- 415 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-21
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-21
Ekim ayında Bayramdan sonraki gün Çarşamba
Geldi canımın içi, geldi Yasemin’im gelmeden evvel aradı ve geliyorum dedi geldi. İçeri girer girmez sarıldım kokusunu sindire, sindire içime çektim öyle özlemişim ben bile anlatamam ki sen bile anlayabilesin. Yorgunluktan bitkin bir haldeydi kendini divanın üzerine zor attı. Ayakkabılarını çıkardım ayaklarını ayak topuklarını ovarak biraz rahatlamasını sağladım. Uzandı ben de arkasına uzandım ve Yaseminime sarılarak bir müddet öylece yattık. Mırıl, mırıl havadan sudan konuştuk. Son yazdığım yazılarımı okudum. Ben özel bir erkeğim bölümünü çok beğendi. Oyun oynadık, nişan konusunu tartıştık. Nişan eğer evde yapılırsa benim için iç de iyi olmayacak. Aslında konuya bir de öbür tarafından bakarsan çokta iyi olacak. Sevdiğim kadının başkası ile nişanlanma törenini seyretmek gibi bir zorunluluğum olmayacak. Yasemin bir den konuyu değiştirdi benim üzüldüğümü biliyordu.
Yasemin:
_ Gece üşüyor musun?
Murat_
Henüz daha üşümüyorum ama yinede tedbir olarak camı kapatıyorum. Ama yavaş, yavaş yorganlar ortaya çıkarırsak hiç şaşmayın
Yasemin:
_ kullanmadan evvel bir yıkansa iyi olur.
Murat:
_ Bu iş nasıl olacak.
Yasemin:
_ halıyı nasıl yıkıyorsak yorganı da öyle yıkarız.
Murat
_ Pek sanmıyorum ama neyse öğreniriz. Pazar günü ne yapıyorsun. Geliyorsun değil mi canım.
Yasemin:•_ Tabi hayatım gelmez miyim?
Gitme vakti gelmişti beraberce evden çıktık sokaklarının köşesine kadar gittik. Apartmandan içeri girinceye kadar bekledim ve sonra geri döndüm çok mutluydum beni anlayan bir sevgilim vardı.
Tuğrul Ahmet Pekel/ Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.