- 592 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AURA AVCISI (bölüm 3 )
Silvannur’un abisi akademiden mezun olmuş ve henüz 12 yaşındayken gizli bir istihbarat ve gizli saldırı birimi olan KİVST’e (kraliyet istihbarat ve saldırı Timi) çağrılmış babasının bu olayı geciktirmeye çalışsa da 1 sene sonra Eraylın 13 yaşandayken KİVST’e katılmıştır...aynı yıl ...artık Silvannur 7 yaşındadır artık akedemiye gidecek ve dersler alarak kendi yeteneklerini geliştirmeye çalışacaktı. Okuldaki ilk zamanlarda sırada tek başına oturan fazla konuşmayan bir tavır sergiler çünkü bu zamana kadar pek zorunda olduğu hiç bişey yapmamış ve abisinde gördüğü kadar kılıç – ok – ninja yıldızı v.b. saldırıda kullanılan araçları hiç kullanmamış ve bunları başaramamaktan korkuyordur...Zamanla bunlara alışacak ve arkdaşlar edinecek olan silvannurun öğretmeni Atilla dır.Atilla uzun süre takviye birlik olarak görev yapmış savaş sırasında hastahanelerin korunmasında liderlik yapmış ve savaş sonrasında akademide öğretmen sorunu yaşadığı için impratora gönüllü öğretmen olarak başvurmuş ve akademi öğretmeni olmuş genç bir öğretmendir..Atilla savaş tecrübesi soğuk kanlılığı ve yardım severliği ile bilinmektedir.Tabi akademide ilk defa 1. Sınıf öğrencileri alacak olan Atilla bu ilk sınıfın da imparatorun küçük oğlununda olduğunu bilmesi ve bizzat imparator tarafından saraya davet edilip bir kaç iyi söz bir kaç istek ve birazda öğüt dinlemişti ..Silvannur okula başladığı yıl tamamen başarısız ve isteksiz görünmüş ve öğretmeni Atilla tarafından hissettirmeden süzüldüğünden takip edildiğinden habersiz yaşamını sürdürmektedir.