- 654 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ SEVİYOR MUSUN ?
İlişkilerde beni deli eden ve en uyuz olduğum soru beni seviyor musun ? sorusudur,ulan sevmesem seninle niye birlikte olayım ki anasını satayım,ne yani ikide bir çalar saat gibi vakti geldiğinde aynı soruyu sorup beni zıvanadan çıkartıyorsun,kadın milleti duygusal olduğu için bu soru onlar için oksijen kadar önemli olabilir belkide seni seviyorum kelimesini duymaları halinde ruhlarında bir ferahlama yaşamalarıda mümkün olabilir,bu anlaşılmaz bir durum değil ama benim gibi duygularını dışa vurmayan,hatta ağzından kerpetenle laf çıkan bir adam için bu olsa olsa bir nevi işkence olabilir,yani sevginin belirtisi sadece bir sözcükte mi saklıdır ? sevgi denilen kavramın sınırları bu kadar dar bir alandan mı ibarettir ? sanmıyorum…bana göre görebilen gözler için sevgiyi anlamak,onun varlığını hissetmek çok zor olmasa gerek zaten istisnalar hariç erkeklerin bir çoğu aynıdır seviyorum demek bizim için bir anlamda yelkenleri suya indirmek demektir,bazen kendimi şöyle bir zorlayayım diyorum ama yok sonra bakıyorum iş olacak gibi değil hemen vazgeçiyorum,güzel bir kelime aslında seviyorum demek insanın içini ısıtıyor ama ilginçtir ki bu sanki bir sır gibi sadece bende kalsın bana ait olsun istiyorum,ama kadınlar böyle değil tabi…zırt pırt bu kelimeyi bol keseden dağıtmaktan asla geri durmuyorlar on kelime kuruyorlarsa en az yarısı sevgi,aşk sözcüklerinden ibaret,bir kadına yalanda olsa “seni seviyorum”dediğin zaman kaleyi içten fethetmen işten bile değil anında teslim bayrağını çekiyorlar,sevgi sözcüğü onları resmen kuşatıyor,esaret altına alıyor “seviyorum” dediğinde karşı koyacak kadın herhalde bir elin parmaklarından fazla değildir bunu doğrusu anlayabilmiş değilim,nasıl bu kadar dirençten yoksun kalabiliyorlar ? sanırım duygusuz herifin tekiyim çok çok uzun zaman sevgi sözcüğünü duymadanda yaşayabilirim aşık olmasamda olur bir tarafım eksilmez sanırım,eski takıldığım kız arkadaşlarım ne odun adamsın derlerdi… kulakları çınlasın haksız sayılmazlar,bir odun olabilirdim olmasına ama beni yontabilecek bir kadınada seve seve kendimi teslim etmekten geri durmazdım herhalde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.