- 922 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ALTINÇAĞ VE DÜNYA BİRLEŞİK İSLAM DEVLETLERİ
ALTINÇAĞ VE DÜNYA BİRLEŞİK İSLAM DEVLETLERİ
Değerli okurlar bu yazının konusu biraz metafizik. Yazı İslami bazı kaynaklara dayanıyor ve yaşadığımız son on yıla ışık tutacak nitelikte. Yazının ikinci bölümünde 2020 li yıllar hakkında bazı öngörülerde bulunacağım.
Bu yazı IŞİD’in konsolosluğumuza baskın yapması ve siyah sancaklı olmaları üzerine peygamber efendimizin "siyah sancaklılar" olarak hadislerinde işaret etmesi üzerine son on yılı, Arap baharı, Ukrayna devrimi ve bazı fitneleri düşününce parçaları birleştirerek bu yazıyı yazmaya karar verdim. Umarım beğenerek okursunuz.
Bazı Kıyamet alametlerini anlatan hadisler:
“Annelerin, kendilerine hizmetçi muamelesi yapacak çocuklar doğurması, yalın ayak, başı kabak, çıplak koyun çobanlarının, yüksek ve mükemmel binalar yapmakta birbirleriyle yarışmalarıdır. ”
Şu anda yüksek bina yapmakta birbirleriyle yarışan Burjel halife binasını (1000 metre yüksekliğiyle) dünyanın en yüksek binasını yapan körfez bölgesi Araplarının 1960 lı yıllara kadar keçi çobanlığı yaparak geçindiğini biliyor muydunuz.
“Fırat nehrinin durdurulması Mehdi’nin alametlerindendir.”
Fırat nehri 1975 yılında çok büyük bir olaya tanık oldu. Üzerinde inşa edilen 210 m. yüksekliğindeki devasa Keban Barajı, Fırat’ın akışını kesti, diğer bir deyişle nehir “durduruldu”. Peygamberimiz (sav)’in hadisinde işaret edilen alamet, gerçekleşmişti.
Horasan’dan ( Afganistan ile Pakistan arasındaki bölge’den)siyah bayraklılar çıkar, ve ilya’ya (Kudüs’e) kadar önlerinde bir şey tutunamaz."
IŞİD örgütünün sancağı siyahtır Musul Kerkük Selahaddin ve Irak’ta bir çok kenti savaşmadan almış ve ilerlemeleri devam etmektedir.
Hiçbir tarafın ondan mahfuz kalmayacağı bir fitne zuhur edecek, bu fitne kaldığı yerden hemen başka bir tarafa yayılacak ve bu durum BİR MÜNADİNİN SEMADAN SESLENEREK: "Ey insanlar, emiriniz artık Mehdi’dir" demesine kadar devam edecektir
2010 yılından beri iç karışıklıklar ve savaşlar hatta 2000 yılından beri devam etmektedir. Tunus,Mısır,Libya,Suriye,Ukrayna,Burma, Türkiye, Fitne bir yerde bitiyor bir yerde yeniden başlıyor. Bu tahminimce mehdi nin çıkışına kadar devam edecektir.
Yazının bundan sonrası tamamen sübjektif ve ilmi hiçbir dayanağı olmayan olayların böyle gerçekleşmesini temenni ve niyaz etmekten başka yapılabilecek bir şeyin olmadığını söyleyerek devam etmek istiyorum.
Yıl :2019 veya 2020 yılı 2019 daha kuvvetli çünkü hicri 1440 yılına denk geliyor. Fitne kol geziyor. İnsanlık büyük bir kaos içerisinde. Gecenin kısa Gündüzün uzun olduğu günler ( Haziran-Temmuz ayları. Gökyüzünden bir melek şöyle veya buna benzer şekilde seslenecek
"Ey İnsanlar İmamınız (reisiniz) İmam Muhammed Mehdi’dir. Onun adı Muhammed babasının adı Abdullah Annesinin adı Amine’dir O Fatıma’nın oğlu Hasan’ın neslindendir. O Horasan’lıdır. Allah’ın eli Onun elinin üstündedir. O Yeryüzünün Melikidir. O hiçbir savaşı kaybetmeyecektir........................................................" gökyüzünden bu ses ve cennet ağaçlarından rüzgar esince insanı çıldırtacak güzellikte sesler çıkaran bir ağacın sesi duyulacaktır.
Bir kaç gece önce ise Adı Muhammed olan Kırk yaşlarında ve Türkiyeli bir Arap olan bu zat gece yarısı yatağından kaldırılarak göklere ve cennete yükseltilecek orada 50 yıl kadar kalacak ama bu kadar zaman dilimi dünya saati ile bir saat zaman geçmiş olacaktır. ve yeryüzüne döndüğü yer İstanbul olacaktır.
Tüm dünyada duyulan bu ses’in ardından tüm dünyada insanlar İnternette tarifi yapılan kişiyi arayacaklar varsa özgeçmişi facebook ve twitter instagram bloglarda onun izini arayacaklar ve bulacaklar.Çok geçmeden Haber kanalları Mehdi ile ilgili tüm ayrıntıları ortaya çıkaracaklar. Ve anlaşılacak ki Mehdi Türkiyeli. O dakikadan itibaren yani sabah saat 10 civarında Tüm dünya liderleri Türkiye ile birleşmeye hazır olduklarını belirtecek.Ankara’ya Ülke Başkanları Başbakanları Kralları akın edecek.Hatta bazı liderler Makamlarını İmam Mehdi’ye vermeye hazır olduklarını söyleyecek. 48 saat dolmadan 130 kadar ülke Türkiye ile birleşecek.
Bu sıradaTBMM acil olarak toplanacak ve İmam Mehdi’yi Cumhurbaşkanı ve Halife olarak seçmek için Bütün Milletvekilleri İmza verecek ve İmam Mehdi Yeni Kurulan Dünya Birleşik İslam Devletinin Başkanı olacak.
Dünyada büyük bir hidayet dalgası yayılacak. Sanatçılar meşhur insanlar bir bir Müslüman olduklarını açıklayacak. Türkiye’de ki sanatçılar ise Tesettüre gireceklerini namaza başlayacaklarını söyleyecek. İçki satışı yapan yerler hiçbir zorlama olmaksızın içki satışına son verecek. İlk 48 içinde 700 milyon insan müslüman olacak sonraki 2 ayda yeryüzünde yaşayan tüm insanlar müslüman olacak.
Afrika’da bir bitki ortaya çıkacak çok besleyici ve lezzetli olan ve kendiliğinden yetişen bu bitkiyi insanlar yiyecek ve güç toplayacak ve daha sonra çalışarak zenginleşecekler.
İmam Mehdi’nin yapacağı ilk açıklama bütün terör örgütlerine ve savaşan taraflara silah bırakma çağrısı olacak. Bunun üzerine 48 saat içerisinde tüm terör örgütleri silah bırakacak tüm çatışma ve savaşlar duracak
Evet olmasını temenni ettiğim dünya ve olay bu.
Hz. Osman r.a. Allah vermeyeceği hiçbir nimeti hayal ettirmez diyor.
Sabırlı olun Altınçağ’a az kaldı.