YORUMLAR
Hayattan bir kesit. Kamunun en büyük sorunu bu bence. Görev icabı entrikalarda bulunmak. Öbür türlüsü belki de olamıyor mu acaba diye geçirdim içimden. Yine gizli mesajlar vardı öyküde. İşte bu yüzden seviyorum öykülerinizi okumayı. Tam onikiden vuruyorsunuz hedefe. Tebriklerimle.
Kemnur
Bedri Beyin dediği gibi sorun yönetim sorunu mu yoksa insanlık sorunumu diye düşünecek olursak, insan iyi bir yönetici olmadan önce iyi bir insan olmalı değil mi?
Kötü bir insandan iyi bir yönetici olamayacağı gibi başkalarına da acıması beklenemez elbette.
kendi kalbindeki kiri görmeyenler başkasının yüzündeki kiri gayet güzel görüyor nedense :(
Kalem usta, hikaye de hayatın içinden olunca okuması bambaşka oluyor.
Tebrikler Kemal Bey
saygımla
Kemnur
Nasıl yorum getirmeli bu hikayeye?
Edebi açıdan kocaman bir ''Çok güzel'' cümleciğini hak ediyor şüphesiz.
Ancak,
konu açısından son derece can sıkıcı bir durum ile karşı karşıyayız.
Hayatımızın gerçekleri maalesef tüm bunlar.
Böyle konulara çok yakın değiliz,
yaşadığımız yörelerde pek göze batmayan olaylar bunlar.
Bu nedenledir sanırım hayat denizinin bu sularındaki akıntılar konusunda bilgisiz oluşumuz.
Allah,
tüm garibanların yardımcısı olsun diliyorum.
Yazarımızı da kutluyorum bu mükemmel hikaye dolayısı ile.
Kemnur
Çok güzell.. Çok güzel...
Hayatın acı bir gerçeği ancak bu kadar güzel anlatılır.
Öykünün sürpriz sonucu da ayrı bir usta işi...
İnsan insanın en ağır yükü oldu be ustam.Bu bizim memleketimizde böyle, dünyanın diğer ülkelerinde nasıl acaba ?
Sorun yönetim sorunu mu? İnsanlık sorunu mu?
SELAM VE SAYGILARIMLA...