Vazmıgeçeceksin?
Nefes alıyorsun korkma! Ölmeyeceksin uzun bir süre. Vazgeçemeyeceksin yaşamaktan ve acı çekmekten. Dur! Ağlama hemen geçmiyorsa , dinmiyorsa acın, sakın kaçma. Yaşıyorsun acı çekebildiğine göre. Hala insansın nefret etmek istediğine göre Hala seviyorsun baksana gidemediğine göre. Anılarınız, resimleriniz, yazılarınız ve yaşanmışlıklarınız mı var? Ucu yanık yazdığınız mektuplarınız mı var saklanıyorlar mı hala göz yaşlarınız kurumadı mı daha. Hayır atma hiç bir yere, yakumada boş yere. Görmek istiyor musun hala yüzünü? Son bir kez sarılmak mı istiyorsun, hala mı bakamak istiyorsun gözlerinin içine çok mu özledin sahte gülümsemelerini huzur mu buluyordun yoksa. Gitme diyeceğim sana gitme. Okunmuş bir kitapsın sen, yazılmış bir roman, saatlerce dinlenmiş fakat genede sıkılmamış şarkısın. Sonunu merak etmiyor musun en güzel kısmına geldik bile. Anlam yüklü sözlerde göremeyeceksin onu bulamayacaksın arıycaksın fakat ulaşamıycaksın. Nefret ediceksin şarkıdan dinlemeyi dahi geçiyorum adını bile duymak istemeyeceksin ve tebrik ederim artık artık insanda değilsin. Üzülme oda geçecek hissetmeyeceksin 26 gram kalacaksın bu hayatta nefes alırken boğulacak, yaşarken son bulacaksın. Bir daha yaşayamacaksın, en azından herkese bunu diyecek öyle kabulleneceksin. Ama hala nefes alabiliyorsun...