- 981 Okunma
- 17 Yorum
- 1 Beğeni
Omurilik felci geçirdim 1. Doğumgunum :-)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Bugün 28 Temmuz 2015 ve benim ilk doğum gunum
Bu yazıyı bu gune ozel yazıyorum ve bugunden sonra yazılarım daha az sıklıkla ekleyeceğim içim o kadar dolu ki buraya yazamadığım dahi çok şey var bunlar beni çok bunaltıyor buraya yazmaya başladığımdan beri bir nebzede olsa rahatlatladım aslında aslında soylemek istediklerim elinizdekilerin kıymetini kaybeden anlayın çunku ne kadar garipki bu duruma duşupte anlamayanlar var bizim hastalığımız iki ye ayrılıyor bildiğiniz uzere parapleji ve tetrapleji paraplejiler ellerini kullanabiliyor biz kullanamıyoruz kalkıp benim yanımda isyan ediyorlar benim o kadar zoruma gidiyor ki yanlarından ayrılıyorum benim ellerim çalışsaydı eğer ben şu an geçimi sağlardım benim on parmağımda on marifet vardı bunu kendimle ovunmek için söylemiyorum ben saz çalıyordum benim karakalem yağlı boya hat sanatı eserlerim var ben pidecilik kebabçılık sulu yemek guveç tatlı soğuk sıcak meze yapıyordum benim herşeyim ellerimdi ya ben isyan etmez şukrederken onlar isysn ediyorlar ve bu benim zoruma gidiyor.Basit bir kaybımı anlatayım YURUMEK ne kadar basit değil mi tek kelime ama o okadar zormuş ki kaybbedince anlıyor insa bir parmağımı kendim oynatmam,bacağımı baikasına muhtaç olmadan çekmem dahi okadar buyuk bir nimet ki ama işte kaybbedince anlıyor insan yurumek okadar zor ki birkere once ayağa kalktığında dizini kitliye bilmen gerekiyor sonra belini kontrol etmen gerekiyor sonra bacağındaki on gurup kaslar çalışmalı ki ayağını kaldırıp ileriye ata bilmelisin çok zor aslında ama artık ben gozumde buyutmuyorum.
Olay ilk olduğunda ilk dışarı çıktığımda sigarayı annem içiriyordu bana sonra baş parğım ve işaret parmağımın arasına kstırarak içmeye başladım allaha hep dua ediyordum allahım şu sigarayı normal tutarak rahat bir şekilde içeyim diye Allâh diyor ki en kuçuk isteğinizi bile benden isteyin bende hep oyle yaptım dualarım kabul oldu normaş bir şekilde içebiliyorum ellerim tam çalışmıyor ama içebiliyorum ben olay oldundan ihtibaren fotoğraflarımı çektirdim ambulansta dahi var ameliyara girerken çıkarken surekli çektirdim iyi ki çektirdim çunku baktıkça şukrediyorum nerden nereye şu an şukurler olsun çok iyiyim
Bu gun pasta kesicem ve burdakilerlerle ilk doğum gunumu kutluyacağım yeni bir hayat yeni bir başlangıç ve ilk doğum gunum inanırmısınız ben 1,5 yaşında yurumuşum ve sanırım ALLAH izin verirse yine 1,5 yaşında yuruyeceğim ve bu hemen hemen 2016 ya denk geliyor ben 2015 e girdiğimde koyduğum hedef yani ve bu hedefi koyduğumda bundan haberim yoktu rabbim soyletti.
Belki bugün ku yazı sıkıcı olmuştur şu anki durumumu anlatmak istediğim için saçma sapan yazıyorum.Hayallerim den bahsedeyim biraz size ben dunya mutfanı oğrenmek ve iyi bir şef olmak istiyorum inanırmısınız bilmem ki ben hala inanmakta guçluk çekiyorum beni once eyfel kulesinin en ust katındadaki restoran dan çağırdılar beni babam gondermedi daha sonra the pınehıll diye dunya sıralamasında 11. Hotel çağırdı yine babam gondermedi ben dunya çapında bir şef olma dırsatını kaçırmış sayılırım yani eh bi ihtimal var yinede sonra ben yurt dışında gezmek istiyorum ama oyle boyle değil aklıma neresi eserse oraya gidicem surekli gezip fotoğraf çekicem yani aslinda bu hayallerin altında yatan bastırılmış olan ozgurluk duygum var ben hiç ozgur kalamadım babam bizi sıkı yetiştirdi gezmeye beraber gittik iş desen sabahtan akşama beraberdik falan o yuzden aslında ben ozgurluk istiyorum ve bunu ayağa kalkınca gerçekleştiricem inşallah gerçi ayağa kalkuyorum yuruyınce diyeceğim artık :-D
Bi de hiç bir şey babamın yada bir başkasının suçu değil tamamen kader eğer benim kaderimde hayallerimi gerçekleştirmek özgür bir çocuk olmak olsaydı bunu kimse engelliyemezdi benim babamın baskısı. Bizi aşırı sevmesi ve aşırı korumacı olması ben her şeye rağmen ailemden memnunum iyiki böyle annem ve babam var.
Siz okurlarım sizlere çok teşekkür ediyorum bana bir terapi gibi geliyorsunuz siz derdimi paylatıkça sizlerle azaltıyorum manevi olarak sizlerin deateğini hissediyorum ve son olarak hep dediğim gi olayımız kaza yaşadığımız ise kaderdir kimse kaderden ustun değildir ben geçmişte gerçekleştiremedim hiç birşey için keşke demiyorum artık sizde demeğin tekrar çok teşekkür ediyorum sağlıcakla kalın.
!!!!!ben iğleşiceeeeeeeemmm:-D :-D :-D!!!!!
YORUMLAR
Dogum gununu kutlarim ugur, nice saglikli Ve uzun yillara insallah. 🍰☕️
Yazilarinizi ilgi ile takip ediyorum. Taaaa australiadan sana dua ediyorum vede reiki energy gonderiyorum.
Sabir Ve dua bizim en cok yapabilecegimiz sey, Ve iyilesecegine inanmalisin,hayal etmelisin,evrene guzel hisslerini gonder Ki oda sana gondersin. Hic umudunu yitirme. Bizler hastalik geciren ve iyilesmeye gayret edenler olarak elbetde iyilesecez. Size 'hastalar risalesini' okimanizi tavsiye ederim. Benim icin cok kiymetli bir kitapciktir. Icinde sirlar vardir,okudukca o sirlari goreceksin. Allaha emanat ol! 😀
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Uğur Saçıntı
NOT:kitabı okuyacağım
Magic
Lutfen yazin bana istediginiz zaman. 😀
Önce doğum gününü kutlarım nicelerine inşallah sağlıklı ve mutlu...
İnşallah 2016 da da yazdığın yazıları okuruz. Konu başlığı dikkatimi çekti de okudum. İyi ki de okudum.
Azmine hayran oldum.Benim de yürüme sorunum var ama ben yaşlıyım ve belimden dolayı zor yürüyorum.
Ayaklarımda hissizlik ve elektiriklenme var. Ben de şiir yazarak kendi kendime terapi yapıyorum.
Biz yaşımızı aldık. Rabbim gençleri korusun. İnşallah koştuğun günlerin haberini de burdan alırız..
Sevgili Uğur bu yolda başarılar diliyorum Allah yardımcın olsun..
Sevgi dua ve selamlarımla....
Uğur Saçıntı
Uğur Saçıntı
canseven
ana başlık artık yürüyorum olmalı bence...
Canım benim elbette iyileşeceksin Yaradanın izniyle. Yer yüzündeki tüm insanlar engelli olmak için birer potansiyeldir.
Dünyanın en ünlü atletleri. Dalgıçları ve daha niceleri yalnızca gözleriyle konuşabilirlerken azim ve irade gücüyle kısa sürede eskisinden daha muhteşem bir performansla yaşama kaldıkları yerden yeniden başlamışlardır. Bunları sen nasıl bilmezsin. Yazıyorsun çiziyorsun belleğin pırıl pırıl daha ne istiyorsun! Kızarım bak hııı...
kocaman sevgilerimle birlikte yolluyorum şifa dileklerimi de..
Uğur Saçıntı
Hayatın başı belli olmadığı gibi, sonu da belli değildir Sn. Yazarım. Ortalarını da yaşıyor ve sınavlarını veriyoruz. Sınavlarında başarılı olmak ve iyi not almak bizlere aittir. Yaşadığımız her gün, her olay bir sınavdır.
Şu yazmış olduğunuz, bizlerle paylaştığınız belki de büyük bir sınavdır. Yarın nasıl bir not alacağınız belli midir? Tabi ki hayır. İnşallah iyi bir notunuzu bizlerle paylaşır ve tıpkı bunun gibi 1. Doğum Günüm diyerek bizi sevindirirsiniz.
Yazmaya devam etmenizi dilerim.
Uğur Saçıntı
'' ben 1,5 yaşında yurumuşum ve sanırım ALLAH izin verirse yine 1,5 yaşında yuruyeceğim ''
Nasıl güzel bir umut bu, nasıl güzel bir yaşam sevinci!..
Ve evet, keşke herkes bilse sahip olduklarının kıymetini. O da olsun, bu da olsun diye değil, elinde ne varsa şükrederek. Ve umut ederek... En ütopik umut bile adım atmak için şevktir insana. Açgözlülükle karıştıranlar olsa da...
Her olmayan işte bir hayır vardır. Babanızın sizi oralara göndermemesinde de vardır bir hikmet. Belki de o olay oralarda gelseydi başınıza bu kadar şanslı olmayacaktınız. Ya da o kadar yüksek yerlere geldikten sonra düşmek gücünüzden, inancınızda, kendinize olan güveninizden, hayallerinizden çok şey götürecekti. Belki de anneniz sigara içiremeyecekti o zaman.
Her şeyin hayırlısını dilemek en güzeli. Yüreğimizde Allah korkusu değil, Allah inancıyla yaşarsak ve her şeyi O'na bırakırsak, en güzel zamanda, en güzel haliyle iniyor avuçlarımıza.
Dilerim koşar adım dolaşırsınız dünyayı... Sevgilerimle kardeşim..
Uğur Saçıntı
Öncelikle nice mutlu huzurlu sağlıklı neşeli her dileğinizin kabul olduğu yıllar diliyorum.
Doğum gününüz kutlu olsun,
Yazınızda belirttiğiniz gibi, insanın azimli olması başardığını gösterir. İnanmak tam teslimiyet yürekten olursa her şey mümkün,
Biz burada sizin nasıl bunları başardığınızı yazılarınızda takip edeceğiz inşallah,
Selam saygılarımla,
Uğur Saçıntı
Merhaba Uğur,
yaşama sevincin, tutkuların, hayallerin hepsi çok güzeller.
Ama en güzeli sensin!
Çünkü sen mücadeleci bir ruha sahipsin ve inan bana bu hayatta en önemli şeyde bu.
Yaşadığımız sıkıntılar zorluklar bizleri hemen depresifliğe itiyor, ama sen bunun tam aksini sergileyen bir örnekle karşımızdasın.
Sen yaz UĞUR!
Gün begün anlat bize mücadeleni, sen BAŞARACAKSIN ve bizler seninle gurur duyup mutlu olacağız..
Yaşama döndüğün gün kutlu olsun UĞUR..
Sevgilerimle
eysandeniz tarafından 7/29/2015 11:05:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
SEN İYİLEŞİRSİN...YAZDIĞIN HER KELİMEDE, HER HARFTE BU GÖRÜLÜYOR. BU GÜN YAZILARININ EN BAŞINDAN BU YANA OKURU OLAN EŞİM (Kemal Paracıkoğlu) "UĞUR'UN YAZISINI AÇ DA OKU," DEYİNCE OKUMUŞ OLDUM SENİ. EŞİM AĞIR KOAH, AKCİĞERLERİ İFLAS ETMİŞ DURUMDA, BUNUN SEBEBİ İSE İÇTİĞİ SİGARALAR. SEN İSE YAZINDA SİGARA KEYFİNİ YAZIYORSUN. HİÇ BEĞENMEDİM. MEVCUT HASTALIĞIN YÜZÜNDEN YÜRÜYEMEZKEN MÜCADELENİ KAZANIP YÜRÜMEYE BAŞLASAN BİLE SONUNDA TEKRAR SİGARA YÜZÜNDEN YÜRÜYEMEZ DURUMA GELEBİLİRSİN. (EŞİM GİBİ) KENDİNE BİR İYİLİK ET VE İÇME... EŞİMİN SELAMI VAR, MÜCADELENDE BAŞARILAR DİLİYORUZ.
Uğur Saçıntı
Uğur Saçıntı
Uğur Saçıntı
Peygamberimiz inanırsanız iki dağı bir araya getirebilirsiniz demiş..
Ben buna gönülden inanıyorum. Sabır bir erdemdir..Sabredecek inanacak ve mücadele edeceksiniz.
Ve ben bu yazıyı okurken o inancı hissettim.
Dualarım sizinle.
Doğum gününüzü yürekten kutluyorum.
Uğur Saçıntı
Yazını okudum ve işte bu dedim. İşte bu yiğitlik, öyle böyle değil, işte bu yaşama sevinci ki yaşamın en önemli motoru. Öyle bir çırpıda geçilecek şey değil, İnançlı bir yürek var burada!
Burada Uğur'un sırtını dayadığı inancıyla mücadelelerin en kutsalı, ona armağan edilmiş, en temel ihtiyacı olan, vücudunu normal bir insan gibi kullanma mücadelesi var. Ve o bu mücadeleyi, değme insanı kıskandıracak bir yiğitlikte, aslan yüreğiyle veriyor.
Biz ise senin yazılarını okudukça umuduna ortak oluyor, mücadeleci ruhundan çok olumlu anlamda etkileniyoruz. Mücadelen bizim ruhlarımızı beslerken, biz de senin için dua ediyoruz. İnşallah en kısa zamanda, hani o kendine koyduğun hedef zamanda bize müjdeni vereceksin.
Kendinle bizi de çıkardığın umut yolculuğunun galibi sen olurken biz de mutlu olacağız.
Bravo Uğur, bravo aslan yürekli genç.
Bu vesileyle doğum gününü kutluyor, hayallerinin en uzak olanlarına bile kavuşmanı diliyorum.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Uğur Saçıntı
çok etkilendim, ne diyeyim bilemiyorum .Sessizce ayrılırken takıpte kalacagımı da eklıyorum. saygı ve sevgıler
Uğur Saçıntı
Aferin sana çocuk, söylediklerimizi dikkate almış olduğun nasıl da belli. Hem daha neşeli daha umutlu hem de daha düzgün bir yazı olmuş. Hiç de sıkılmadık. Daha uzun da olsa okurdum. Doğum günün kutlu olsun. Sen iyi kalpli bir çocuksun. Sabrın ve şükrünün mükafatını göreceğinden eminim. Dua etmeye ve çalışmaya devam et. Fakat benim anlamadığım yazılarını neden daha seyrek ekleyeceğin. Umarım ellerinle alakalı bir sorun yoktur.
Uğur Saçıntı
Uğur Saçıntı
Sizi o kadar iyi anlıyorum ki.. Dün talihsiz bir hâdise yaşadım ve aklıma ilk gelen yine sizin gibi değil gerçi çok daha ileri boyutta bir hasta ve siz oldunuz ve tüm ağrılarıma rağmen şükrediyorum.. Hayat bu ya her şey bizim için, inandıysak ötesi yok.
Hayâlleriniz çok güzel, benim de pek çok hayâlim var .))
Ve kim ne derse desin, hayâlin varlığı kâfî elbet gerçekleşirse armağandır değilse de nasip değildir karalar bağlamaya ne vakit var ne de hâl..
Umarım tamamen iyleştiğinizde bunun için de bir yazı yazarsınız, yurtdışı gezilere çıkarsanız zirâ vaktiniz olmayabilir.. Yâni tabiî gezip gördüğünüz yerleri de anlatırsanız, mâceralarınız vs.. iyi olur. İtalyan mutfağı da iyidir, ikibinonaltıda gitmek var düşüncemde ve yine minik bir avrupa turu ilk siz giderseniz mutlaka paylaşın .))
Sevgiyle ve duâ ile dâima..
**Havin_** tarafından 7/28/2015 4:29:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uğur Saçıntı
Kuçuk yada buyuk başına bir hastalık geldiğinde anında geçirebileceğini ve sadece çaresiz ve aciz bir kul olduğunu anlarsın ve bunu anladığında hiç bir hastalık bizleri yenemez ben imkansıza inanmıyorum bu dunyada bir insanın başardığını her insan baaarabilir sağlıcakla kalın.
Umutlarımız bizi hayata bağlarken ettiğimiz dualar ve inancımız ile inanmak hem de sonuna kadar.
Değerli kardeşim değerli BTH gibi ben de bekliyorum yazacağınız yazıları müjdelerken koşmaktan yorulduğunuz günleri. Ve daha neler okuyacağız kaleminizden mutluluğunuzu yine bizlerle paylaştığınızda.
Şükür vesilesi her şey an itibariyle gökyüzünün maviliği bile ve umut bize göz kırparken.
Yüreğinize sağlık Uğur bey. Siz yazınız sadece yazınız bilin ki dualarımız sizinle.
Sonsuz selamlarımla efendim...
Uğur Saçıntı
Bu güne kadar yazdığın en güzel, en anlamlı yazı idi bu.
Zevkle, ilgi ile okudum.
Ve diyorum ki;
böyle azimli ve inanmış bir insanın başarılı olmaması mümkün değil.
İnşallah,
yürüdüğün ve ellerini tam anlamı ile kullandığın günlerde yazacağın yazıları da okuruz bir gün burada.
Hatta,
dünyanın dört bir yanında gezip gördüğün yerleri anlatan yazılarını da.