- 397 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARADEMİSYENLER HAZIRLANIN BEYBABALARINIZIN POTİNLERİNİ SİLMEYE
Suriye’de yaşananlara baktığımızda şunu görmek zor olmasa gerek: DAEŞ, Rejim güçleri, İran ve Rusya; Bu unsurların hepsi de İsrail’in hedeflerine ve gayelerine hizmet ediyorlar. Geçenlerde İsrail’den bir yetkili ne dedi: ’’Kürdistan devleti kurulmalı’ ‘Nerede kurulmalı? Elbette Türkiye Suriye sınırında 900 km lik sınır hattında. Zira burada bir Kürdistan kurulursa İsrail bir nevi gelecek tehditlere karşı 900 km lik bir sınır hattına duvar çekmiş olacak. Kuzey Suriye’de adım adım Kürdistan toprağı oluşturulmaya çalışılıyor. Nasıl mı? PYD’ nin dışında bir etnik gurup kalmadı da ondan DAEŞ mi? DAEŞ girdiği yerde temizlik yapıyor arkasında ABD kara gücü olan PYD oraya girip rahatça yerleşiyor.
Bu gün öyle görünmese de yarın ve öbür gün göreceğiz ki DAEŞ elinde tuttuğu her cepheyi yavaş yavaş PYD’ ye bırakacak. Zira plan öyle yapılmış. PYD Böyle bir şeye kalkışırsa biliniyor ki böyle bir gücü yok dolasıyla DAEŞ en güzel piyon rahatça kullanılabiliyor. PYD böyle bir şeye kalkışsa bile Türkiye tepki gösterecek. Kırmızı çizgim diyecek. Bu bir taktik meselesi. Geniş zamana yayılsın ki az az olsun ama İsrail’e hizmet etsin. Öncü güç İran ve Rusya Akdeniz’e kadar uzanan kuzey Suriye hattını yavaş yavaş ilhak etti. Buda demek oluyor ki öncü güçler girecek temizlik yapacak PYD oraya yerleşecek işte sana Kürdistan haritası. Geriye kalıyor uluslararası müzakereye. Buda ne kadar uzun sürerse PYD o derece güçlendirilip silahlandırılacak. İsrail’in amacına hizmet edecek.
Güney doğuda yaşananlarda bu planın en büyük bir parçası. Âmâ şu anlaşıldı. Türkiye sınırlarında böyle bir amacı gerçekleştirmek mümkün değil. Zira şapka düştü kel göründü. Bu plan Kürt vatandaşlarımızın hiç bir yararına olmadı. Bunu anlayan güney doğu halkı yavaş yavaş direnmeye ve ayağa kalkmaya başladı. Eğer tam anlamıyla belini doğrultur da ‘’Tek vatan, Tek millet, Tek bayrak, Tek devlet’’ Altında bir yumruk olursa, hiçbir güç onu deviremeyecektir. Avrupa bunu biraz anladı gibi. Cenevre’de PYD’ nin yer almaması ve davet edilmemesi bunun bir göstergesi gibi. Her ne kadar böyle görünse de güvenmemek gerektiğini de bir kenarda tutmak gerekir. Bu savaşın başlamasından bu yana Türkiye’yi Suriye bataklığına çekme taktikleri uygulandı. Rus uçağını düşürme hadisesi bunun bir parçası. Sınır ihlalleri bunun bir parçası. Bunu görmemek için kör olmak lazım. Rusların ve İran’ın DAEŞ’i bırakıp Sadece Bayır bucak Türklerine saldırması bu oyunun bir parçası. ABD’nin Ruslara ve İran’a karşı sessiz kalması bu oyunun bir parçası. Bu plan karşısında duran tek ülke Türkiye Fransa hemen pes etti, sustu, kabuğuna çekildi. Kala kala Türkiye kaldı direnecek ve dur diyecek cesareti kendinde gören tek ülke Türkiye. Paralel yapının bütün çabası da işte İsrail’e hizmet edecek olan bu plana hizmet etmek. İçeriden ve dışarıdan girdi çıktılarla beybabalarına şirin görünmek. Ya karademisyenler kendilerini aydın zannedenler bunlarda İsrail babalarına Rus analarına hizmet etmek için çabalıyorlar. Türkiye elbette bu savaşın galibi olacak. Bundan zerre kadar şüphem yok. İşte o zaman bak sen toza dumana hazırlanın paralelciler, hazırlanın karademisyenler ey Mankurtlar---’’Altay ve Kırgız Efsanelerinde bilinçsiz köle.Mankurt yapılacak kişilerin saçları kazınır başlarına ıslak deve derisi geçirilir elleri ve ayakları bağlanarak güneş altında bekletilir ve güneş deve derisini kuruttukça dayanılmaz bir acı ile başlarını sıkan deri kişinin aklını kaybetmesine her ne denirse yapmasına sebep olur’’---Ey karademisyenler Ey paralelciler Siyonizm ve İsrail sizin başınıza deve derisi bağlamış ne derse onu yapıyorsunuz. Siz Türk yurdunda durmayın bey babalarınızın yanına gidin.
Ey karademisyenler, Ey paralelciler hazırlanın bey balarınızın potinlerini silmeye
----------------------------------------AR--------------------------------------------------------
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.