- 477 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BORÇLUSUNUZ BANA...*****
o kadar olup bitenden sonra
bir şeyler yaşayanlar varsa
mutluluk adına
borçlusunuz arkadaş bana
*** yoğun sevgiye muhatap olanların baştan ürperti yaşamaları; kendilerine güvensizlikten ve ilerisine dair korkularından kaynaklanır..
*** Açık sözlü olmak daima kaybettirir..
*** İdeallere ulaşmanın yolu ; yürekten parazitsiz var güçle inanmak, ne pahasına olursa olsun sabrı elden bırakmamak ve öz güven içinde ısrarla hiç pes etmeden kovalamaktan geçer !!!
*** Hep kaybederek ve yenilerek gelenler; beklemedikleri anda zaferlere hak kazanacaklardır .
*** Pervasızlık cesaret değil dangalaklıktır.
*** Aklını tamamen yitirmişler hariç; her beyinde akıl vardır. Asıl olan o akılı yaşamınız boyunca akılcı kullanabilmektir.
*** Aklınızın emir , dirayet ve kumandası altında yaşarsanız ; o mahkumiyetinizle en güçlü siz olursunuz .
*** Aklınıza güvenip inanmazsanız başarılı bir yaşam hayalde kalır
*** Fikirler aklın ürünüdür. His ve tutkular da ise hükümsüzdür.
*** Duygularınızı kaldırıp atmayın bir kenara .. Ama en büyük armağan olan akıla başvurmayı prensip edinin !!
*** Her beyin bir dünyadır..Orada üretim yapan aklın üssü barınır. İleride hep; " şimdiki aklım olsaydı " mazeretine sığınmadan ;başarılı,sağlıklı ve mutlu olmak adına yerinde ve zamanında üretimde bulunulmalıdır !!!
*** Berat ve Beraat !!! İki kelimeyi birbirine karıştırmak avuntudur !!!
*** Evcilik oynamak çocukların işi; evlilik ise yaşamın dönüm noktasıdır !!!
*** Nikah akdinin en muteber olanı yüreklerde atılan imzalardır !!!
*** Aşırı eğlenceye düşkünlük; bir gün köşe başında mendil açtırır..
*** Hiç bir şey de çılgın olmayın. Çılgınlık düşüncesizliktir !!!
*** Kötülerle yaşamak kötülük yapmak en kolayı; iyilerle yaşamak ve iyilik yapmaksa zor olanıdır.. Zor olanlar ise insanı bahtiyar kılan unsurdur.
*-** Alışkanlıkların dozu arttıkça; iştahınız daha da artar.
*** Ahlaksız bir yaşama zincirle bağlamışsanız kendinizi; bir gün boğar sizi pişmanlıklar denizi ..
*** Salla pati bir yaşamın günah ve ayıpları çoktur.
*** Zevkler geçicidir. Ve bitiminde sizi hep evham , tasa ve kaygılara gark eder ..
*** Nefsinizi kontrol ve dizgin altında tutamazsanız daima gaflete düşersiniz.
*** Yükselmeyi ideali yapmış olanlar; dikkatli yaşamak zorundadırlar. Aksi takdirde yüksekten düşmek,yerin dibine girmekten daha ağır gelir.
*** Suçlarınızı da affetmesini bilin.. Yoksa onun vicdan ezikliği altında ezilirsiniz.
*** Kendinizce müptela olduğunuz kötü alışkanlıklarınız;alçak insanlardan daha çok zarar vericidir.
Ulan inbe
kaşıntı mı tuttu
seni de
çıktın
direğin tepesine
vardı ya
bu işin
çaresi yerde
tövbe tövbe ...
İki insan biri kız biri oğlan
oturdular memurun karşısına
iki yanlarında şahitleri
ve attılar toptan imzaları
nikah akitleşti
davetliler de şahitlerdi
ve resmileşti birliktelikleri....
Sen ey şahitlerden birisi
açılmışken hazır defter
atsana sevgilere de imzanı
*** Arayan mevlasını da bulur belasını da derler ya !!! Mevlam ; yıllardır benimle zaten..Belayı bulmaya ne gerek; o da tutmuş etrafımızı mesken !!!
*** Bu gece münasebetiyle; bakıyorum da sabahtan bu yana çoğu özel dileklerini facebook kanalı ile açıkça beyan ediyor.. Hiç şüphesiz Allah her yerde !! Ama bu kanaldan meşgul etmeyip bire bir dilesek !!!!!
*** Ne oyuncaklarım vardı benim küçükken; kağıttan,taştan,ağaç dallarından !’!! Saatlerce bahçede,evde oynardım; severdim oynamayı.. Şimdi ise bıktım oyun oynayan insanlardan !!
*** Aynaya baktım da ; ne düşler gördüm yüzümde !!
***Yazmaktansa takip etmek, seçip paylaşmak ; olup bitenleri gözlemlemek ,beğeni atmak daha keyif verici ya.. Yazdık ta ne oldu !!!
*** Görelim ; görmeden olmaz.. Duymasak , konuşmasak hayat solmaz .. Hissedelim; ama yazmayalım.. Ne olur ne olmaz !!!
*** Billboardlar da bir reklam :" Babanızı TAVLAYACAK hediye--- Yeşilyurt AVM "..Ne zaman ise yaklaştı ya Babalar Günü ... Reklam özetlemiş işin özetini.. Diğer günleri es geç, bir güne sığdır tavlama hamlelerini..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.