- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SORMAYALIM BAĞI BAHÇEYİ****
Hadi buyurun
üzüm yiyelim
üzümü soralım
bırakalım bağını
bahçesini
yiyelim de
yiyelim
dert etmeyelim.
*** Manevi blânçonuzu kârlı kapatmanız için sevgi dağıtınız.
*** En güzel manevi ve kârlı alışveriş sevgi alışverişidir. Karşılıklı kâr edilir.
***Maliyeti sıfır, ederi en yüksek manevi unsur sevgidir.
*** Nasıl bir alemdir bu..Ne,nasıl birbirine denk ; neye göre,kime göre.. Cevapsız kalan o kadar şey var ki. Araştırmak isyan olur mu ki ? Yıllardır çözemedim,ama pes etmeyeceğim. Taktım kafaya. Bir bakın etrafınıza ; hangisi yatıyor kafanıza olup bitenlerin.. Ya Allah bilir demek kolaycılık. İtirazım yok ama, bir şeyler var bu işte. Ya nasip demek te bir o kadar değil mi. İsyansız, yaradana sığınıp bulmalıyım izahları. Yoksa gözüm açık gidecek vallahi billahi...Sizleri bilmem elbette ........
*** Apartman yöneticisi ricamı kırmadı; bir yer gösterdi bodrumumuzdan.. Hani yer bildirimi yapıyorlar ya .. Birde ben yapayım dedim .." Kenan Koç ; BODRUM’ da..Mutlu hissediyor !!! " ....
***Aşk denilen hikayeyi de mevsimsel yaptılar.. Yaz Aşkları, yok güz aşkları ... Hay onun mevsiminin de içine.. Dönemsel bir şey baksanıza.. Sonrası mı.. Bir varmış bir yokmuş .
***Davul zurna mevsimi.. Sünnet var vur davula.. Düğün var hayda..Karşılama,uğurlama; maç kazandın vur babam vur davula üfle zurnaya..İyi güzel de; bakın etrafınıza o kadar davul insan var.. Neden vurmuyoruz tokmağı kafalarına ,gözlerine ya.. Bir sakinlik, bir temizlik olurdu..
*** Yol göster,makul,nazik davran .Olmadı; döv,söv,kulak çek. Hala yok ,yok.. Elim,dilim ve belim yoruldu . O halde; haydaaa,yürü git hastir
*** Her yerim ağrı sızı da .. Gitmeliyim artık bir fizik tedavi uzmanı’na .Ne bileyim korkuyorum da .
*** Ters mi yattım ne.. Boynum öylesine bükük ki !!!
*** Pazar ya bugün.. Azar dertler..Neden böyle olur ? Çözümsüz yıllardır.. Hadi bit git be ..Gelsin başka günler.. Nefesim zar zor..
*** Birilerine tutuklu kalmak ve hayatın müebbedinde yaşamak adeta bir mabette.İbadet edercesine her vakit; ne kutsal bir yaşamdır.
*** Siz çabalar durur; yazar da yazarsınız. Biri çıkar; bir cümle de her şeyi anlatır. İşte o zaman ; kurduğunuz tüm cümleler hükümsüz kalır, devrilip gider.
***Bedenen buradayken; başka bir mekanda varlığınızın hissedilmesi ne büyük onurdur.
***Kalemim kırıldı .Artık nasıl yazayım . Zaten boş yerde kalmadı ki .
***Sus pus her yan ve yüreğim..
*** Sen sevgilerin,insanlığın sponsoru; ne aziz şeysin .
*** Sen sorum,sorunumsun. Allah korusun .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.