- 593 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yetim Bir Gönlün Bayramı-2- Bölüm
Elif bahçede yürür iken az ilerde bank da oturan hafiften ağlayarak oturan Hüseyin’in yanına yaklaştı.
-Amca sen neden ağlıyorsun benim gibi?
Hüseyin irkildi, elifi karşısında görünce acele ile gözlerindeki yaşı sildi
-Minik kızım gel otur yanıma senin adın nedir?
-Benim adım elif amca, şeninde mi anne baban yok benim gibi ağlıyorsun?
-Sen nelerde biliyorsun böyle, yaşın kaç elif’ciğim
Elif parmağını saydı ve Hüseyin’e uzatarak
-İşte bu kadar yedi
-Sen ne tatlısın elif’ciğim, gel seni yanağından öpeyim.
Hüseyin elifi kucağına aldı canı gönülden yanağından öptü. Elif garip bir mutluluk ile gülümsedi
-Amca sen ne kadar güzel öptün beni tıpkı babam gibi
Hüseyin’in gözlerinde yaşlar akmaya başladı
-Amca yine ağlıyorsun sen!
-Yok, kızım sevinçten ağlıyorum, benimde senin yaşında bir kızım vardı. Onu kaybettim yıllar önce aklıma geldi seni öpünce onu öpmüş gibi oldum o nedenle sevinçten ağlıyorum.
-Senin kızında mı vardı amca benim yaşımda? İsmi ne idi?
-İsmi lale idi kızım, âmâ bundan sonra sende benim kızımsın artık, beni baba olarak kabul eder misin?
Elif şaşırdı, Hüseyin in göğsüne yaslandı.
-Evet, sen benim babamsın, seni çok sevdim amca
-Bugün bize gidelim mi, müdürden izin alalım bize gidelim gelir misin?
Elif sevinç çığlıkları içinde
-Yaşasın yaşasın!
-Evde Hacer annende seni çok sevecek
-Hacer anne kim?
-Benim eşim benim gibi bu bayram sabahı üzgün. Seni ona götüreyim ona anneciğim der misin?
-Tabi derim babacığım!
Elif sevinç içinde bahçe de koşmaya başladı. Yıllar önce ölen küçük kızının hasretini çeken Hüseyin her yıl buraya gelir çocukları severek evlat hasretini giderirdi.
Ama bu bayram daha da neşeli idi candan tatlı elif ile tanışmış, evladı gibi bağrına basmıştı. Şimdi de müdür beyden izin alarak yıllardır gözyaşı döken eşine götürerek yüreğindeki evlat hasretini dindirecekti. Çok ama çok mutlu idi.
Gönüldür, bu her zaman tatlı esen bir rüzgâr’dır, rüzgârını hisseder ve kapısını açarsan işte böylesine hem kendine hem de karşındakine sevinç dalgası ile mutluluğun engin denizlerinde neşe içinde yüzdürür ve yanaklarında tebessümler açtırırsın.
Mehmet Aluç
__________________
Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin’de affı için
Selam ve dua ile...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.