- 519 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÖZLERİN İKAMETGAHIM ..*****
** Benim ikametgahım son nefesime kadar senin gözlerin... Sakın barınaksız bırakma beni ne olursun sevgilim...
** O munis bakışlarında barınmak var ya yıllarca , her şeye bedeldi kadınım..
** O alemlerle yüklü siyah gözler de düğümlendi bizim sevdamız...Bazen ağlayışlar da,bazen hayat buldu ışıltıların da.. Ta derinliklerin de kuyu gibi, soluklandık can bulduk, yaşadık ölümsüz ve doyumsuzca..
** Huşu ile açıldı ellerim sana Allah ım ... En iyi bilensin bizi... Fazla söze gerek var mı ..yaşayamayız biz görmeden birbirimizi..Unutma emi ...Biz de kalsın gözleri...
**Titriyor..Ürperiyorum..Diken diken tenim.. Öyle çırpınıyor ki kafesinde yüreğim..Dökülüp duruyor gözyaşlarım inceden.. Avucumda terlemekte öpülesi ellerin.. Sana sığınıyoruz Yüce Rabbim ..
**Siz şimdi neden ağlaşıp döküyorsunuz yağmurlarınızı çise çise ey bulutlar...Neden bu kavgalaşıp,çarpışıp çaktığınız şimşekler.. Neden bu huzursuz kararmalar.. Biliyorum eşlik ediyorsunuz, tedirgin gözyaşlarıma..
**Hiçliğim de, varlığım da sen... kurbanın olurum...
**olsun bozulsa da gözlerin, istemem yenisini...tamir ettiririz...bir sende var o şahane gözler..alışmışım, dalmışım derinliklerine, mesken tutmuşum onda yaşamı..onlar benim,bizim...vermem,değiştirtmem.. ben o gözlerin de öleceğim...
**az veya çok tatmak varsa da ayrılıkları,eğer gidersen senin ki kahpelik olur doğrusu..
**hiç bir şey yaşamasak da ayrılık adına, eninde sonunda ölüm var ya..
**Seyir rotamda yoktu bu liman..fırtınalar sürükledi anlamadan...
**Ayrılığın özlemlerine taşımakta bu gün de yollar...
**Bezledim,zıbınladım,sardım sarmaladım,koydum beşiğe...besledim biberon mamalarla.. Salladım,ninnilerle büyüttüm gece gündüz..ağladım,güldüm başucunda..Ve yıllar geçti.. Kocaman oldun.. Büyüdün .. Sevda denilen bebeğim !!!
**nasıl bakıyorsun öyle.. gittikçe derinleşiyor alemler gözlerin de..
**gel .. gel be.. zamanın sonsuzluğunu giyelim üstümüze.. dalgalarını yüzelim denizin balıklar gibi..yangınlar çıkaralım orada burada veya her limanda.. tutuşturalım dünyayı.. bırakalım şiirlerimizi sevdalılara...
**gel.. midyelerin içindeki menekşe soluklarını yudumlayalım , rıhtımla öpüşür gibi..
**bırak sen bu gökyüzünü.. alıp da avuçlarına bulutları, taşımaya var mısın başka icadımız gök yüzüne..
**ne denizler geçiyor gözlerimden mavi mavi..bazen sakin ,bazen hırçın ..senin kokun yosunlardan gelen işte..
**yorgun tenini okşar gibi , kumsalı öpecek özlemle denizin suları..ve kelimeler iç içe yaslanıp birbirlerine, şiirler doğuracak menekşe yaprakların da.. martılar kapacak satırları sana taşıyacaklar kanatlarında ..
**bensiz kalan o limanda , deniz dalgaları oynaşacak çıkan ay da..şarkımı söyleyecek arkadaş martılarım bir o yana bir bu yana.. ve alıp gidecek bir sandal sana dair bestelerimi... sahilde bir kaç sarhoş zil zurna iyot kokuların da..
**fısıldanan sevdalar kulaklara.. kaybolup gidecek çöken karanlıklar da..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.