- 563 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
piskopattan yalnız prens'e
Selam yalnız prens.Karanlıkların ülkesinden sana sesleniyorum.Nasılsın?demeden önce sana olan kırgınlığımı belirtmek isterim.Nasılsın? Yine eskisi gibi misin? Yani gördüğün her güzel kızın gözlerine kenetleniyor musun? Aradan gün geçmeden ona "Seni seviyorum, senden etkilendim" die mesaj çekebiliyor musun? Onun başka bir şehirden olduğunu öğrenince "sen sadece benim dostumsun" diyebiliyor musun? Ha dostum diyebiliyor musun?
O sevdiği için hayatını ortaya koyarken; sen onu "aptal" yerine koyup geri itebiliyor usun mutluluğunu, elinin tersiyle...Seni bir başkasını seviyor olarak düşünürken; hayatı kendine zindan eden isyankarlar tanıyor musun?, her gittiğin yerde... Tanıyamazsın!..Her çılgın yürek serseri olamaz...! Ben serseriyim oğlum! Benim gibisi bulunmazzzzz..
Biz mutluluğu tiryakisi olduğumuz sigaralarda ve karanlık ortamın sessizliğinde arıyoruz.Çünkü biz; aslan gibi sevmeyi biliyoruz...Sevdiğimizi sessiz ve yürekten seviyoruz.Hayata küsmüş bir liseliyi tekrar hayata bağlayıp, onu hayal kırıklığına uğratıp; isyankar yapabiliyor musun? Senin tek cümlene hayatı değişen insanları, kaderine küstürebiliyor musun? Küseriz be oğlum; Ne zaman barıştık ki zaten...!
Sadece erkek dostları olan, hiçbir kız arkadaşı olmayan, hergün dostlarıyla kimsesiz sokaklarda maç yapan, her sinirlendiğinde bedenine jilet çeken, dostu için-sevdiği için kız haliyle kavgaya giren kaç kız tanıdın oğlum sen? Çünkü bizim kaybedecek hiçbirşeyimiz yok be zalim..! Biz gerçek sevenlerimizin "kurbanı" oluruz. Seni gördükten sonra ilk kez kız olduğunu farkeden, gözlerine esir düşüp;Senin için tüm piskopatlığından vazgeçen, Senin için can dostlarını terkeden bir liseli daha tanıyor musun hayatta? Tanıyamazsın oğlum..! Sen zalimsin bunları anlayamazsın. Ben bunları yaşadım, ben bunları çektim, hayatın acımasız yüzünü gördüm...
Sen asla görme, bilme benim neler çektiğimi.Ben yaşayacağımı yaşadım varsa yaşanacak kaderde onuda yaşarım. bundan böyle YOLUN AÇIK OLA...ÇIKMA BUNDAN BÖYLE KARŞIMA.