- 536 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Türkiye Çok Büyük Oynuyor.
Türkiye Çok Büyük Oynuyor.
Görünen o ki, Türkiye çok büyük oynamaya başlıyor.
Nasıl mı?
İşte dünyanın bataklığı olan/olacak Suriye de PYD’ yi bombalamaya başlamasıyla...
Kimlerle mi?
Elbette silahlı kuvvetleriyle, belki de sonrasında uzun süredir gizliden devam ettiği ve kurulduğu söylenilen İslam Ordusuyla...
Kimlerle mi savaşıyor/savaşacak?
Suriye’yi paylaşacak olan, aklınıza gelen herkesle, İslam dışında herkesle, Haçlı zihniyetine mensup herkesle…
Kim/kimler mi var?
Aslında "kimler mi var?" demeden," kimler yok?" diye sormak gerekir.
Cezayir, Umman, Irak ve İran dışında herkes var, ( 34 ülke) bu ordunun içinde…
İran, İslam ordusu yerine, Komünist Ordusunu kendine kaftan biçti.( Nasıl Müslümanlıksa)
Cezayir, Umman, Irak’ın durumu ise ortada, mecalleri kalmamış ve tabi ABD yanlısı gibiler.
Birlikteliğin ilk belirtileri ortaya çıkmaya başladı.
Nihayet, bazı İslam ülkeleri uyandı gibi...
Biraz zor gibi görünüyor, ama inşallah uyanırlar.
Suudiler, İncirliğe uçak göndermeye başladılar.(Yemen’i vuran Suudiler, nasıl böyle bir karar aldılar, ilginç)
Tabi akabinde, gerekirse kara hareketi için, asker gönderebileceklerini de söylediler.
Akabinde Katar…
Kimleri korkuttu?
Tabi başta, Rusya, ABD…
AB’de de etekler tutuştu. (Bakalım Türkiye nasıl böyle bir belaya bulaşacak!)
Belki gizli ittifakın farkına varan, ABD, İngiltere ve İsrail istihbarat birimleri tarafından öğrenildi, ama engellemede geciktiler, başaramadılar.
Kimler hayal kırıklığına uğradı/uğrayacak?
En başta İran…( Nasıl Müslümanlarsa)
Ne oldu sonuçta?
İki ezeli düşman Rusya ve ABD bile anlaşma yoluna gidiyor.( Anlaştılar da)
Haçlı zihniyeti, acilen toplanmaya başladı.
Sonuç ne olur?
Her şey olacağına varır.(Belki 3. Dünya savaşları, bu defa savaş algı mühendislerinin dediği olmayacak)
Restleşme, kime zarar verir?
Artık İran, Rusya ve diğerleri düşünsün.( En fazla da Türkiye)
Büyük devlet olmaya namzet olanlar, böyle büyük oynar.
Böylece mesele bitti mi, sorunlar halloldu mu? (Mümkün değil)
Hayır, bitmesi ama daha derinden düşünülmesine vesile oldu/olacak.
Çünkü başka Türkiye başka ülkelere benzemez, Türk halkı ise hiçbir halka ve topluma hiç benzemez.
Evet, Türkiye çok büyük oynadı/oynuyor.
Savaş olur veya olmaz, ama mesaj hâsıl oldu.(3. Dünya savaşı fitilinin ateşlenebileceğini söyleyen algı mühendisleri var)
Öyle “üç kuruşa, beş köfte” yok artık.
“Şöyle-böyle yap, falan-filan olsun!” diyeceksiniz, iş uygulamaya gelince, hiç oralı olmayacaksınız! (Olan yine insanlara, kimsesizlere oluyor--Ancak unutulmasın kimsesizlerin de kimsesi var)
Olmaz öyle, olmaz, olmamalı, olmayacak!
Unutmayın, güçlerin üstünde de güç vardır, hele o gücün üstünde de en büyük güç vardır.
İşte koalisyona dâhil 20 ülke iştirakiyle bir tatbikat yapılıyor.
Belki de Suriye güç gösterisine giren ülkelere yapılacak muhtemel bir operasyon ipuçları olabilir.
Belki bu mesaj, İslam coğrafyasının ve Müslümanlar birleşmesine vesile olur.
Belli mi olur.
Bir yerlerden başlanacaktı zaten…
Kerim BAYDAK
[email protected]
YORUMLAR
Alp Aldatmaz
uranus
yok,sul
mhp lisin kişilere ferdi yaklaşıyorsun ki bu acizliktir halbuki genel konuşsan daha etkileyici olma şansın sözkonusu
bakın iki yazıyorum toplaşıyorsunuz başıma
halbuki kime ne dediğim belli değil ki
gocunan burda :))
...................................................................................
uranus arkadaşım ya hu ne dediğinizden bişi anlamadım şunu açarsan sevinirim dostum sizi bismillah yeni tanıyorum da ya chp sin ya mhp
ikisi de bana ters lakin saygım sonsuz şahsınıza
akp li oluşum sizin akp ye olan kininizi şahsıma karşı kin peydahlıyor anladığıma göre
ve yine diyorum
ben bu ülkenin yüzde ellisiyim siz kaçısınız madem öyle dostum de hele :)))
Kerim bey galiba Akp'lisiniz.
Ben savas analizi yaparken nerden çikardin bunu derseniz eger, efendim Türkiye'nin yillardir Akp eliyle BOP projesinin hizmetkarligini yaptigini unutup, tüm Arap bahari denilen iç savaslarin yasanmasinda Tayyip'in basrolünü unutup, Türkiye'nin túm haçli dünyasina karsi savastigi gibi hamaset denilen abartinin doruguna çikan bir analiz yapmissiniz.
Diger taraftan iran'a laf vuruyorsunuz yazinizda bol bol, diger yandan Suudi'leri müslüman diye yutturacaksiniz bize neredeyse :)
Bence iran suudiler'den bin kat iyi, bu da ayri uzun mevzu.
Suudiler'in elinde F15 var, Türkiye'nin savas jetleri F16 oldugu içindir ki, tek motorlu bu jet Rusya jetlerine karsi, bazi cinslerine karsi çok yetersizdir.
F15 bize satmiyorlar, bu F16'dan çok daha kuvvetli çift motorlu bir jet ve Suudiler'in var.
Amerika ve Nato ve AB, hem F22 hem de F15 almamiza izin vermediler ve daima hava kuvvetlerimiz tek motorlu jetlere mahkum kaldi, kendimiz de üretemedik.
Hatirlarsaniz Rusya'nin jetini düsürdügümüzde Amerika'nin yardimini istemistik, bu yardim Amerika'ya ihtiyacimiz oldugundan degildi. Özellikle F15'leri incirlige getirmelerini istemistik, Amerika Avrupa'da konuslandirilmis olan 12 tane yanilmiyorsam F15'ini getirmisti.
Ben analizlerinizi çok hamasi buldum, çok abartili ve gerçeklerden bir hayli uzak gibi.
Herseyden önce gaflet delaletten çok daha fazla hatalara düsmüs olan ve hala bu hatalarin birçogunun içinde olan Türkiye'deki hükümeti es geçmeniz.
Türkiye = Akp gibi bir yaklasim çok yanlistir, ki sizin analizinizde bu var gibi.
Akp gittigi an, Akp'nin rafa kaldirdigi birçok milli politikamiz belki tekrar geri gelir.
Ege'de herseyi Yunan'a birakmis olan bir Akp, KIbris'i zora sokmus olan bir Akp, Kirim'i Rus'a birakmis bir Akp, Kuzey Irak'ta kurulacak bagimsiz kürt devleti daha düne kadar savas sebebi idin Türkiye Cumhuriyeti icin. Akp bu milli politikayi rafa kaldirdigi gibi, üstüne üstlük Kuzey Irak'taki kürt bölgesini bizzat akp bina etti.