- 504 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Roboski
Anne bugün farklı olacak okul için ev için aş için gidiceğiz sınıra hiç korkma anne hemen gelicez hem de hiçbir şey olmayacak eskiden olduğu gibi hemen geçecez anne, dua et bize anne dua et okulum var abilerim evli hiçbir şey yok iş imkanı yok anne devlet biralara bakmıy hiç anne mecburuz gitmeliyim anne dua et
anne yükümüzü aldık geliyoruz anne satıcaz onları ihtiyaçlarımızı alıcaz küçük kardeşimde bir küçük bebek alıcaktım sözüm var ona anne sınırı geçtik yükleride aldık anne katır sırtlarında geliyoruz sıra halinde amcalarım rahat olmamızı söylüyor anne hiçbir şey olmayacak en çok tutuklarlarmış bizi hiçbir şey olmaz diyorlar anne geliyoruz anne aç kollarını geliyorum
anne havadaki akbabalar ne anne üzerimizden geçiyor gözleri sanki bizi canlı canlı yiyecekmiş gibi bakıyor anne ne olur gel kurtar beni bu akbabalardan.. tam üzerimizden geçiyor ne oluyor amcalarım bir biri parçalanıyor yüzleri dağlanıyor anne nasıl kurtulucam anne nasıl acaba yukarıdan düşün bombalardan katırın altınına girersem kurtulur muyum anne herkezin cansız bedeni yanımda anne son akbaba da geliyor tam üzerime nişan alıyor anne ben de katırın altına girdim ne olucak peki anne nerdesin aç kolları anne sıcaklığınla sar beni bedenim parçalanıyor anne tek tek kopuyorum kendimden anne elim ayrı bir yerde, bacaklarım ayrı bir yerde anne bu kırmızı renkte nerden geldi bende bu kadar kırmızılık varmıydı anne param parça oldum anne, ölüyorum anne ne zalim insanlar bunlar biz ne yaptık her şey ekmek için değil miydi hani diyorlarmış insanlar yaşayacak hani okuyacaktık anne neden şimdi param parcayım anne anne kardeşime iyi bak anne ona sözüm var bir bebek alıcaktım unutma çarşıda satılıyorya uçuz olanında hani kardeşime söyle anne ben onu cennette bekliyorum senine anne orada bekliyorum anne seni çok seviyorum kızma bana sen gitme demiştin sözünü dinlemedim ne bilirdim anne bu zalim akbabalar bomba atıcak bize ne bilirdim anne anne hakkını helal et anne gitmeliyim ben, gün doğdu ben rüyandan gitmeliyim anne bizi katır sırtında getirecekler anne bize nasıl olsa kaçakçıdır diyecekler bizi insandan saymayacaklar anne sen benim mezarıma gelmeyi unutma anne eğer unutulmassak anne bize dua etsinler haksızlığa karşı susmasınlar susmasınlar yoksa bizim gibi olur anne de onlara ya canları gider yada şahsiyetleri anne de onlara….
anne: oğlummmm yavrum ne oldu size ne oldu zalimler canınızımı aldı oğlum gel yavrum gel bir daha göndermeyecem seni küçük oğlum gel ne olursun Allah’ım zalimleri mahfet evlerini yık Allahım benim yaşadığım acıyı onlara da yaşat Allahım
Roboski katiyamını kınıyorum
Serhat
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.