gelmesen de olur...
sevmek !
Ne kadar güzel bir duygu.Söylerken bile güzelleşen.Çok seversin,kalbin onunla doludur.Benliğini teslim etmişsindir.
Ya !o ; onun için hiçbir anlam ifade etmezsin.Romanlardaki gibi ,ya da sinemalardaki filmler gibi.Acı çekersin,kendi kendine kurar durursun,anlatamazsın derdini,söyleyemezsin kimselere.Hayallerin vardır,umutların vardır.Bir tek sözüne bile dünyaları veresin gelir.Kalbinde büyük bir aşk vardır.
İçimdeki sen;
Anlatmak o kadar zor ki;aşamadığım engeller,ezildiğim,altında kaldığım duygularım.
Yarınımda olmayan sen,bugünümde de olmayan sen,bir gelen, bir giden.Yüreğim senindir,sen olmasan bile.
İnsan severken karşılık bekler mi?Böyle yüce bir duyguya sınır getirebilir mi?O zaman sevgi sevgi olur mu?Sevgi karşılık beklemez,yüreğin söz dinlemez,engel olamazsın.
Sevgi bireyseldir.
Sevgi ruhumuzun bir parçası,bizim bir aynamız,hislerimizi taşıdığımız o kocaman kalbimiz.Bizi hayata bağlayan o eşsiz duygu.
Bir yola çıkarsın,umutlanırsın,hayatın tadı gelir,her şey güzelleşir.Şarkılar dinlersin onun için,şiirler yazarsın,gönlünü onunla taçlandırırsın.Sevgiyle bakarsın etrafına,gözlerinin içi güler,kalbin kıpır kıpırdır.Geceleri düşlerine gelir,onunla uyanırsın,yazmış mı diye meraklanırsın,okumak için sabırsızlanırsın.Sonrası gerçek dünya,hayal kırıklığı işte!
Karşılığı olmayan bir sevgi.Elinden bi şey gelmez.Belki bir ömür boyu beklemektir kaderin.Kırılan umutlarınla.
Karşılıksız severken gücün kalır mı?Dayanabilir misin?Neden sevgi?
Sevgi için neden tükenip gideriz.Sevgide mutluluk vardır,heyecan vardır,kendimiz için var oluruz.Sevmek ne kadar acımasız olsa da,o tatlı bir duygu,bir doğa vergisi.
Yüreğinin bir köşesinde,gönülden bağlandığın,yakınlık kurduğun,hislerinle taşıdığın,yaşattığın en güzel duygu.
Sevmek insanın içinde yeşeren temel bir öğe. Her şeyi sevmek;bitkileri,doğayı,hayvanları,insanları.Bunlara karşı sevgi beslerken,insanları sevmek zor olmasa gerek.Sevgi sonsuzdur,sınırsızdır.Karşılıksız sevmek içten gelen bir duygu,engel tanımayan,karşı koyamadığın.
İnsanın yüreğinde hep bir pencere olmalı,sevgiyle bakabilen.Yüreğimde kocaman bir ağırlık var.Belki de taşıyamıyorum, ya da taşımasını bilmiyorum.En büyük acıyı yaşıyorum.
Karşılıksız sevmek; kıpır kıpır eden bir yüreğin,gözleri yaşaran,dünyasını tersine çeviren,kocaman bir yüreğin içinden söylediği,seni seviyorum.
Ben hep aynı şarkıyı dinliyorum,ya da aynı şarkının nakaratlarına takılıyorum,farkında olmadan.
Seni sen olmadan da sevdim,masal gibi…
YORUMLAR
iyiye güzele götüren sevgi güzeldir. Kötülüğü seven, kötü yola götüren sevgiler de var... Bir bağımlılık derecesinde yanlış yollara savuran sevginin, dost gibi görünen düşmandan farkı kalır mı?
Sizin anlatmak istediğiniz sevgiliyi sevmek. Ben sevgi kelimesinden genişçe bi bakış yükledim.
Karşılıksız sevgi sanırım annelere mahsus bi duygu. Sevgililer karşılık beklemeksizin severler demek inandırıcı gelmiyor. Seven biri içten içe sevdiğinin de onu seveceği bi günü hayal ederek sever, bu da bi karşılık beklemek değil mi? Geleceğe yatırım bi beklenti, karşılıksız olmuyor.
Her ne olursa yazının can alıcı noktası: İnsanın yüreğinde hep bi pencere olmalı, sevgiye bakan... Şarkıların günahı yok acıtan sensin içimi... Bu da çoğu zaman aynı dinlenen bi şarkı...
Yazınızı tebrik ederim, yüreğinizdeki ağırlıkların hafifletmesi dileğiyle
canseven
Bence kötü sevgi yoktur,varsa da ben ona sevgi demiyorum.Sevgi çeşitlidir,her şeyde sevgi vardır,az da olsa.Benim anlatmak istediğim sevgiliye duyulan aşk.