- 508 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞ 50 /Yarım asırlık ömür / 24 mart 2014
Yaş 50 Bugün Tam Yarım Yüzyıl...bugün Benim Doğum Günüm...
Yaş 50 bügün tam yarım yüzyıl...Bügün benim dogum günüm... Yaşlanan benmiyim ömrümmü bilemedim neler sıgdı gelip gecen günlerime tatlısıda acısıda benim olan..
En bedava mutluluk gülümsemektir karşındakinide gülümsetebilirsen en mutlusu sensin. İcten Gülen bir yüzden daha güzel ne olabilirki.. Dünya konup göcülen bir yer bizler misafiriz ne kadar kalacagımızı bilmeyiz bir tatli kelamdır bekledigimiz.. Bırakıp hayatı giderken ardımızda mekanın cennet olsun Allahın kulu ey insan, diyen sevdiklerimiz varsa dua,dua aglarsa gözleri daha ne isterizki.. Sevdiginden emin olabilirsin sevildiginden emin olamazsın ya dünyada.. ölecegin zamanı bilemedigin gibi..Allahim yarattı diye sevdiklerim Allahim yarattı diye sevsin beni desemmi acaba :)) Hak ediyorsam sevginizi sevdiklerim sevin beni!
YORUMLAR
Yaş elli.
Yarım asır.
İlkin ürpertiyor insanı bir bukle ama,
sonradan çabuk alışıyorsunuz.
Bu ellili yaşların sıcaklığı da bir başka oluyor.
Dünyaya biraz daha hoşgörülü,
biraz daha önyargısız bakabiliyorsunuz.
Eee!...
Artık,
50 yaş penceresinden seyrediyoruz hayatı.
Hem sizin bakış açınız, hem de insanların size bakışı değişiyor.
Güzel günler başlıyor.
Doğum gününüz kutlu olsun.