- 379 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Aydın' ı foseptik kokan ülkenin durumu...
Türk aydınının inanınırlık sorunu sadece geçmişte değil, şimdide ve görünen o ki gelecekte de yaşanacak.
Oysa ki aydınlanma ve bilimsel gelişme aydınların hakikati toplumun her katmanına teveccüh görecek şekilde anlatmasıyla mümkündür.
Oysa ki derdi kendini pazarlamada gören Türk aydını sadece kendi toplumunda değil hiçbir çağcıl medeniyetin teveccühünü kazanamamaktadır... Birkaç başarılı aydının ileri görüşlü fikirleri ve uluslar arası başarısı ise köşebaşcı elebaşcıların linç girişimiyle gözden kaçırılmaya çalışılmaktadır.
Sayın Alev Alatlı çağını aşan aydınbakışı ve eserleriyle halkının ve dünyanın teveccühünü kazanmakla kalmadı farkındalıkta yarattı.
Ama gelin görün ki kendi okunmadığı yetmezmiş gibi başkasını okumayan okutmayan aydınlar gurubu artık sadece foseptik değil ölümde kokmaktadır.
Bodrum da sahile vurmuş bir çocuk şehidinin üzerinden habercilik yaptığını zanneten ölüyiyiciler,
yıllardır karaya vuran başka cesetleri neden göremediler? Oysa sayın cumhurbaşkanı daha başbakanken,
"Suriye bizim iç işlerimizdir" dediğinde ne anlama geldiğini sorma cesareti gösteremeyen muhalefet ve sözde haberciler bugün neden ölülerin üzerinden beslenmek istemekteler? Kürtçülük oynayan aydınlarımızın hangi fonlarla kimin kanına kimin pahasına girmeye çalıştığını tarih yazacaktır elbet...
Ara ki insan bulasın, bul ki ahlak sahibi olsun ahlakı hakikat olsun...
YORUMLAR
Evet bodrumlu çevrecilerin gümüşlük sahilindeki meşhur kanalizasyon projesinden sonra büyük içraatlarından birine daha tarih tanıklık ediyor... Rüzgar enerjisi projesine engel olup belediye meclisinden geçmesini engellediler... Üstelik çevresel kültürel ve tarihi gerekçelerle... İnanması zor ama öyle...
Bodrum'da çıkan yangınların talan edilen hazine arazilerinin, yağmalanan varlıkların bu işle hiç bir alakası yok... Hangi uluslararası fonlarla çevrecilik ettiğini söylemeyen çevreciler bilimum sivil toplum örgütleri, Bodrum'un uluslararası sermaye şirketlerine peşkeş çekilmesinin tetikciliğini yapmaktadır. Tıpkı Karadeniz'de hidroelektrik santrallerine karşı çıkanlar gibi...
Yenilebilir enerji kaynakları dünyanın çevreci projeleridir, bunun aksini iddia etmenin neresi çevreciliktir...
Namussuzluğun bu kadarına pes...
Bu yazı sayın Cumhurbaşkanımızın aydınlara "mankurt ve ..5. Yol faaliyetleri" çıkışından aylar önce yazılmıştır. Oysa bu ülkenin insanları ülkesini başkalarına şikayet etmekten ve halkını hakir görmekten zevk alan yetmezmiş gibi devletin imkanlarından sadece Aydın olduğu için ayrılacıklı olarak yararlanan kan emicilerden bıkmıştır... Bilgi çağının yaşandığı bir dünyada aydını belirleyen yegane unsur halkın teveccühünü anlattığı hakikatle kazanmak bir yana huzur vermesini de bilen olsun bir zahmet