- 2437 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
EL FİL-U MEL FİL…..HORTUMU TAVİL -1-
Söze nereden başlayayım bilemiyorum.
En iyisi ufak bir anıyla başlayayım.
Bir sene önceydi. Şimdiki eşim olan eski eşim ( Biraz karışık oldu biliyorum ama beni tanıyanlar durumu biliyor) Bana telefon ederek İstanbul’a gelmek istediğini belirtti.
Şaşırdım önce. Bayram değil, seyran değildi. ‘’ Neden’’ diye sorunca anlaşıldı durum.
Efendim İzmit’te bir hoca varmış. Adı Tuncer Hocaymış bu mübarek (!) zâtın.( Tuncer Çiftçi) Bu mübarek zatın iyileştirmediği hasta yokmuş. Kör kötürüm giren hasta, ceylan gibi seke seke çıkıyormuş onun huzurundan. Ama tabii ki bazı hastalar için bir kaç defa oraya ( İzmit’e ) gitmek gerekiyormuş.Hatta ve hatta hocayı ve iyileştirdiği hastaları görmem için Kanal T yi izlememi, hocanın belirli gün ve saatte o kanalda hasta tedavisi yaptığını söyledi.Velhasılıkelam bu mübarek, benim %90 zihinsel engelli oğlum Yunus’u iyileştirebilirdi (!)
Hanımın dediği gün ve saatte Kanal T ye girdim. Şöyle sakalları ağarmış, yaşlı başlı bir hoca beklerken oldukça genç bir vatandaş geldi. Ne sakal var ne sarık-cübbe. Millet toplanmış hoca hazretlerinin ağzının içine bakıyor. Bu arada da hocanın(!) adamları millete mikrofon tutuyor. Biri ‘’ Ben yürüyemiyordum, hoca yürüttü’’ diyor, öteki ‘’ Ben konuşamıyordum hoca konuşturdu’’ diyor, kısacası bol bol hocanın kerametinin reklamı yapılıyor. Lakin ne milletin derdi, ne de hocanın onlara sağladığı(!) şifa hocanın umurunda değil..
Hoca ağzını bir açtı, başladı ahir zamanda dünyaya gelecek olan( Gelecek mi gelmeyecek mi o da tartışma konusu ya, o konuya girmeyeceğim. ) Mehdi’nin özelliklerini anlatmaya. Direkt olarak ‘’ ben Mehdiyim’’ demiyor ama doğrudan doğruya kendisini tarif ediyor. Yani bir bakıma ‘’ Ulan eşek değilsiniz ya o kadar tarif ettik. Anlayın işte’’ diyor. Eh tabii ki dinleyenler de - hâşa eşekten- eşek olmadıkları için anlıyorlar Tuncer Hoca’nın Mehdi olduğunu (!)
Daha önce de vatandaşın biri yine İzmit’ten çıkıp ‘’ Ben Katalog Dininin peygamberiyim’’ demişti. Kendisine ‘’ Katalog Dini nedir??’’ Diye soranlara da ‘’ her cihazın bir kataloğu vardır, bu da dinin katoloğu’’ gibi bir cevap vermiş idi.Adam çevresine on, onbeş kişi toplayıp din kurmuş, aynı Müslümanlar gibi beş vakit namaz kılıyorlar, fakat kıblenin tam tersi yöne dönüyorlardı. Hem de bunu camide yapıyorlardı.O zaman ona gülüp geçmiştik.
İzmitliler kızacak ama maalesef çok çıkıyor böyle sapıklar oralardan.
Mehdi(!) Tuncer Hoca her ne kadar bir tv kanalında arz-ı endam etse de her nedense öyle fazla tanıyanı, fazla mür-iti olmadı. Biraz da tipi hiç hocaya benzemediğinden olsa gerek. Artık ne kadar insan söğüşledi orasını bilemiyorum ama neticede bu gün Türkiye’de ‘’ Mehdi’’ denince akla gelen bir isim olamadı hiç bir zaman.
Türkiye’de Mehdi denince akla gelen ilk isim ise Adnan Oktar’dır. Fakat şimdi eğri oturup doğru konuşmak gerekirse o da direkt olarak ‘’ Ben mehdiyim’’ demiyor. Tuncer Hoca misali o da ‘’ Mehdinin tüm özellikleri beni işaret ediyor.’’ Diyor. Kedicikleri ‘’ Maşallah, maşallah, yakışır aşkımıza Mehdilik ‘’ filan gibi laflar edince de ‘’ Ya kızlar onu bunu boşverin de gelin bir Angara’nın Bağları yapalım’’ diyerekten döktürüyorlar. Artık silikonlu memeler löpür löpür oynuyor, botokslu dudaklar türkü çığırıyor, meme mestan her şey ortada.
Bu arada Cübbeli Ahmet Hoca kanal kanal dolaşıp ‘’ Mehdi gelecek ama gelmesine daha çooook var’’ dese de o ‘’ Gelmesine çoook var’’ kısmı es geçiliyor.
Cübbeli Ahmet Hoca olsun, Mehdinin geleceğini söyleyen diğer hocalar olsun Mehdi’nin özelliklerini anlattıklarında bakıyorsunuz ki Tuncer Hoca bu özelliklere asla uymuyor.Çünkü hiç bir kaynakta Mehdi’nin ‘’Giriş ücretsiz, çıkış ücrete tabidir’’ türünden bir ticarethane kurup hasta tedavi edeceği belirtilmiyor. Adnan Hoca’ya gelince: Hiç bir kaynak ‘’Mehdi geldiğinde dünyayı kerhaneye çevirecek’’ Demediğine göre Adnan Hoca hiç mi hiç Mehdi’nin tarifine uymuyor. Hem zaten dediğim gibi bu iki herif-i nâ şerif direkt olarak ben mehdiyim demiyor.
Peki direkt olarak ‘’ Ben Mehdiyim’’ diyen var mı?
O da var maalesef. Hatta ‘’ Ben mehdiyim’’ demiyor sadece. ‘’ Ben Mehdi Resul’üm’’ diyor. İşin garibi ona inananların tümü Hz. Muhammed’in (S.A.S) son peygamber olduğunu biliyorlar ama yine de bu vatandaşa ‘’ Mehdi-Resul’’ diyorlar.
Kim mi bu şahıs: Nüfustaki adıyla İskender Evrenosoğlu. Ona Mehdi-Resul olarak inananlarca da İskender Ali Mihr.
Bu arada hemen belirtelim. Resul: Kendisine kitap gönderilmiş olan peygambere deniyor.
Yani: Hz. Davut, Hz. Musa,Hz. İsa, Hz. Muhammed(S.A.S) dışındaki peygamberlerin hiç birine bile Resul denemez.( Bu benim görüşüm tabii ki. Gelecek bölümde göreceksiniz ki bazı vatandaşlar Peygamberimizden sonra nebi[peygamber] gelmeyeceğine inanmakla birlikte resul[elçi] geleceğine inanıyorlar. Hatta bunu ayete dayandırıyorlar.)
Peki ismi Resul olanlar var. Onlar ne olacak? İşin doğrusu bilmiyorum onların durumunu. Hatta isimleri Rahman, Rahim ve benzeri Allah’ın ( C.C ) sıfatları olanların durumları nedir o konuda bir şey deme yetkisine sahip değilim.
Şimdi gelelim bu Mehdi konusu da nereden çıktı? Öyle ya, bayram yaklaşmış olmakla birlikte henüz bayram değil, seyran değil…
Olay şuradan çıktı.
Geçen gün face bookta bir vatandaş şöyle bir yazı paylaşmıştı:
-------------------------------------------------------------------------------------------
BİD’ATLER VE BEKLENEN MEHDİ RESUL ;
Bid’at; Kur’an’ı Kerim’de olmamasına rağmen din tatbikatına sonradan sokulan, Kur’an’ı Kerim’de olmasına rağmen sonradan din tatbikatından çıkartılan, dindeki ekleme ve çıkartmaların bütünüdür. Bid’at ile dinde bir eksiklik veya fazlalık meydana getirilmektedir.
KUR’AN’A TERS DÜŞEN BİD’ATLERİN (ZANLARIN) İSLAM’A YERLEŞMESİYLE, 14 ASIR EVVEL PEYGAMBER EFENDİMİZ (S.A.V) VE SAHABENİN YAŞADIĞI AHİRET VE DÜNYA SAADETİNİN REHBERİ KUR’AN-I KERİM TERK EDİLMİŞTİR.
BU NEDENLE MEHDİ RESUL KAVMİM KURAN’DAN UZAKLAŞTILAR DEMEKTE VE KUR’AN’A DAVET ETMEKTEDİR.
25/FURKÂN-27: Ve yevme yeadduz zâlimu alâ yedeyhi yekûlu yâ leytenîttehaztu mear resûli sebîlâ(sebîlen).
Ve o gün, zalim ellerini ısırır: “Keşke resûlle beraber (Allah’a giden) bir yol ittihaz etseydim.” der.
25/FURKÂN-28: Yâ veyletâ leytenî lem ettehız fulânen halîlâ(halîlen).
Yazıklar olsun, keşke ben filanı (o kişiyi) dost edinmeseydim.
25/FURKÂN-29: Lekad edallenî aniz zikri ba’de iz câenî, ve kâneş şeytânu lil insâni hazûlâ(hazûlen).
Andolsun ki; bana zikir (Kur’ân’daki ilim) geldikten sonra beni zikirden saptırdı ve şeytan, insana yardımı engelleyendir.
25/FURKÂN-30: Ve kâler resûlu yâ rabbi inne kavmîttehazû hâzel kur’âne mehcûrâ(mehcûran).
Ve resûl: “Ey Rabbim! Muhakkak ki benim kavmim, bu Kur’ân’dan ayrıldı (Kur’ân’ı terketti).” dedi.
PEYGAMBER EFENDİMİZ S.A.V. VE SAHABEYİ KİRAM KUR’AN’IN TAMAMINI YAŞADIKLARINA GÖRE, BENİM KAVMİM KURANDAN AYRILDI SÖZÜ AHİR ZAMANDA GELECEĞİ MÜJDELENEN DEVRİN İMAMI, EHLİBEYTTEN 12.Cİ İMAM NEBİ OLMAYAN, VELİ OLAN MEHDİ RESULDÜR.
3/ÂLİ İMRÂN-119: Hâ entum ulâi tuhıbbûnehum ve lâ yuhıbbûnekum ve tû’minûne bil kitâbi kullih(kullihi), ve izâ lekûkum kâlû âmennâ, ve izâ halev addû aleykumul enâmile minel gayz(gayzi), kul mûtû bi gayzikum, innallâhe alîmun bi zâtis sudûr(sudûri).
İşte siz (mü’minler) böylesiniz, siz onları seversiniz ve onlar sizi sevmezler ve siz kitabın tamamına îmân edersiniz. Ve sizinle karşılaşınca "biz îmân ettik" dediler, yalnız kaldıkları zaman, size karşı öfkelerinden parmak uçlarını ısırdılar. De ki: "Öfkenizden ölün."Muhakkak ki Allah, sinelerde olanı en iyi bilendir
TÜM DÜNYANIN FİTNE DUMANI İLE KAPLANDIĞI O GÜNLERDE KİMLİĞİNİ ALLAH’IN EMRİYLE AÇIKLAYAN DEVRİN İMAMI MEHDİ RESULE, İNSANLAR ŞEYTAN TARAFINDAN ÖĞRETİLMİŞ DELİ DEDİLER VE ONU YALANLAYIP İFTİRALAR ATTILAR. HAPSETTİLER, HER TÜRLÜ HAKARETİ VE ZULMÜ YAPTILAR VE ALLAHIN AYETLERİ 1996 SENESİNDE GERÇEKLEŞMİŞTİR.
2/BAKARA-87: Ve lekad âteynâ mûsâl kitâbe ve kaffeynâ min ba’dihî bir rusuli ve âteynâ îsâbne meryemel beyyinâti ve eyyednâhu bi rûhil kudus(kudusi), e fe kullemâ câekum resûlun bimâ lâ tehvâ enfusukumustekbertum, fe ferîkan kezzebtum ve ferîkan taktulûn(taktulûne).
Andolsun ki, Biz, Musa’ya kitap verdik ve ondan sonra ardarda resûller gönderdik. Ve Meryem’in oğlu İsa’ya beyyineler (açık deliller) verdik ve onu Ruh’ûl Kudüs ile destekledik. Öyle ki, nefslerinizin hoşlanmadığı bir şeyle gelen resûle karşı, her defasında kibirlendiniz. Bu sebeple bir kısmını yalanladınız ve bir kısmını da öldürüyorsunuz.
44/DUHÂN-10: Fertekib yevme te’tîs semâu bi duhânin mubîn(mubînin).
Artık göğün, apaçık duman (fitne) getireceği günü gözle.
44/DUHÂN-11: Yagşân nâs(nâse), hâzâ azâbun elîm(elîmun).
(O fitne ki) insanları (insanların büyük kısmını) sarmıştır. İşte bu, elîm bir azaptır.
44/DUHÂN-12: Rabbenekşif annel azâbe innâ mû’minûn(mû’minûne).
Rabbimiz, azabı bizden kaldır. Muhakkak ki biz, mü’minleriz.
44/DUHÂN-13: Ennâ lehumuz zikrâ ve kad câehum resûlun mubîn(mubînun).
Onlara (herşeyi) açıklayan bir resûl gelmişti. (Buna rağmen resûlün söylediklerinden) ibret almadılar.
44/DUHÂN-14: Summe tevellev anhu ve kâlû muallemun mecnûn(mecnûnun).
Ve (O’NA) (şeytan tarafından vahyedilerek) “öğretilmiş” ve “deli” dediler ve sonra O’NDAN yüz çevirdiler.
44/DUHÂN-15: İnnâ kâşifûl azâbi kalîlen innekum âidûn(âidûne).
Muhakkak ki Biz, azabı biraz kaldırsak (bile), şüphesiz ki siz (şirke) dönecek olanlarsınız.
ALLAH RAZI OLSUN
----İsim, soy isim…
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bu paylaşım üzerine arkadaşa sordum. Aynen şöyle:
Arkadaşım
Şurayı anlamadım:
TÜM DÜNYANIN FİTNE DUMANI İLE KAPLANDIĞI O GÜNLERDE KİMLİĞİNİ ALLAH’IN EMRİYLE AÇIKLAYAN DEVRİN İMAMI MEHDİ RESULE, İNSANLAR ŞEYTAN TARAFINDAN ÖĞRETİLMİŞ DELİ DEDİLER VE ONU YALANLAYIP İFTİRALAR ATTILAR. HAPSETTİLER, HER TÜRLÜ HAKARETİ VE ZULMÜ YAPTILAR VE ALLAHIN AYETLERİ 1996 SENESİNDE GERÇEKLEŞMİŞTİR.
1996 da bir Mehdi-Resul geldi mi? Geldiyse bu kimdi?
Bu gün bildiğim kadarıyla kendisinden Mehdi-Resul diye bahseden tek kişi İskender Evrerosoğludur. Onu mu kast ediyorsunuz? Açıklama getirirseniz sevinirim
Cevap geldi soruma:
‘’evet kardeşim kendilerine her türlü iftira edilerek yalanlanan, geçen devrin imamı Said nursi hazretlerinin kendilerinden sonra geleceğini müjdelediği evladü resul ehlibeytten hem şerif hem de seyyit olan devrin imamı 12.ci imam dünyevi konularda kullandığı soy ismi İskender Evrenosoğludur. manevi konularda kullandığı soy ismi ise İskender Ali Mihr hazretleridir. biz kendilerini hiç tanımazken hacet namazı kılarak Allaha sorduk. Allah bize defalarca kendilerini gösterdi. biz kuranı ondan öğrendik. sevgiyi ve mutluluğu onunla yaşadık. mehdi aleyhisselam benim ikimnci mürşidimdir. siz de kalpten ruhunuzu Allah’a ulaşmayı , ruhunuzu ulaştırmayı ve ermiş evliyası olmayı diler, dört rekatlik hacet namazı kılarak sorarsanız size de kimliğini gösterecektir. allah razı olsun.’’
Kısacası İskender Evrenosoğlu
a)Mehdi-Resulmüş…
b) Geleceği, Said Nursi tarafından müjdelenmiş.
c) Hem şerif, hem seyyidmiş. ( Ehl-i Beyt’tenmiş )
d)Gelecek Mehdinin o olup olmadığını 4 rekatlık bir hacet namazını müteakip direkt Allah’a ( C.C) sorabiliyormuşuz. Allah da bize gösteriyormuş onun Mehdi – Resul olduğunu.
Mehdi’nin geleceği konusu bile din adamları ve ilahiyatçılar arasında tartışma konusu iken bir insana mehdi denmesi , hele de buna bir de Resul ilave edilmesi neyle izah edilebilir?
Resul…Yani kitabı olan peygamber….
Şimdi sıkı durun.
Bu Mehdi Resulün kitabı da var(!) Adı da Risalet Nurları.
Bu kitapta sureler var(!) Kur’an-ı Kerimdeki Surelerden çok farklı sureler bunlar.
İşte bir kaç örnek:
7. ALLAHU TEALÂ SURESİ
Bismillahirrahmanirrahim
BEN ENERJİ KİTLESİYİM. ESKİLERİN TABİRİYLE NUR’UM. İKİ BOYUTLUYUM. BENİ DEFALARCA GÖRDÜN. YARATTIKLARIM İSE DAİMA 4 BOYUTLUDUR. SİZİN GÖREBİLDİĞİNİZ 3 BOYUT VARDIR. DÖRDÜNCÜ BOYUT İSE ZAMANDIR. ZAMANI DA BEN YARATTIM. ……..( Devamı var. Tamamını yazmadım )
22 REBİÜL EVVEL 1396
22 NİSAN 1976
8. NAMAZ SURESİ
Bismillahirrahmanirrahim
EVET. DÜN KILDIĞINIZ NAMAZDA SEN ABDESTSİZDİN. BUNU BİLMİYEREK NAMAZI KILDIRDIN. HEPİNİZ AFFEDİLDİNİZ. AKŞAMDAN SONRA SABAH NAMAZINDAN EVVEL KILDIĞIN 12 REKAT 3 İKİNDİ FARZI İLE SEN LÜZUMUNDAN FAZLASINI EDA ETTİN. AMA GENE MUTMAİN OLAMADIN. ARTIK ÜZÜLME. ………
28 REBİÜL AHİR 1396
28 NİSAN 1976
9. İNSAN SURESİ
Bismillahirrahmanirrahim
SANA YARATILIŞININ BİR BAŞKA YÖNÜNÜ GÖSTERDİK. SENİNLE RABBİNİN ARASINDAKİ NURDAN İLİŞKİ YOLU GÖRDÜĞÜN GİBİ KULUMUZ MUHAMMED’DE DE BURADAKİ SENİN RUHU REVANIN OLAN MEHDİ’DE DE VAR SEN İMAM OLARAK KATIMIZDA NAMAZ KILDIRIRKEN SAĞ VE SOL TARAFINDAN BİZE KADAR UZANAN NURLAR ONLARIN İLİŞKİ YOLLARIDIR.
7 CUMADEL ÛLA 1396
7 MAYIS 1976
10. ZAMAN SURESİ
Bismillahirrahmanirrahim
GÖRDÜĞÜN GİBİ KİTAB’I AÇIK BIRAKIP GİTSEN DE O TARAFIMIZDAN KORUNUR….
21 CUMADEL ULA 1396
21 MAYIS 1976
11. KUDDUSİ SIR SURESİ
Bismillahirrahmanirrahim
EY İSKENDER EL EKBER KULUMUZ. SEN ARTIK KUDDUSİ SIR’SIN. MUHAMMET RAŞİT KULUMUZLA KONUŞTUĞUN ZAMAN BUNUN MANASINI DAHA İYİ ANLIYACASIN. DÜNYAYA RESUL OLARAK GÖNDERDİĞİMİZ MUHAMMED MUSTAFA KULUMUZDAN SANA KADAR TARİKATLAR VASITASIYLA SIR İNTİKAL EDER. SIR BİZİM YETKİLİ KILDIĞIMIZ KİŞİLERE ÖNCE SIRRI ALMIŞ YETKİLİLER TARAFINDAN BİZİM EMRİMİZLE VERİLİR. SENİN EMRİNİ İSE SANA BİR MÜJDEMİZ VAR DEDİĞİMİZ ZAMAN VERMİŞTİK. ……..
4 CUMADELAHİRU 1396
4 MAYIS 1976
Surelerin (!) Tamamını görmek için şu linke bakabilirsiniz:
www.imamiskenderalimihr.com/kitaplari/risalet_nurlari/rhS.aspx?bolumID=2
Bu sureler bana Hz. Muhammed (S.A.S) zamanında ‘’ Ben de seninle peygamberliğe ortağım.Bundan böyle yeryüzünün yarısı bizim, yarısı Kureyş’indir’’ diyen Müseyleme’nin Kur’andaki Fil Suresine nazire olarak yazdığı sureyi(!) hatırlattı.
Ne demişti Müseyleme:
“El-Fîlu me’l-Fîlu ve mâ edrâke me’l-fîlu lehu zenebun kasirun ve hurtumun tavil.” (Fil, Filin ne olduğunu bilir misin? onun kısacık bir kuyruğu ve uzun bir hortumu var..)
Çok uzun bir yazı olduğu için devamını yarın inşallah….
NOT: 1-Resimdeki mehdilerden ilki İskender Evrenosoğlu, İkincisi Adnan Hoca ( Adnan Oktar, Ya da Harun Yahya) , Üçüncüsü Tuncer Çiftçi, Dördüncüsüne gelince: Onun sadece adı Mehdi)))))))))))
Mehdilik iddiası yok. Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker
2- Yazı henüz bitmediği için İskender Evrenosoğlu ile ilgili yorumun yazı dizisi bittikten sonra yazılmasını, diğer iki mehdi bozuntusu ile ilgili yorum yapılmasını önemle rica ediyorum.
YORUMLAR
Sevgili Hocam baştan aşağıya okudum.Verdiğiniz tüm bilgilere katılıyorum.Bilgi dağarcığınızın zaten öteden beri hayranım.Verdiğiniz uğraş takdir-e şayan .Ama hocam bu memleket bu tip meczuplarla dolu.
Maalesef bu millete empoze edilen dini bilgide buna sebep olacak bir alt yapı var.Din adamının az olduğu zamanlarda kerameti kendinden menkul insanların toplumun zihnini tahrip etmişler.Bir yüzyıl daha düzeltmek mümkün değil.
Reyting yapmak,popüler olmak ,şöhret peşinde koşanlara asla yem olmak istemem.Onun için lehte ve aleyhte bunlara cevap yazmayacağım.
Tek yapacağım Allah ıslah etsin diye dua etmek.
Allah ile uğraşanların sonunu düşünemiyorum.
O'nun azabı çok büyüktür.
Saygı ve muhabbetlerimle hoşça kal.Baki selamlar
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle Allah'a emanet olasın.
Değerli hocam, gülememekten yakınan dünya insanlarının yapacağı yegane şey nedir, bilir misiniz?...
Türkçe öğrenmek!...
Bu kadar absürtlük içinde bu kadar gerçekçi bir ciddiyet taşıdığına inanan insanlar, herhalde başka bir yerde yoktur...
Yahu, akşamdan beri gülüyorum...
Defterin yüzündeki "Rize'de skandal şiir" haberini okumuşsunuzdur...
Şimdi bunu kalkıp bir Japon'a anlatsan, insancık şok olur vallahi...
"Fil, Filin ne olduğunu bilir misin? onun kısacık bir kuyruğu ve uzun bir hortumu var..) "
:)))))))
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle Allah'a emanet olasın.