'ben seni sonradan sevdim'
’ben seni sonradan sevdim’
bir kaç kelimenin bir araya gelip çarptığı her şeyi tuzla buz edebilmesi akla zarar bir düşünce gibi geliyor insana
ama edebilir..
darmadağınık bir hayat kırık dökük düşünceler ve heba olmuş bir aşk bırakır geriye
çünkü vazgeçmişsindir..
sabahın beşinde uykunun en tatlı yerinde bir mesajın iletildi sinyaliyle uyanmaktan, üç beş dakikada olsa sesini duyabilmek için tarifsiz bir bekleyişin içinde kaybolmaktan, takvimlere işaret koymaktan, o lanet pazartesileri yok sayıp haftanın diğer günlerinden medet ummaktan vazgeçmişsindir..
içinde sarpasaran kırgınlıkları sulayan o şarkıları dinlemekten korkmazsın artık..
’sen benim hiçbirşeyimsin’ der Ahmet Kaya
sen hiçbirşeyliğinden utanmaktan vazgeçmişsindir..
sonra şubatın beşinde aynı otobüs terminelinde soğuktan morarana kadar ellerin beklemekten, nisanın yirmibirinde pastadaki tek mumu onun yerine üflemekten, haziranın ikisinde içine çöken sancıyı yaş’s’günün ilan etmekten vazgeçmişsindir..
çiçekli elbiselerini giymekten, saçını koyu kestaneye boyatıp pembe oje sürmekten sonra aynaya bakıp gözlerine onun gözleri gibi gülümsemekten vazgeçmişsindir..
vazgeçmişsindir onun sevdiklerini sevmekten ve onun seni sevmesini beklemekten..
her ihanetinde kendine küsmekten ve ’ne desen inanırım’ demekten vazgeçmişsindir..
en önemlisi
onu onun yerine sevmekten vazgeçmişsindir..
sana yazılmamış şiirlerin resmini çizmekten
sonra sabaha karşılarında ağustosun her cümleye ayrı bir keder sığdırdığın şiirler yazmaktan, düşe kalka sabaha koşmaktan vazgeçmişsindir...
buz kesiği ellerini göğsüne saklayıp ağlamaktan ve üflemekten uçuklayan yüreğini, aklını kundaklayıp fikrini bin parçaya bölmekten ve yokluğunun açtığı uçurumlara düşmekten vazgeçmişsindir..
artık hiç bir şey eskisi kadar acıtmaz olur canını ve hiç kimse o kesiklerden sızan kederi göremez..
’ben seni sonradan sevdim’ ağır tahribatlı bir acı olarak kalır geçmişinde..
YORUMLAR
baştan sona ağır darbeler alarak okudum .
her cümlenin altına kalbimle imza attım .
her şeye rağmen işte , hayat denen bilmece ,, ''yine de çok güzeldi'' diyebilmek .
yaşamamaktansa ,yaşayıp acıyı da göğsüme yerleştirmeyi seviyorum ,neylersin..
kutlarım gönülden , geldiniz ve değdiniz içime..
teşekkür ederim.
Sonradan sevilir mi? Yoksa ta işin başında ama itirafı gecikmiş midir, bahse konu olan? İkisi de olur da ilki, sonradan olanı bir çaresizliğe mi delalet eder acaba? Her neyse olan, belli ki her durumda uzaklarda kalmış ve mazinin elde kalanı ruhun hicranı olmuş.
Ve siz bunu, sonrasını, vazgeçişi yani, eğer olabilirse tabi ne güzel ifade etmişsiniz!
Kaleminize sağlık.
nitemtran tarafından 8/31/2015 12:39:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
... ve bizler de yaşanılmış bu hüzünlü sevdanın ardından, yazınızı okuyan tarafsız bir göz olarak; şunu rahatlıkla diyebiliriz ki; içinizde yaşattığınız ve unutmaya çalıştığınız '' bu aşk ölmemiş.. '' işte sevgi budur.. her şeye rağmen her koşulda aklınıza geliyorsa; küllerinde bulsak da izlerini,,, bu aşk ölmemiştir...
saygılar..
Ayrık Otu
o zaman vazgeçersin..
bir yığın küflenmiş hüzün kalır elinde..