- 704 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
32.MEKTUP NEZAKET
Biismihi
Fe bimâ rahmetin minallâhi linte lehum, ve lev kunte fazzan galîzal kalbi lenfaddû min havlike, fa’fu anhum vestagfir lehum ve şâvirhum fîl emr(emri), fe izâ azamte fe tevekkel alâllâh(alâllâhi), innallâhe yuhibbul mutevekkilîn(mutevekkilîne).
Allah’ın rahmetinden dolayı, sen onlara karşı yumuşak davrandın. Eğer kaba ve katı kalbli olsaydın, şüphesiz etrafından dağılır giderlerdi. Onları affet, onlara mağfiret dile, iş hakkında onlara danış, fakat karar verdin mi Allah’a güven, doğrusu Allah güvenenleri sever.
Ali İmran 159.ayet
Merhaba Gonca seni selamların en güzeli Allah’ın selamı ile selamlar sana yüce Allah’tan aff, mağfiret, hidayet, sağlık, mutluluk ve başarı dilerim
Öncelikle bu mektubumun açık bir mektup olduğu ve amacının "kur" yapmak olmadığını benim önemli gördüğüm bir mesele üzerine yazıldığını bilmeni isterim.
Sevgili Gonca Yaz aylarında bildiğim kadarıyla ABD de idin. Bu sırada Türkiye de Bülent Arınç "Erkekler namuslu olmalı, Kadınlar da iffetli olmalı ortalık yerde kahkaha atmamalı" demiş ve Amerikada bu konu sorulunca sen "aile içinde olur böyle anlaşmazlıklar" diyerek Türkiye de bile yanlış anlaşılmış bir konuda en yumuşak ve savunucu bir sözle olayı kapatmaya çalışmıştın. İşte mektubun konusu bu söze gösterilen tepkilerdir.
Sevgili Gonca "tipini sevdiğim" olayından beri uslubunda gelişme sayılabilecek yukarıdaki sözü bile anlayamamış bazı arkadaşlar twitter da 8 Ağustos 2014 de sana twit atmış ve "sürtük" diye hakaret etmişler ve bunu da @ gazze23 ve kahhar kullanıcı adları altında yapmışlardır. kullanıcı profillerinden anlaşılan bu kişilerin maalesef - bu kişilerle bırakın aynı dünya görüşüne sahip olmayı aynı havayı soluduğum için bile ıstırap duyuyorum- dinci oldukları anlaşılıyor. dinci diyorum dindar demiyorum çünkü azıcık insaf sahibi Müslüman bu kadar yumuşak bir söylem için hakaret etmez yumuşaklıkla yaklaşırlardı.
Sevgili Gonca
Bu senin söylediğin sözler senin kaliteni, onların hakareti ise onların kalitesini gösterir. Bu yüzden her ne kadar sana hakaret edilse bile senin hakaret etmemeni ve yüceliğin zerafette ve nezakette olduğunu hatırlatırım.
Sevgili Gonca
Onların hakaretinden hayranın olarak kendimin incindiğimi ve seninde incindiğini düşündüğüm için mensubu olduğum camia sahip olduğum dünya görüşü ve inandığım din adına senden özür dilerim. Bilmeni isterim ki mahşer günü hakkını alacaksın.Hata ne olursa olsun hiç kimse kimseye hakaret etme hakkına sahip değildir.
Sevgili Gonca
Sözlerime son verirken yeni sezonun senin için bol kazançlı ve başarılı olmasını diler herş eyden önce kendi vicdanımıza karşı sorumlu olduğumuzu hatırlatırım.
Baki selam
Muhammet Hanefi Taşkın
19/08/2014
Nilüfer/Bursa
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.