- 489 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EVORA İSTANBUL TUZLA
300 Dönüm arazi üzerine kurulmuş 6 etap 44 blok dan oluşan 20.000 kişiden fazla insana ev sahipliği yapacak olan Evora İstanbul projesi Teknik Yapı ve Emlak Konut ortaklığı ile hayata geçirilmiştir.
4969 Konut, ticaret ve alışveriş konseptine sahip İstanbul’un en büyük yaşam merkezlerinden biri oldu.
Mimar EREN YORULMAZER imzasını taşıyan EVORA İSTANBUL PROJESİ, modern çizgilieri TEKNİK YAPININ İNŞAAT KALİTESİYLE buluşturmuş, kullanışlı yaşam alanları müşterinin beğenisine sunulmuştur. Güvenli yaşam, profesyonel hizmet ile projede yaşamı keyifli hale getirmekte. Projenin 3 ayrı alışveriş caddesi, bankalar, kreş, spor merkezi, açık ve kapalı otoparklar, çocuk parkları, her etaba özel açık havuzlar, futbol, basketbol, voleybol sahaları mevcut. Projenin büyük bir çoğunluğu deniz manzarasına sahip.
Evora Projesi, Pendik Marina’ya, yapılmakta olan Tuzla Marina’ya ve E-5’e çok yakın konumda. Tem bağlantısı, Marmaray sayesinde şehrin tüm merkezi noktalarına kolay ulaşım sağlamakta. 7 dakikalık mesafede olan Sabiha Gökçen hava alanına yakınlığının verdiği avantaj ile trafiğe takılmadan istediğiniz yere ulaşım imkanı sunmakta. Pendik’ten deniz otobüsü ve arabalı vapurla Yalova’ya, Bursa’ya ve oradan da Balıkesir’e kolay ulaşım sağlanmakta. Tüm bunlar, Evora İstanbul projesinin bugünden geleceğe, değerinin süreklilik arz edeceğini göstermektedir. İstanbul’un deprem riskini göz önünde bulundurursak, statik projeleri Türkiye yönetmeliklerinden bir adım daha ileri taşımış California ve AB deprem şartnamesine uygun olarak inşa edilmiştir. Projenin yapımında tünel kalıp sistemi kullanılmış olması bulunduğu arazinin tomografisine uygun olarak inşa edildiğinin göstergesidir. Projede yaşamı kolaylaştırılacak ve güvenliği en üst seviyede sağlayacak teknik ekip ve modern tesisat, yangın ve doğalgaz alarmları oldukça başarılı bir şekilde hayata geçirilmiştir.
Teknik Yapının kurmuş olduğu aktif yaşam, 7/24 hizmet vermekte, site sakinlerinin tamirat ve sitenin tesislerinin bakımı ve işletilmesi konusunda profesyonel hizmet sunmakta. Daire içlerinde kullanılan malzeme kalitesi ve dünyaca ünlü ankastre markalarının yer almış olması Teknik Yapı’nın işine gösterdiği özeni ve müşterisine sağladığı ayrıcalığı açıkça hissettirmekte. Projenin yüzde 80’inin yeşil alan oluşu, kat bahçesi ve balkonlarının ferah bir yaşam imkanı sunması oldukça güzel ve huzurlu bir yaşamın garantisini vermekte.
HAKAN ŞAHİN 0533 412 68 68 SATILIK VEYA KİRALIK LAR İÇİN www.projeevora.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.