- 359 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yağmurlarımı seviyorum
Gözlerden önce bir damla, sonra birbiri ardın akar yağmurlar. Bazen mutluluktan , umutsuzluktan ,acıdan pişmanlıktan yağar bazen.
Gökyüzü gibiyizdir ,senelerin ve olayların biriktirdiği enerji, tıpkı gökyüzünün yağmur yağdırması gibi akar .
Kimi utanır saklar , kimi akmaması için tutar kendini başkasından çıkarır acısını.Akmalı yağmalı o yağmurlar ve gökyüzü gibi ona yatak olmalı gözler. Bilmeli ki ya bir enerji temizlenmektedir.Ardından bereket ,çözüm gelecektir.
Doğa da denge vardır ya beden de aynıdır. Asla doğadan ayrı tutulamaz... Kul sıkışmazsa Hızır yetişmez derler ya. İşte sessiz çağrılardır o göz yaşları.
Seviyorum yağmurları mı , biliyorum artık değişim habercisi onlar... Yerin ve göklerin o güzel efendisi ve onun yardımcıları koşup gelsin diye sessiz yağmurlar onlar..
Güneşe bakarım nedense ağlamak geldiğinde içimden ,yağmurlardan sonra hep açar ya bulutların ardından..
Ey güzel yağmurlar bereketlen ömrümde ,gözlerim sizden özür dilerim ama sizi de ihtiyacınız vardır onlara yıkar sizi amansız gördüğünüz tüm görüntülerden..
Bilinçaltıma gizlenmiş tüm anılara vedadır. Yarattığım tüm düşüncelerimden oluşan ve ruhumun deneyimlerinin bedelidir.
Anlamak çok zor değil zaman geldi demekteler ,değim için kabul et inan ve benim tadımı çıkar.
Almalıyım tüm gücümle izle beni ve duygularına bak ne öğretmelerini gösteriyorum sana .
Anla beni ben senin dönüşüm ve şükür yağmurların sev beni .
Gülümsüyorum akıp gitmesini istiyorum beni boğan tüm anıların ve acıların , değişim zamanı yağmalı yağmurları m ve ben seviyorum o yağmurları. güneşin doğması yakın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.