- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-18
Kasım ayında bir pazar günü bölüm-18
Yasemin rüyalarımı
Gerçeğe çeviren
Dişi seni çok seviyorum
Ekim ayında bir Pazar günü-4
Her hafta Pazar günlerinde yaşadığım terslikler adeta gelenekselleşti. Yasemin’le son birkaç gündür haberleşemediğim için gelip gelmeyeceği hakkında bir fikrim yoktu. Gözlerim kapalı yatarken tamamen kapıdan gelecek olan sese odaklandım.
Fazla beklememe gerek kalmadı. Sevdiğim kadın kapıyı tıklattı. Kapıyı açmamla içeri girmesi bir oldu. Geçti yatağımın üzerine oturdu. Hareketlerinden hiçte yatmaya niyetli olmadığını anladım bende mecburen kalkıp giyindim
Murat:
_ Nasılsın hayatım geleceğinden neredeyse umudumu kesiyordum. Aaa evden banyo yapıp da mı geldin? Saçların su gibi ıslak. Sana kötü bir sürprizim var.
Yasemin:
_ Gelmez olur muyum hayatım? O kötü sürprizin neymiş bakayım?
Murat:
_ Kötü sürpriz farkında değilsin ama elektrikler kesik Yani bugün karanlıktayız.
Yasemin:
_ Ben ne yapacağım şimdi?
Murat:
_Önce bir havlu ile saçlarını iyice kurulayayım.
Uzun uğraşlar sonucunda Yasemin’in saçlarını bir parça kuruttuk. Ve ben sevgilime harika bir kahvaltı masası hazırladım. Kahvaltımızı yaparken ikimizde çok mutluyduk. Konuşurken sırtının ağrıdığından bahsetti. Bende kahvaltıdan sonra yatağa yüzükoyun uzanmasını istedim. Sırtına ve omuzlarına iyi bir masaj yaparak rahatlamasını sağladım.
İşin en kötü yanı da Yasemin’le beraberken hayat çok çabuk akıp gidiyordu. Karşılıklı sigara tellendirdik. Artık gitme vakti yavaş, yavaş geliyordu. Önce yatağı düzelttik. Üzerine çeki düzen verdi. Kapıdan çıkmadan evvel birbirimize sarıldık Eğer mümkün olsaydı sarıldığım o vücudu ölünceye kadar bırakmazdım ama işte aması var. Şimdilik en azından bu kadarıyla yetinmek zorundaydım. Bir kere daha sıkıca sarıldıktan sonra kollarımı gevşettim. Kapıyı açtı dışarı çıktı ve merdivenlerden çıkarak kayboldu.
Tuğrul Ahmet Pekel/ Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.