............................
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
bilmek acı çekmektir hatta ölmektir bazen
ne çare ki devenin dikene olan aşkı sınırları aşmış.
kaleminiz hep sertti, sivriydi bu da onlardan olmuş acıtır mı bilmem belki, zira gerçekler de acıtıyor da ders alan yok. hafıza balık unuttuk gitti...
sağlıkla kalın
S / ÂYE
duygu ve yorumunuzu paylaştığınız için teşekkür ederim.