- 426 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HESABIM KALSIN MAHSERE
Şimdi git , sana bir tek sözüm biLe yok…..
Zaten gidene kaL deniLmez.
kaL deyince biLe kaLsan da hep akLinda gitmek oLacak;
ve ben hep bir daha ne zaman gideceksin diye dusunmekten seni sevmeye firsat buLamiyacagim korkusuyLa kaL demiyorum…
Hayatin hiçbir safhasinda yaşamina müdahiL oLmayacagim tüm vefasizLigina ramen….
Geride yikiLmiş bir hayatin enkazi aLtinda birakmiş oLsan da,
içimde bir bir nefret tomurcukLari ekmiş oLsan da,
Bir Lahza mutLuLuga hasret koymuş oLsanda….
Yine de sana dair bir tek beddua biLe döküLmeyecek dudakLarimdan......
Bütün hayatin boyunca bir gün karsina çikacağimi, hesap
soracagimi bekLeyip duracaksin …
Bu bekLeyiş zaman iLerLedikce bir zincirin haLkaLari gibi önce his ediLmeyecek kadar hafif,sonra kaLdiriLmayacak kadar agir geLecek sana ve yasamin sonuna dogru geLdikçe bu agirLik katLanıLacak gibi oLmayacak…
Keske ciksada karsima söyLemek istedigi ne varsa söyLese yüzüme haykirsa, bağirsa, çağirsa da gitse bu vicdan azabi diyeceksin ama geLmeyecegim….
Ruhunu şeytana satip gidişinden bu yana pişmaLigin vermiş oLdugu o dayaniLmaz agirLigi son nefesine kadar hep his edeceksin…
SEKARET haLinde son nefesini verirken hersey bitti sanacaksin …
ve tam bitti derken
işte o zaman açacak sonsuzLuk kapiLarini …
NasiL ki her son bir iLkin basLanğiciysa tam da bitti dedigin o anda işte asiL basLayiş mahşerde başLayacak….
Herkesin birbirinden kactigi ve herkesin birbirinden hesap sordugu o gun de gözLerin beni arayacak.
Ne zaman geLip yakama yapişip benden hakkini aLacak diye korka korka etrafi süzeceksin ama yine geLmeyecegim….
HesapLar bir bir ödenirken gözLerin beni arayacak.
hesabini verirken etrafa bakinacaksin karsina ha ciktim ha cakacagim diye korkuyLa bekLeyeceksin ama geLmeyecegim..
Tam da mizan terazisinde hesap verirken ve sevapLarin günahLarina bir tüy agirLiginda baskin geLirken kaLbin daha da heycanLa atacak her an çıkıp mizan terazisinin agirLigini tersine degistire biLirim korkusuyLa gözLerin ürkek ürkek etrafa bakacak fakat o zaman da geLmeyecegim….
HesapLar bir bir ödendikten sonra sıra SIRAT köprusunden geceşine geLecek ….
Sırat köprüsünden gecerken düşenLer oLacak ve sen korka korka
iLerLeyeceksin …
Gitmek istedigin yerin –cennetin- kapiLari karşidan görunecek ve tam da son bir kac adim kaLmisken sonsuz mutLuLuğa, umutLa
sıkLaştiracaksin adimLarini
işte o zaman tam da o zaman karşinda beni buLacaksin…
GözbebekLerin yuvaLarindan cikacakmiş gibi , kaLbin yerinden firLayacakmis gibi,ruhun tekrar bedeninden uçacakmış gibi oLacak….
Beyninde kaynar suLar fokurdayacak, dizLerin titreyecek,
eLLerin uyuşacak,nefesin kesiLecek, ayakta duracak takatin kaLmayacak, tutunamayacaksin….
Tam da son bir kaç adim kaLmişken Sonsuz mutLuLuğa.
işte o an uçurumdan aşaği düşüşünü izLeyecegim..
O an düşerken ki bakişLarinda; eLLerini uzatinca ebedi mutLuLuğu yakaLayabiLecegin kadar yakinken sana, sonsuz bir mutsuzLuğa düşmenin ne demek oLduğunu görebiLmek için
tüm bunLara sabredecegim ve asLa o ana kadar oLmayacağim……
sen yaşa yaşaya biLdigin kadar…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.