- 1217 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
AZİZ TÜRK MİLLETİNDEN OLAN KARDEŞLERİME
Kardeşim;1 kasım seçimlerine az kaldı,mevcut siyasi partilerimizin söylemlerine ve olanlara bakınca,hali hazır devam eden kötüye gidişin değişeceğine ait umudum hiç kalmadı.Siyasi parti liderlerinin padişah yetkileri ile donatıldığı siyasi sistemimizin millet ve vatan hayrına tecelli edecek bir meclis yapılanmasına sebep olacağından da şüphedeyim ve bu durumdan son derece rahatsız ve huzursuzum.
Yıllarca içinde il bazında içinde siyaset yaptığım MHP nin bile ortaya koyduğu manzara beni son derece rahatsız ediyor...
Siyasi partilerimizin kadrolarındaki sözde siyaset adamlarının söylem ve yaptıklarına baktığımda(Bir kaçını tenzih ederim) karamsarlığım ve Türkiye’nin geleceği ile ilgili endişelerim artıyor.
Adamlar siyaset bilimi ve sosyoloji bilimini yutmuşlar ama hince kullanıyorlar.Fırsatı, bizim hiç bir şeyi okumayan, okumadığı için bilgisi kıt ilgisi bireysel ihtiyaç gidermeye odaklanmış büyük kitle yaratıyor.
Bu kültür ve fikir yoksunu içgüdüleri ile şahsi çıkarı peşinde koşmaktan başka hiç bir gailesi olmayan, menfaatperest yığınlar köklü bir eğitim reformu ile eğitilip yetişen yeni nesil aydınlığa çıkarılmadığı müddetçe bu uyanık ve harami kılıklı siyasetçilerin önü kesilemeyecek ve kısır döngü devam edecek.
Ha unutmayayım birde kendini çağdaş, modern aydın sayan, modernliği ve çağdaşlığı rakı balık muhabbetine indirgeyen, tuzu kuru olduğu için sistem içinde ezilenleri umuruna takmayan, milli manevi değerleri bilmediği için küçümseyen,tehlike kendisine yönelmediği sürece hiç bir sosyal olay için tepki vermeyen ve umursamayan,gazetelerin sosyete sayfalarında tek kare resmiyle kendini bir bok zanneden aymaz,akıllanmaz,utanmaz arsız ve vurdumduymaz sözde cumhuriyet yanlısı,yeri geldiğinde sözde Atatürkçü olan madrabaz ve hokkabaz kitle var...
Bunlarda kendilerinin oluşturduğu ve inandıkları zenginler kulübü gibi oluşumlar kurarak toplum içinde bir kast kurduklarını zanneden, bir acayip kitle var ki ilk bölümde yazdıklarımdan da iğrenç yığınları oluşturuyorlar.
En kötüsü de emperyalist saldırılarına alet olan, bu milletin değerli insan ve mali kaynaklarını heder olmasına sebep olan ihanet içindeki malum bölgedeki yığınlar var. Gidiş iyiye değil..Kardeşim ...
Bir avuç vatan millet sevdalısı insanın Kurtuluş Harbi başlangıcındaki ortaya koydukları hamiyetperver gayretlere ihtiyaç duyacak durumlara inşallah düşmeyiz.
Eğer düşecek olursak da biz de Atatürk’ün söylediği gibi tabancamızın son kurşununa kadar savaşır,gücümüz yetmezse de şanlı bayrağımıza sarılır, kanımızı emdire, emdire şehit olur bu dünyadan terki diyar ederiz vesselam kardeşim.Selam sevgi ve saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.