- 2556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye ilk mektup belki son
Merhaba sevgili....
Bu sana yazdığım ilk mektup. Belki son sevgili, hislerimi durduramadığım bir gece yarısı, yokluğunun bedenimi, düşüncelerimi ve benliğimi sardığı doruk noktası, yalnızlığımın ateşlendiği gözlerimin dolduğu ve heryerde hayalinin olduğu bir gece yarısı, bu sana yazdığım hüzün dolu anıların kalıcı acısı sevgili...
Sevgili, bugün ruhuma doğuşunun, kalbime kazışının yıl dönümü, geleceğimi aydınlığa, geçmişimi karanlığa, gözlerimi yollara dizişinin yıl dönümü sevgili... acı ve keder içinde bıraktığın ve hergece hasretin ile ziyaretinin yıl dönümü, yüreğime bıraktığın ateşin, gözlerime bıraktığın bakışın, kalbime varlığını hatırlattığın, sevdiğim en güzel acılarımın yıl dönümü, sevgili şimdi topluyorum acılarını biriktiriyorum hasretini yüreğimde küçük bir sandıkta sevgili... topla gel acılarını kederlerini, taşırım sırtımda ben en sevdiklerini, çekerim içime hüzünlerini, göz yaşımla yıkarım geçmişindeki kötü izlerini sevgili, gönlümde yerin derin kalbimde sevgin hayallerim sarmaşık olmuş beynimde, beni şimdi gelipte görme, güzeliğin düğümlenir dilsizleşirim, bakışların mühürlenir beynime sessizleşirim sevgili... vakit şimdi gece yarısı sakin etraf ve sessiz, bir bilsen hayallerin hep dilsiz, korkutuyor bazen beni bu hallerin sorma o da nedensiz sevgili...
Sevgili, bugün bendeki doğum günün dedim ya, buda sana yazdığım ilk mektubum, belki son şimdi beni sorsan, biraz gözlerim yaşlı belki olmayan bir şey değil hasretin biraz büktü belimi oda yeni bir şey değil sen kendine iyi bak bendeki sana baktığım gibi, hoşça kal hep, seni beklediğim gibi sevgili...
Hüseyin TORUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.