BABALAR GÜNÜYDÜ BABA GİTTİN...
Kötü bir gündü içimdeki daralmalara göre 14 Haziran.Akşam olsada oğlumu alsam evime gitsem diye hep saate baktım durdum.Oysaki severdim ben işimi.İçim daraldı işte duramadım.Babama bir şeyler aldım babalar günüydü ya ertesi gün boş elle gitmek istemedim sevmesemde avrupadan gelme günleri beklerdi baba yüreği.Eh oğlumda babasına hediye almalıydı onada ayarladım bir şeyler içimdeki keyifsizlikle.İşten çıktım koşar adımlarla oğlumu almak için gittim.kapıda karşılaştım annemle sabah gelecektim ama...içimdeki ses şimdi dedi...Babamı sordum bahçede dedi...Yanına gittim elini öptüm hediyelerini verdim memnun oldu gözleri öyle diyordu en azından.Sessizdi hep kendince hep sessizdi...Konuştuk biraz hal hatır falan...Baba dedim ben gidiyorum varmı bir isteğin diyeceğin varmı?yok dedi yok iyiyim ben,sizi böyle görünce daha iyi oluyorum daha huzurlu oluyorum...Onu memnun etmiş olmaın huzuruyla evin yolunu tuttum... Her zamanki gibi geçti gitti gece...Sabah ne acıydı çalan telefon,annemin sesi...Koş kızım koş babana birşeyler oldu uyandıramıyorum...İçimden bir şey küt diye koptu gitti sanki.Koşup gittim ama bende uyandıramadım babamı...Gelen ambulans ekibi yapılacak bir şey yok deyince koptum orda.İçimde bir yer çok acıdı çok...
Sessizdi hep içinde yaşardı öfkesini sevgisini.Sana taş atana sen ekmek uzat derdi hep.Sarılıp öpmeyi şımarıklık olarak nitelendirdi hep ve hep içinden sevdi,hep kendinde sevdi...Kuru kuruya sevmek olmaz dedi durdu yıllarca...Olsun be baba kuru kuruda olsa olsun işte varsın senin sevgin olsun öyle...Olmadı işte bak babalr günüydü...Hediyeni vermiştim ama sabah gelecektim sana...Varmıydı böyle küt diye gitmek hemde babalar gününde işmi şimdi bu...Bak gittin ya içimde bir yer okadar çok acıyor ki...Becerip anlatabilsem,tarif edebilsem acımı...Hiç bilmezdim kıskanmayı ama.Bugün babakız alışveriş edenleri gördükçe okadar çok kızdım ki onlara,hiç birini görmek istemedim.Kusura bakma lütfen sevmezsin kıskanç insanları ama kıskandım işte onları...Gitmeseydin...Sevmez başını çevirirdin öptüğümüğüzde ama...Varsın olsun ben yine öperdim seni evin küçük şımarık kızıydım ya...Hatta sen kızar sululuk yapma derdin...Olsun kırılmazdım vallahi kırılmazdım...Ama baba olmadı işte babalar günüydü küt diye gittin varmıydı ansızın gitmek...Yoktu ya gittin işte...Canım yanıyor baba içimde bir yer çok acıyor ve ben her geçen günde seni daha çok özlüyorum...Kabrin nurla dolsun mekanın cennet olsun...
YORUMLAR
ÇOK GÜZEL OLMUŞ BUGÜN OKUDUM.ELLERİNE SAĞLIK..