- 692 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KIZLAR TUVALETE NEDEN BİRLİKTE GİDERLER
Kızlar arasında çok rastlanan ve hiçbir zaman yadırganmamış ama erkekler tarafından oldukça saçma bulunan sorunun cevabını gelin bir de biz size verelim:"Kızlar tuvalete neden birlikte giderler?" Toplumumuzda ortaokul ve lise zamanlarında daha çok rastlanan nadiren de olsa üniversitede de karşılaştığımız bu olayın birçok nedeni vardır. Öncelikle bir ortamdaysanız ve o ortamda sevmediğiniz biri varsa bu durum, tuvalete diğer kızlarla gitmek için bir fırsattır. Çünkü tuvalete birlikte giden bu kızlar durumun analizini en iyi orada yaparlar. Sonra konu konuyu acar bir bakmışsınız kendinizi dedikodunun tam ortasında bulmuşsunuz. İkinci sebep ise öz güven eksikliğidir. Bir kız öz güven eksikliği yaşıyorsa tuvalet başta olmak üzere her yere bütün kızlar birlikte giderek bu duyguyu bir nevi azaltabilir. Kaçamak yerine birlikte gitmenin bir başka sebebi de kızlardaki makyaj tazeleme isteğidir. Yine bütün kızlar toplanır, malum yere giderler ve toplu makyaj merasimi düzenlenir ve bu merasim birbirlerine söyledikleri iki güzel sözle son bulur. Ayrıca sırf tuvalete gitmiş olmak için bile birlikte gidilir ve sadece aynaya bakıp çıkmak oldukça normaldir. Bir başka sebep ise ego tatmin etmektir. Kızlarımız etrafa yalnız olmadıklarını göstermek, ve topluca hareket etmenin bir olağanüstülük olduğunu diğer kızlara göstermek için yine hep birliktedirler. Tüm birlikte gitmelerin sonucunda durum değerlendirilmiş, gözyaşları silinmiş, makyaj tazelenmiş, metabolizmaya ilişkin ihtiyaçlar giderilmiş, trip sendromundan biraz çıkılmış ve asılan yüze renk gelmiş bir şekilde tuvaletten çıkılır.
YORUMLAR
Bir yaş daha yaşadım, yepyeni birşeyler öğrendim. Yazana teşekkür ederim ve yazının hatırına Nasreddin Hoca'yı konuşturayım bari:
........
-Hocam;
Allah, kadını mı çok sever, erkeği mi?
-Kadını evladım!
-Pekii o zaman; kutsal kitaplara göre, neden Adem bababımızı Havva anamızdan daha önce salmış aleme?
-Bence, iki sebebi var evladım:
Birincisi; ''herşeyin başı sayılana'' -ana- deriz.
İkincisi; kadının süslenmesi de çok uzun sürer!
(NasreddinCe Kederli)
Selam ve saygılar
Kederli tarafından 12/23/2015 9:51:14 AM zamanında düzenlenmiştir.