- 777 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EY YÜCE ADALET SEN İSTERSEN CENNET AYAĞIMIZA GELİR!
EY YÜCE ADALET SEN İSTERSEN CENNET AYAĞIMIZA GELİR, YOKSA CEHENNEMLERDE YAKARLAR HEPİMİZİ!!
Biz barış dedikçe onlar savaş diyorlar, çünkü gıdalarını çektikleri tetikten, öldürdükleri candan, akıttıkları kandanve körükleyip ısıttıkları ortamdan, cehenneme çevirdikleri ormandan, yakıp yıktıkları dünyadan alıyorlar. Bu yüzden barışı ve kardeşliği ulusal birliği diline pelesenk ederek, soyguları vurgunları yolsuzlukları unutturup gündemden ıkaran bu harami sürüsüne hesap sorulmadan kardeşçe bir düzen oluşturmak mümkün değildir!
Tehlikenin boyutunu büyüterek, kendi tehlikelerini unutturmak yapay gündem yaratarak, soygun ve sömürünün devam etmesinden başka hiçbir amaca hizmet etmez!
Bu gerçek gündemin yapay gündemle yer değiştirmesidir. Emperyalist işbirlikçiler emperyalistler ile birlikte çarklarını bu biçimde döndürmeye devam etmektedir. Tarihin çarkı baktığımızdaTruvadan bu yana Anadolu halkları için Helen, Pers , Briyanya, ve Roma ve Osmanlı İmparatorluklarında hep böyle döndürülmüş, halklar sınıflara ayrılarak köleleştirilmiş ve sömürülmüştür. Oysa demokrasi gerçek anlamda inşa edilmiş olabilseydi , barış ve kardeşlik gerçek anlamda o zaman tezahür ederdi.
Bugün bile algı operasyonları ile gerçek demokrasiyi inşa etmeyi başarabilmiş bir büyük ülke olan Çin’in başarısı bir büyük Kültür ve teknolojik devrimden geçmiştir ve insanlar kollektif paylaşımın bilincine ve gücüne maksimum düzeyde erişmişlerdir. Bunu kendileri için bir büyük sıkıntı olarak gören elitler, Dünyayı söbüce bir yumurta gibi tek başına yutmak istedikleri için, karşısında engel olarak gördükleri Türk kökenli ulusları ve çinlileri karşı karşıya bırakarak kendileri daha rahat at oynatabilmek ihtirasındadırlar. Buna karşın oluşturan yeni paktlar ( BRİCS) emperyalistlerin özlemlerine yüksek ve aşılmaz bir duvar çekmektedir. Bu nedenle bölgesel paylaşım kavgalarından çıkarlar uman emperyalistler, halklarıparaçlayıp bölmek vesömürmek için kendi kurdukları terör örgütlerini devreye sokarak TERÖRÜ TEK MERKEZDEN TERÖRİZE ETMEKTEDİRLER.BUNUN İÇİN SAĞ VE SOL MERKEZLİ TERÖR ÖRGÜTLERİ AYNI MERKEZİN GÜDÜMÜNDEDİR. ENERJİNİN ETKİNLİĞİ NEGATİF VE PAZİTİF KUTUPLARIN ÇARPIŞMASIYLA ORTAYA ÇIKMAKTADIR, BU ARADA NÖTR KONUMDA GÖZÜKENLER ASLINDA PERDE ARKASINDA KALARAK ÇIKARLARINI SARAYLAR YAPTIRARAK, HALKA DERİN VERGİLERİ KAKTIRARAK SALTANATLARINI VE SULATANATLARINI SÜRDÜRMEKTEDİRLER.
OYSA HİÇ DEİ NSANİ OLMAYAN YOLLARDAN VURGUN SOYGUN VE EŞKİYALIK TEMELİNDE NASIL BİR ÇAĞDAŞ İLERLEME KAYDEDİLEBİLİR?! KOLAYIN ESİRİ OLAN ULUSLAR, ZORUN SICAĞINDA VE ATEŞİNDE TERLEMEYİ GÖZEL ALANLAR TARAFINDAN YUTULMAK ZORUNDADIRLAR! iĞNEDEN İPLİĞE DIŞARIDAN NELER ALDIĞIMIZA, VE NELERİ DIŞARIYA SATTIĞIMIZA ( ULUSAL ONURUMUZ , ASKERİMİZ DAHİL!!!) BİR BAKALIM!
HAKSIZLIKLAR, YOLSUZLUKLARLA, AMERİKAN UŞAKLIĞI YAPANLARIN NELER YAPTIKLARININ ÜSTESİNDEN ANCAK VE ANCAK GERÇEK HUKUK DÜZENİ GELİR! HUKUKUN ORTADAN KALKTIĞI BİR ORTAMDA ORMAN KANUNLARI İŞLEMEYE BAŞLAR! O ZAMAN KİM ELİNE SİLAH ALIYOR NEDEN ALIYOR DİYE BİR SORU SORMA HAKKINIZ ASLA OLAMAZ!
ONUN İÇİN HALEN MUVCUT YÖNETİME ŞUNLARI DEMEK GEREKİR: Kİ YÜZLÜ HAMASET POLİTİKALARINDAN VAZGEÇİN, NUTUKLARINIZ KARIN DOYURMAZ, ULUSAL ÇIKARLAR İÇİN HİZMETİNİZİ LAYIKIYLA YAPINIZ!
EY YÜCE ADALET SEN İSTERSEN CENNET AYAĞIMIZA GELİR, YOKSA CEHENNEMLERDE YAKARLAR HEPİMİZİ!!
Şaban Aktaş
25.07.2015
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.