- 3554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gülümse Hayat Burada Gizli
Gülümsemek simgesel bir durumdur. Mutluluğu anlatır. Yaşanılan zaman kesitinin en iyi anlarını temsil eder. Bir kutuptur aslında. Yaşamın en güzel tarafıdır. Zor değildir gülümsemek sadece bir olgu ister. Peki ya da neden gülümsemeliyiz? Haydi bu soruya cevap bulalım.
Hep bardak örneği verirler. Dolu tarafında bakmalısın derler birde. Ama düşünmezler ki, o bardak olmazsa suyu içmek daha zor olacaktı. Peki bu örneğin ne alakası var diyenler olacaktır. Mutluluk olmasa bir hayat bizim için sorunlardan ibaret olacaktı. Hep acılar yana serzenişte bulanacaktık. Tebessüm hep bir panzehir olmuştur. Güçlü kılar bize üstümüze gelen bütün sorunlara koruyucu bir tılsımdır desek yanlış olmaz.
Zordur hep gülümsemenin zıt kutbunda yaşamak. Hep bizi üzecek bir sorun bulmak yaşamı zor hale getirir. Mimikler bile gülümsemeye uygundur. Yaşamında başarılı olan insanlar hep mutlu olmak için bir sebep bulmayı hep başarırlar. Uzun yaşamında en sadık arkadaşıdır tebessüm. Gelecek var olan bütün olgular iyiliğin kutbundadır.
Aslında dünyaya olumlu bakmak bize de hep kazanç sağlayacaktır. Sevilen bir insan olmak her zaman saygın bir konum sağlayacaktır. İnsanlar istediği hep değer ve saygın bir insan olmak değil midir? Aslında bu yolla değerli olmayı seçmek herkesi daha mutlu yapacaktır.
Sorun odaklı yaşamaktan vazgeçiniz. Gelin hep beraber mutlu olmayı deneyelim. Hayata karşı daha çok mutlu olma yolunu seçelim.
GÜLÜMSEYİN HAYAT BURADA GİZLİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.