- 938 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AHLAK ve KARAKTERİN ÜNİVERSİTE OKUMAKTA YERİ NERESİDİR...?
Bazen insanlıktan çıkaran aymazlık ve ahlaksızlığa müptela olmuş ahlaki müptezellerle muhatap olmak zorunda kalmak ve o aymaz renksiz karakter fahişelerinden küfür dinlemek ve cevap vermemenin acısı gerçekten çok zor....
Düşünün yıllarca okullarda sürtmüş bu tip cibilliyeti belirsiz cinsiyeti tek olan müptezeller meğer o kadar çoklarmış ki...
Ögretmen olmuş bir bayan....Logar agızlı ve şeytanlaşmış nefis sahibi...Haysiyet ve etik yoksunu bir karakter yoksulu....
İçeride atasının ölüsü henüz yıkanmamış...Ve o cenazeye saglığı sıkıntıdan had safhada gelen eski iş ortağı...Kendini zar zor taşıyor...By pass’ın verdiği halsizlik ve psikoloji ile, 20 yıl beraber çalıştığı insanın cenazesini yıkamaya gelmiş bir insan...Zamanın ve olayların ard arda sürüklediği yaşantıda olanlardan bir haber küfür abidesi...Şeytanın dünya ülküsü bu olsa gerek....
Geçmiş morgun ortasına babasını zemzemle yıkayacağını sanarak eski iş ortakları olan şahısa ağır küfürler....Hadi ettin küfürleri...köpekleştin...sana tek kelime cevap verilmemesinin anlamı çok açık...
NE DEDİNSE KATRİLYONLARCA İADE....
Ha bu arada merakında gitsin ...O amca en başta baban,hiçbirinize hakkını helal etmiyor...
Ve dileği ömrün boyunca pişmanlıkların ve iğrenç ahlakından kurtulamadan rezil yaşamandır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.