- 414 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gelecekteki bana mesajlar
Merhaba benliğim şuan ne haldesin bilmiyorum,sadece geçmişten mesajlarla sana ne bırakmak istediğimi anlatmak.
Ben bir anıyım şu an sana,bir geçmiş masalıyım.Merak etmiyorum seni dersem yalan olur.Selam olsun sana.
İnşallah deneyimin de kimseyezarar vermeme evresine gelmişsindir.
Srn ve diğer benlikler de,lakin benim var olduğum şu an da insanlık yararına kullanılan ne bir din var ne de bir felsefe,lafta var da teori de yok...
Din adı altın da insanlar katlediliyor,teknoloji diye insanlık yok ediyor.
İnşallah senin olduğun zaman da bunlarınzararı görülmüştür.
Biz çok akıllı insanlarız,deha denmek , başarılı görünmek ve hayatın her anlam datadını çıkarmakta ustayız.
Lakin insanlığa yani kendimize vetdiğimiz zararlar daustayız.
Sevgiyi üstün tutarız ama karşılığı olmalı,kazancım ne demekten de bıkmayız.
Zor zamanlar da dünyaya gelmişiz ahir zaman ,beni affettegüleceğim az biraz ,ha haahir zaman mı insanın katır zamanimı anlamadım ben,katır gibi inatçıyız aklı inancı,bize verilen yaşam hakkını hükümdar olmaya kullanarak.
E bu günlük bu kadar yeter,şimdilerde çalışmak zorundayız üretmeliyiz,ah bide tüketimi sınırlamayı bilsek,hem hayatı dünyayı kendimizi yok etmesek.
Hoşçakal dilerim srn bunları benim hayal ettiğim o güzel dünyadan izliyorsundur.O dünyabugün hayallerimi süslüyor var olmuştur inşallah ondan da bahsrdeceğim sana en azından kıyaslarsın ne kafat gerçek olmuş.
YORUMLAR
Yıl 2070 veya 2040!
Gelecekte insanlar sanal ile gerçeklik zıtlığında kendini arayacak fakat hayal kırıklığından başka bir şey bulamayacktır.
Çöplüğe atılan ekmekler yerine insan cesetleri atılacaktır!
Büyük ve geliimiş ülkeler uzayda mekan bulup yarım kalan sanayilerini, teknolojilerini orada devam etireceklerdir. ve uzaydan yeryüzünde kalanlara hükmedecekler...
Çünkü insan değerinin parayla ölçüldüğü bir zamandayız. sanırım biraz karamsar oldu fakat bilinen gerçeklerdir. Mallesef hepimiz kaygılıyız...
Duyarlı yüreğinizi selamlıyorum