- 453 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SUDOKU TEALİ CEMİYETİNDEN KAMUOYUNA DUYURU
Sosyal medyada (facebook) teşhir edilmeye çalışılan sudoku cemiyeti üyelerinin huşu ve vecd içindeki zikir ayini yapan görüntülerinin teşhiri üzerine bu açıklamayı yapmak zarureti hasıl olmuştur.
Son günlerde sosyal medyada hükümet kurup hükümet düşüren devlet içinde çöreklenmiş cemaat haberleri yayılmakta olup cemiyetimiz bu cemaatlerle ilişkilendirip hakkımızda olumsuz bir algı yaratılmaya çalışılmaktadır.
Cemaatle cemiyetin farkını bile bilmekten aciz Bu şer odakları bilmelidir ki.
Cemiyetimiz yönetimsel hiçbir iddia taşımayıp devletle hükümetle cemaatle hiçbir ilgisi yoktur.
Olsa olsa bir köy ve bir il derneği içinde çöreklenmiş hemşeri yapılanması olabiliriz.
Cemiyetimiz sadece sudoku sevenlerden sevmeye meyilli olanlardan ve emekli çalışanlardan oluşmaktadır. Nihayetinde bulmaca çözmek emekli uğraşıdır. Uzakdoğu kökenli bu bulmaca sevgisinin uzak asyalı genlerimizden kaynaklandığını düşünmekteyiz. Boş bulunduğumuz bir anda bu görüntüleri çekip yayınlayan arkadaş daha bir kareye bir rakam yerleştirmiş birisi değildir.
Bu görüntülerin yayınlanmasından sonra cemiyetimizi arayan üyelerimiz kelaynak kırkan savaş, el mansur,uzun maykıl nihat,sakin güç komutan,başka ildeki temsilcimiz kekik adem, kız ihsan, kambur enver, uzun ayhan ,ayaz yazdan ,sefil bilo ,Topsakal Turgut,münzir marif, gadam şahset ,bedasıl cano sümsük yavuz, bıdı cedo, mamur cahit zevzek yunus esef ve teessüflerini bildirmişlerdir.
Bu açıklamayı başkanımız ince ferman ve yardımcısı badi osman uygun görmüştür.
Kamuoyuna duyrulur.
SUDOKU TEALİ CEMİYETİ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.