Azize’ye Mektuplar -9 / Kendimi ölmüş kendime dua ederken gördüm
y.( 10/19/2014 )
---------------------------------------------
Allah’ın selam ve rahmeti üzerinize olsun, değerli büyüğüm,
Nasılsınız umarım iyisinizdir değerli büyüğüm çok acayip bir rüya gördüm. Hayrolsun inşaallah.
Bir genç kızın vefatını gördüm. Son anda ki halini, kelime-i tevhid getirişini. Ağzına zemzem verildiğini ve Allah derken ellerinin yanına düştüğünü. Uzaktan yakın gibi izliyordum.
Sonra herkes akın akın onun kabrini ziyarete gidiyordular, gel sen de bak ne olmuş diyordular. Bende takıldım gittim peşlerine. Yemyeşil büyük namaz örtüleriyle çevriliydi her yer ama ilginç olan ölenin yüzü görünmesiydi,aynı örtülerle örtülüydü başı. Gülümsüyordu adeta, her gören hayretle dua ediyorlardı. Sanki ölenden imdat bekler gibiydiler. Beni görünce irkildiler, yaklaştım, baktım o ölen hanıma, o bendim. Hem kendi halimde hem de daha gençtim ve yüzüm, tenim kına yeşili halimdeydim. Dua ederken kendime etmiştim, şaşkındım.
Bana bakarak diyorlardı; işte dünyada ki hali burada yatanın. Ama ben ölmedim, sağım, yaşıyorum diyordum. Fakat o ölenin, yani öteki benin son sözlerimi hatırlıyordum, kelimeyi tevhid, zemzem ve Allah deyişimi. Nasıl oluyor da iki yerde farklı görünümdeydim. Tek aklıma gelen neden bu örtüler buraya kondu, yağmur yağınca ıslanmıyor mu oldu. Hayır, ne onlar ıslanıyor ne de bu hanım çürüyor, yıllardır böyle dediler.
Şaşkındım bir kendime birde ölmüş halime bakıyordum. Tüm dertlerden sıyrılmış gülümsüyordum.
Nasıl öldürüldüğümü de gördüm. Birileri öldürmüş, kimse anlamamış normal ölüm sanmışlardı. Son anda yetişenler zemzem sunmuştular, defin işlemlerini falan hatırlamadım.
Başımda kendime dua ederken 2 yerdeydim. o şekilde irkildim uyandım aniden. Hayrolsun. Daha önce de kendimi vefat etmiş 2 ayrı yerde görmüştüm ama yüzüm ellerim yeşil, epeydir de görmedimdi.
Tuhaf Allah hayırlara vesile eylesin inşaallah. Allah a emanet olun selam ve dua ile. Bacınız AZİZE
Tarih:19 Ekim 2014 Pazar 02:26:51
h.( 10/19/2014 )
---------------------------------------------
Aleykümselâm; Azize kardeşim.
Rabbim rüyanızı hayırlara getirsin. Ölmeden önce ölmüşsünüz... Üstelik şahadet getirmekte nasip olmuş. Anlamı cennetle müjdelenmek diye düşünülebilir. Rabbimizi dünyada iken görmektir.
Cenabı hak kuluna ancak kendi suretinden görünür. Dünyada, yaşarken cennet cemalini görmek budur. İşte bu dünyada bundan daha net rabb teala ile buluşmak muhaldir.
Bir de nuru tevhit vardır ki hiç bir kaynakta bayanların da bu şerefe eriştiğine dair bilgi görmedim, duymadım. Bayanlara bu sırrın kapalı olduğunu yazan kaynaklar vardır da mümkündür diyene hiç rastlamadım.
Nuru tevhid kişinin kendi cismi latifi ile iki yay (kol ) mesabesinde buluşup, bildiğimiz şekilde tokalaşıp, musafaha yapması, kucaklaşılması ve ben dediğiniz bilincin O dediğiniz bilinçte yok olarak o hatıranın (rüyanın_keşfin) yaşanması olayıdır.
Bu nur âlemde yaşanılan olayın miraç olduğunu cenabı hak ile tevhit yani fena fillah olduğunu anladınız sanırım. Orada ne mekân vardır, ne zaman vardır. Herşey nurdan ibaret
Zamandan ve mekândan münezzeh, rab ile bilincin vuslatı vardır…
Bazı Allah dostlarının dünyevi gözle, dünyada kendi cismi latiflerini gördüğünü de bilakis yaşayandan dinledim. Yani siz sizi ziyaret ediyorsunuz, konuşuyorsunuz, hatta sıkıntınızdan bir başka kulun olumsuz elinden kurtarılıyorsunuz gibi düşünün.
Allah tealanın şenlerine sınır yoktur. O her şeye kadirdir. Dilediği kadar bizleri bilgilendirir, olumlu olumsuz hatıralarla mücehhez kılar.
Ahiret âleminde dahi cennete girmeyi hak edenlere cismi latifleriyle tecelli ederek ’’ben sizin rabbiniz değil miyim’’ diyecek, ekber olan Allah teala... Burada nuru tevhide ulaşıp gören çok az kul ‘’evet’’ derken, diğerleri toptan reddedecekler...
Bu konu hem çok uzun hem hakkında konuşulması en zor sırlardandır.
Ölçüyü tam tutturmak akl-ı maaşın kavrayış derecelerinden dolayı çok zordur.
Bu kadarına izin çıktı sayın. Selam es selame
( 10/19/2014 )
---------------------------------------------
Aleykümselâm değerli büyüğüm,
Allah razı olsun rüyamı açıkladığınız için bence de güzel hayırlı bir rüya. Başkaları üzdükçe buna benzer rüyalar görüyorum, bana teselli gibi geliyor. Birisi yüzüme Allah 1desen inanmam, güvenmem demişti. Kalbimi yardın mı, imanıma, sözlerime Rabbim şahit. Asla ne sana ne de başkasına bu yaşıma dek yalanım olmadı, deyince gülmüştü. Bende Rabbim bilsin inancımı, sözlerimin doğruluğuna da şahit Rabbim demiş sabretmiştim. Üzülsem de ondan beri olağan üstü şeyler görüyorum ki sonuncusu size yazdığımdı. O yüzen kişi içinse Allah ım doğruyu göster, o şekilde beni ithamı zoruma gidiyor dedimdi ama kalbim rahat, insan hata ederse üzülür. Fakat karşıda ki yalan konuşadurursa karşısındakini de aynı bilir fikri geldi aklıma; üzüntüm geçtiydi. O ya da başkası ne derse desin umurumda değil. Allah’a emanet olun selam ve dua ile. Bacınız AZİZE.
Tarih:19 Ekim 2014 Pazar 02:26:51
Selam es selame
Kişi karşısındakini de kendisi gibi bilir denir. O nedenle iman sahibi, dürüst insanlar bir deyim geliştirmişler,’’imanın şartı inanmak’’ derler de sahtekârlarca çok aldatılırlar. Bu nedenle müminler olarak uyarıldık;’’Sakin sizi Allah la aldatmasınlar’’ mealinde ayet nazil olsun. Muhatap direkt olarak efendimizdi, endirekt olarak biziz...
Canınızı üzmeyin lütfen. Şimdilerde cehennemlikler cennetliklerden kat be kat fazla. Zaten fazlaydılar, kıyamet yaklaştıkça geometrik olarak kâfirler arttı, müminler azaldı...
İnşaallah iman nurunda da bir istila bekliyoruz. Dünya topyekûn kıyametini görmeden önce inşallah zamanımızda kısa süreliğine ’’ölümiyisi’’ denilen hali yaşayacak. Hani herhangi doğal bir ateş, mesela kibrit alevi sönmeden bütün gücüyle bir son nefes parlaması yapar ya işte öyle birşey yaşayacak. Bir yıldızın ölümü gibi bütün yakıtını son bir gayretle parlamak üzere kusarak gezegenlerini de yutar, ardından kara deliğe dönüşür ya öyle birşey. Allahın iman nuru da bu çağda coşup parlayacak, dünyada aydınlanmamış, dağ tepe, kutuplar dâhil en küçük bir ada bile kalmayacak... Hidayet çağı yaşanacak... Hidayete erdirilmişin ’’Mehdi’’ Hz. lerinin hatırına tevhit nurunun ulaşmadığı insan kalmayacak. Ardından gelecek hızlı bir bozulmanın sonunda da kıyamet kopmuş olacak. Zamanı süresi bilinmese da mutlak son ille de gelecek, kuran bize bunu onlarca ayetle bildiriyor. Bilim de diyor, yıldızlar öldüğüne göre, dünyanın ölmesi de ilmen mukadder. Selam es selame
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.