- 3786 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BABALAR GÜNÜ
MERHABA SEVGİLİ DOSTLARIM;
BU YAZIMI YAZMAMA VESİLE OLAN KIZIMA ÖNCELİKLE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
KAHVALTI YAPIYORDUM,TELEFONUM ÇALDI,İSTANBUL DA OKUYAN KIZIM ARIYORDU,HAYIR İNŞAALLAH DİYEREK AÇTIĞIMDA SICACIK SESİ İLE GÜNÜMÜ KUTLADIĞINDA ÇOK SEVİNMİŞTİM.AMA TELEFONUMU KAPATTIKTAN SONRA İÇİME ÖYLE KOYDU Kİ,BU YAZIYI YAZMAMA VESİLE OLDU.ONA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR,ALLAHIM İKİ CİHANDA YÜZÜNÜ AK EYLESİN..
BİR EVDE ANNE,BABA VE ÇOCUKLAR BİR ÇEKİRDEK AİLEDİR.ANNEYE ÇOCUKLARIN YETİŞMESİNDE BABA İLE İLİŞKİLERİNDE ÇOK BÜYÜK GÖREV DÜŞÜYOR.BİR BABA,ÇOCUKLARI İYİ İNSAN OLSUN DİYE ÇIRPINIRKEN,ANNE ÇOCUKLARIN HİÇ BİR ZAMAN AKILLARINA BABA İÇİN FİT SOKMAMALIDIR.ÇOCUKLARIN BABA SEVGİLERİNE LEKE SÜRMEMELİDİR..ÇOCUKLAR ANNEYİ DAHA ÇOK SEVSİN DİYE,FİT SOKMAMALIDIR.ONLARI DÜŞÜNCELERİNDE ÖZGÜR BIRAKMALIDIR..
SEVGİ,HER DAİM SÖYLEDİĞİM GİBİ KİŞİNİN ÖZÜNDEN GELİR.BABA SEVGİSİ,ANNE SEVGİSİ RUHTA YER EDER.ORAYA VURAN HER TINIDA RUH TİTRER..O SEVGİ HİÇ BİTMEZ VE EKSİLMEZ..
BİR ÇIRPIDA BİTİRENLERİN SEVGİSİ DE ZAMANINDA LEKE ALMIŞ SEVGİDİR..
DÜNYA İMTİHAN DÜNYASI UNUTMAYALIM..BABALARI SONSUZA DOĞRU YOL ALMIŞ OLANLAR OLSUN,SAĞ VE TEKAMÜLÜ DEVAM EDENLER OLSUN TÜM BABALARIN KENDİM DAHİL HEPSİNİN BU GÜNLERİNDE,GÖNÜL TINILARI SEVGİ YAŞI OLARAK GÖZLERİNDEN DÖKÜLMESİ DİLEĞİMLE..
EZİLEN BABALAR,İŞÇİ BABALAR,NASIRLI ELLİ BABALAR NE ZORLUKLAR İLE ÇOCUKLARINI YETİŞTİRMEK İSTİYORLAR.ALLAHIM ONLARA HER DAİM YARDIM EYLESİN.
TABİİ KENDİNİ YETİŞTİREMEYEN VE ŞİDDET UYGULAYAN BABALARA,YANLIŞA SAPAN BABALARA DA ALLAHIM HİDAYET EYLESİN..HAYAT YOLU ZOR VE MEŞAKATLİ BİR YOLDUR.BU YOLDA HER DAİM SEVGİ ŞİARIMIZ OLSUN.GÖNLÜMÜZDEKİ O SAF,TEMİZ ÖZDEN GELEN SEVGİ TÜM İNSANLIĞI KUŞATMASI DİLEĞİMLE.TÜM BABALARIN GÜNÜ KUTLU OLSUN..
HASAN BELEK 15-06-2014
YORUMLAR
güzel bir yazıydı
babası olup ta kutlayana ne mutlu ya olmayanlar boynu bükük olanlar ben bu gün ne şiir astım nede yazı içimden gelmedi
yetimleri düşündüm somadakileri içim acıdı tabiki sadece onları değil nice çocuklar var babasız başta ben babasız büyüdüm bilirim yokluğunu acısını
saygımlasınız