- 409 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Lazım olan bir yaşamlık nefes; çoğu ve azı ise abes !!!****
**** Uyum sağlama yeteneği yüksek olanlar; fazlaca behbaht olmazlar.
**** Çoğunlukla mutsuz olunmasa idi; mutlu anların kıymeti asla bilinmezdi.
**** İnsan hayatında üç beş günlük mutluluk bile olağanüstü bir nimettir.
**** Öyle birini yollar ve çıkarır ki karşınıza Yaradan; tiksindiğiniz,nefret ettiğiniz onca insan güruhunu tekrar sevmenize vesile olur.
**** Kim olursanız olun ; eğer yaşamadıysanız şefkati mutlaka bulun !!!
**** Yaşadığınız hiç bir olgu devamlılık arz etmez. İnişi,çıkışı veya tersi, zikzakları, virajları olacaktır. Tedirgin, yıkık,aşırı coşku ve heyecana gerek yoktur. Acıların peşine sevinçler; mutluluğun peşi sıra hüzünler yaşamak olasıdır. Tek düzeliğe mahkumiyetten ziyade; değişiklikleri hazmetmek,sabırlı olmak en güzel yoldur.
**** Her şeye rağmen umutlarınızı muhafaza edebiliyorsanız ; ruhunuz asla ihtiyarlamaz.
**** Haksızlığa uğramak elbette ki can yakar. Ama haksızlık yapmak daha büyük yangınlara sebep olur.
**** her gün daha da batarken,pislenirken hayat; müsebbipleri için ne gerek var mahkemelere dava açmaya.. Baştan belli çıkacak ilam; harç ve vekalet ücreti bari külfet olmasın !!!
**** ısrarla çabalayıp hala alınamıyorsa mesafe,oraya demirle ...
**** dirlik vermek gerek yaşamın renklerine.. onu ona ,buna karıştırıp başka renkler elde etmeye uğraşmak beyhude .
**** Lazım olan bir yaşamlık nefes; çoğu ve azı ise abes !!!
**** Haksızlığa uğramak; o hınçla başkalarına haksızlık yapma hakkını vermemelidir.
**** Tekamül ve kalkınma; her faal bireyin an itibariyle yaptıklarının üzerine usanmadan daha mükemmellerini inşasına devamı ile olur.
**** bir işe başlamak veya yürümek için ; ilk önce ayağa kalkmak ve ilk adımı atmak gerekir.
**** hüner ve becerileri ödlek olanlar kullanamazlar.
**** acabaları çok , mütereddit, ödlek olanlar daha baştan kaybederler.
**** Cesaretli bir öz güven duygusu, maksadınız, üst derecede o ne ise arzulamak ve daima başarıya inanmak gibi unsurları harmanlayarak yola çıkmak yakalayabileceğiniz en büyük güçtür.
**** O an ki fiile yaptığımız eleştiriler doğru istikamete yönlendirebiliyorsa olumlu katkı sağlar.
**** Yaşadıkları ortama uyum zorluğu çekip ; inzivaya çekilmek belki de yaratılacak onca harika eserlerin zemininin oluşmasına vesile teşkil edecektir.
**** Bazı insanlar girdikleri ortamdan ayrıldıklarında; arkalarında puslu,donuk ve soğuk bir havanın izini bırakırlar.
**** Bir şeyi uzun uzadıya düşünmek yerine; seri karar vermek belki de yaşamınızın en büyük fırsatını yakalamanıza vesile teşkil eder.
**** Başladığınız işi bitirmeden; diğerine heveslenmeyin.
**** Yıldızları pırıl pırıl görüyorsanız gökyüzünde; merak etmeyin olduğunuz mekanda fırtına ve tipi yaşamazsınız.
**** Amaç ve istekler ayrı şeylerdir.
**** Bulunduğunuz ortam yaşam tarzınıza uygun değilse; orada sadece ortama uyum jimnastiği yaparsınız.