İlim adına insanlığa sesleniş
GELECEĞE MEKTUPLAR – 13
İLİM ADINA İNSANLIĞA SESLENİŞ
Evet, "İLİM ADINA!.." ve artık zamanı geldiği ve hatta geçtiği için, "İNSANLIĞA SESLENİŞ!.."
Konuyu biraz daha açayım. Bu makalemize, "İLİM ADINA" diye başladım." Çünkü, seslenişimizin temel konusu bir ilim ve ilave olarak da, bu ilmin küçük bir parçası olarak bir bilim (yani bir arada birkaç fiziki bilim) olayı. Hem de, günümüzün birkaç bilim dalını, bir arada ilgilendiren ve harmanlıyan ve günümüz itibariyle de, teknolojinin zirvesine de ihtiyaç duyan insanlık tarihinin "BÜYÜK BİR SIRRI" veya çözülmeyi bekleyen en büyük "GİZEMİ."
Bu sırrın veya gizemin büyüklüğü, çözüldükden sonra insanlık tarihinin çok önemli bir bölümünü aydınlatacak ve de günümüzün yaşamını, bütün dünyada derinden etkileyecek ve arkasında da, çok çeşitli konularda çok büyük "ŞOK DALGALARINI" tetikleyecek kadar büyük olmasından kaynaklanıyor.
Neden, kendi ülkemizin halkına değil de, topyekûn "İNSANLIĞA SESLENİŞ!.." yaptığım konusuna gelince:
1) Konunun çok boyutlu oluşunda dolayı, tüm insanlığı ilgilendirmesi,
2) Bir çok bilim dalında, en üst düzeyde otoriteye ihtiyaç duyması,
3) İlmi yönü ile de, "DİNLER TARİHİ"ne, bir kapı aralaması,
4) Oldukça çok tutacak bir maddi kaynağa ve meşakkate (sıkıntıya) ihtiyaç duyması,
5) Diğer Anadolu ve dünya "EJDERLER’nin (ejderhalarının) çözümüne de bir kapı aralaması,
6) Doğu Anadolu’nun tarihinin bazı kısımlarının yeniden yazılması,
7) Dünyanın yeni ve çok önemli yeni bir kutsal alana ve mekâna kavuşması,
Bu makaleyi neden şimdi yayınladığıma gelince: İçinde yukarıdaki bu gizemli "ejder-mezar"ında olduğu, "Hz. Meryem Ana ve ejderler ülkesi TÜRKİYE" adlı kitapçığı, 15 Aralık 1982 yılında ilk defa yayınladığımda, 36 yaşında idim. Bütün bilgi birikimimi ve maddi imkânlarımı ortaya koymuş, eksiklerimi tamamlamak ve bana destek olacak kişi ve kurumlardan, kitapta tesbit ettiğim bu ejderha-mezarların çözümü konusunda fikri destek ve konuyu sahiplenme beklemeğe başlamıştım. Aradan tam olarak, uzun bir 23 yıl geçti ve şimdi yaşım tam 70’e geldi. Benden küçük kardeşim vefat edeli 6 yıl oldu. Ben de, her an Hz. Azrail ile kucaklaşabilirim. İstedim ki, sağlığımda başaramadığım ve çözemediğim, bu kutsal toprakların pırlanta değerindeki "EJDERHA-MEZARLARI da, benim ile beraber toprağa girmesin; bilime, dine ve bunların toplamı olan İLİM’e hizmet adına, son bir atakta bulunarak.. ölmeden önce eğer başarabilirsem ve eğer sesimi duyurabilirsem.. bu elmas değerindeki gizemli ve dev boyutlu ejder (erderha) mezarların sırlarını, dünyanın her ferdi ile tanıştırıp; çözümü adına da, dünyalı her kişi ve kuruluşun dikkatine ve ilgisine sunmaktı. Gayret benden ve bu makaleyi okuyap paylaşanlardan, Tevfik (başarıya ulaştırma) Allah’tan...
Bu gizemin çözülmesinde, sizler neler yapabilir ve nasıl katkı sağlayabilirsiniz?..
1) Okuyup genel kültürünüzü artırabilirsiniz.
2) Okuyup başkaların da, Türkiyenin ve Erzurum’un zenginliğini tanıyıp öğrenmesi için, paylaşarak bu gizemin isminin ve bölgesinin tanıtılmasına ve belkide çözülmesine vesile olabilir ve dolayısiyle de, Tirmizi’den rivayet edilen bir hadis-i şerifin açıkladığı gibi, "(bir) Hayra vesile olan (o) hayrı yapan gibidir."in bir gereği olarak; bir paylaşma TIK’ıyla, en azından büyük bir sevaba kavuşabilirsiniz.
3) Erzurum iline yolu düşenlere gelince;
A) Kış hariç diğer üç mevsiminde bu kuutsal mekânları ziyaret ederek; hem mesire yeri olduğu için, temiz havalı ve bol oksijenli süper bir tatil yaparsınız,
B) Hem de gökler ötesinden bir sütun halinde yeryüzü ile bağlantısı olan en büyük "POZİTİF ENERJİ"nin ve büyüklük sıralamasına göre;
a) Girişi Mekke ve uzantısı Arafat’daki,
b) Bu pozitif enerjinin yolu üstündeki Medine’deki
c) Daha sonra da, gökler ötesine çıkışı ise, Kudüs’den sonra arta kalanı, damarlar halinde yeryüzüne yayılanı, (Dünya’da çok az bölgede, damarların birleşip bölgesel bir alan oluşturan.. dünyada çok ender bulunan pozitif enerji kaynaklı bölgelerden biri olan bu bölgedeki, "POZİTİF ENERJİ KAYNAĞI"ndan bol bol pozitif enerji alarak, vücudunun enerji dengesinin sağlanmasına hizmet edersiniz. (Konunun daha iyi anlaşılması için, bilgi notu ve bir soru: Neden, Erzurum’un çevre illerinin içinde bir evliya mezarı yoktur da, ’istisnalar kaide bozmaz’ eski Erzurum’un hemen her mahallesinde bir veya daha çok evliya mezarı vardır? Bu çok özel ve istisnai durum; meselâ Bursa, Manisa ve İstanbul’un bir kısmı için de geçerlidir.)
C) Yabancı dil bilenler bu yazıyı, aslına sadık kalacak bir şekilde tercüme edip, yabancı dillerdeki web sitelerinde yayınlayabilir veya e- posta gönderebilir. Böylece bu muhteşem ve büyük gizemden dünyayı haberdar edip, çözümüne katkı sağlayabilir.
(Çok önemli not: Benim hiçbir yabancı dilim olmadığı için, benim ile yapılacak tüm yazışmalarda, yapılan yazışmayı değerlendirebilmem ve cevap verebilmem için mutlaka Türkçe olması şarttır.)
Yukarıda bahsettiğimiz büyük SIR’ra ve muhteşem GİZEM’e gelince: Önce bir resmini görelim.
Sayfa 121. Resim 15. Erzurum ejderi’nin uzaktan görünüşü.
D) Bu jderha-mezarın kaynağına gelince: "surprizsite.com/ kitaplar bölümü/ Hz. Meryem Ana ve Ejderler Ülkesi Anadolu.
E) linki: surprizsite.com/icerik.php?id=26
Selâm ve dua ile.
07 - 07 - 2015
Mürsel Münevveroğlu
munevveroglu@
Surprizsite.com ve Has-gül vakfı.com
Genel Yayın Yönetmeni
Konak –İZMİR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.