- 355 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
BOŞA KESİLEN KURBAN
Himmet Amcanın karısı uzun zamandan beri yatalak hastadır. Baldızı ablasına bakmak için birkaç aylığına gelir. Bir gün beş gün derken Himmet Amca niyeti bozar zihninden senaryolar üretmeye başlar hanımı ölünce baldızıyla evlenmeyi kafasına koyar. Arkadaşı İhsan Efendiye niyetini açıklar.
İhsan Efendi:
- Onun kolayı var Himmet. Karşı tepedeki yatıra götür bi kurban kes. Bi güzel de Allahım karımın ruhunu kabzet baldızımı da bana yaz de ne olsa karın ölünce caiz olur. Evliya Himmete elbette himmet eder. Manevi kerameti ile senin duanın kabulü için gerekeni yapar der.
Himmet Amca en güzel, en besili kurbanı alır. Yatıra varır kurbanını keser ve sıdk ile duasını ederek evine döner.
Aradan birkaç gün geçer bekler ki karısı ölecek.. Aaa olacak iş değil bir akşam üstü baldız kalp krizi geçirir düşer oracıkta ölür.
Adam ne yapsın. Baldız öldü. Karısı yatalak. Kurban boşa gitti. Aradan birkaç gün geçer yatıra varır. Yatırın başında başkaları da vardır. Onlar da dua ve himmet için gelmişlerdir. Himmet Amca ayak ucundan dua eder gibi yapıp yatırı ha bire tekmelerken.
- Sen de her şeyi yanlış anlayıp yukarıya yanlış aktarıyorsun bre adam der.