SEVGİSİZ GÜNLÜK-1
Sana bir şeyler anlatmak içimden geldi, Günlük! Evet, tıpkı bayan yazarların yayımladıkları günlüklerdeki sıradan olaylar gibi. Bilmiyorum belki de benzemeyecektir öyle metinlere… Önemi yok, sadece içimi sana döküyorum; benzeyebilir kendini bi halt sanan o yazarların eserlerine… Ben de bi bok değilim zaten. Bunu sadece sana itiraf etmiyorum…
Biliyorsun sonbahar çoktan geldi, kara sinekler kulağımın dibinde vızıldamıyor, ağzımın kenarına konmuyor! Çok az sinek kaldı. Onlar da neslin devamı için saçlarımın arasında veya tavanda çiftleşiyorlar zevkle. Bilmiyorum belki de zevkle çiftleşmiyorlardır. Bir görev bilinciyle çiftleşiyorlardır. Tıpkı klasik toplumlardaki çiftler gibi. Az önce çiftleşen çifti öldürdüm terlikle. Evet, çiftleşmeleri sinirlerimi bozmuştu. Başka işleri yoksa artık ölebilirlerdi. Yapraklar gibi, böcekler gibi.
Sağlımı sorarsan iyiyim. Sol ayağımda hafif bir ağrı var, midem biraz kötü.
Müzik dinliyorum şu an… Şeyden… Bilmiyorum kim olduğunu. Mağazalarda çalan çekici müziklerden işte. Bilirsin böyle müzikleri kimin yaptığı önemli değildir, kimse bilmez. Bu müzikler MP3’lere, telefonlara atılmak için yapılmıştır, müzik marketlerinde albüm olarak satılsın diye değil.
Bu ara ne okuduğumu soruyorsan hiçbir şey okuduğum yok. İnternetten İsa Mesih ile ilgili kutsal metinlere göz atıyorum. Hayır, Hıristiyan olmaya niyetim yok. Ben henüz İslamı tanıyıp öğrenmedim ki… Belki İslamı tam manasıyla kavrayınca Hıristiyanlığa yönelirim. Ne olduğuna bakarım. Sadece Mesih meraklısı arkadaşımın bana attığı mesajlardan dolayı bakıyorum Hıristiyanlığa.
Evet, Hıristiyanlık hümanist ve popülist bir din gibi gözüküyor. Ve gerçekten kolaylık dini. İslam zor, en azından dindar bir hoca gibi söyleyeyim nefse zor… Kelleler üzerinden İslama saldırmadım hiç, kelle üzerinden Müslümanlara saldırmayı tercih ediyorum.
Kız arkadaşımla aram iyi değil tabi ki. Daha doğrusu henüz görmediğim kız arkadaşımla aram iyi değil. Aslında kadınlarla aram iyi değil. Hiç de romantik değiller büyük bir çoğunluğu. Evet, gaylar daha romantik. Böyle konuştum diye beni eşcinsel filan sanma. Ama yine de kadınlarla aram iyi değil. Gayların normal erkeklerden yakışıklı olduğu doğru sevgisiz Günlük! Kaslı bedenleriyle çoğu kadına çok tatlı geliyorlar. Evet, onları güzelliğini kıskanan erkekler az değildir. Diğer taraftan epey kadın gaylardan tiksiniyor.
Sakıncalı konulara girdik ama biliyorum sen beni yanlış anlamazsın… Boş verelim gayları ve kadınları.
Biz erkekler iki türe göre daha mükemmeliz bence.
Evet, yarın veya haftaya seninle sohbet etmeye devam edebiliriz belki… Başım ağrıyor bu kadar yeter.
YORUMLAR
Günlüğünüze karşı sevgisizliğinizi yazınızın sonuna kadar hissettim...Sıradan olayları lütfen küçümsemeyin sıradan hayatlara ışık tutabilir...Yazılarınızdan oldukça donanımlı olduğunuzu anlıyorum... araştırmayı seven ve hayatı sorgulayan genç dostun yazılarını okumaktan mutluluk duyuyorum...Saygıyla.