- 665 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIN ÇİFTLİĞİ*****
Ne çiftlik, ne çubuk
ne bağ ne bahçe
üç beş saksım balkonda
bazen açar
bazen açmaz o da !!!
İyiler kötüyü
kötüler iyiyi
yaşar
düşündükçe insan
şaşar ..
Kimler yok ki
Ben varım
sen varsın
o var ...
Birde sürü sürü
davarlar
köpekler
havlar ...
**** Yaşadığımız şanssızlıklar,sıkıntı ve dertler şahsi eserlerimizdir !!!
**** Güneş’i, Ay’ı, en küçük Yıldız’ı hep varlar. Ama basınca karanlık veya aydınlanınca ortalık; bir bakmışsınız yok ,bir bakmışsınız var !!! İnsan da öyle işte, aslında hep var olacaklar..Ama burada,ama öte alemde..Sağlamdayız anlayacağınız !!!
**** Alacaklıları görünce hep telaşlanır insan !! Ne yapacağız bilmiyorum başımızda birde bekleyen ölüm varken !!!
**** Yapılması gereken onlarca iş bizleri beklerken; nedense çoğu zaman boş meşgalelerle öldürürüz vakitleri !!!
**** Yeteneklerini üst seviyede kullanabilenler tabiatın kaynaklarından daha çok istifade ederler !!!
**** Hayallerimiz de hep geleceğimizdeki ihtimaller barınır !!!
**** Çıkmaz sokakları şehrin ve köşe başları benim. Köşe dönmeleri ve dört köşeleri yaşamın ; olsun sizin !!!
**** Tercih ve tarzınızı disipline ederek yaşayınız !!!
****Yalvar, yakar; dualarım beş vakit ötesi... Bu hayattan hak ettiklerimi almadan, görmek istediğim o hayalimdeki anlara kavuşmadan asla göç etmeyeceğim..Ellerim açık,gönlüm yaradana sığınmış her nefes alış verişte;bekleyeceğim.
**** Çektiğimiz acı ve ızdıraplar, yokluklar inanıyorum ki bir gün ödülümüz olacaktır !!!
**** Bir iyi, bir kötü bu hayat !!! Lokmalar boğazda ; bir taze, bir bayat !! Asıl olan hep orta yerde bulunmak !!!
**** Ne yaparsanız yapın; ama asla kendinizden uzak olmayın !!!
**** Zaman zaman yalnız kalmayı göze alıp başaranlar; iradeli ve çok ca güçlü insanlardır..
**** Çok mu sıkılıp bunaldınız, sorunlar üzerinize mi geliyor ? Durmayın; kaçıp gidin yalnızlıklara .. Ve bir dünya yaratın kendinize !!!
**** Bu kadar keşmekeşlik içinde ve ahlaken iflas etmişliklerin bolluğunda ; bu toplumda yaşanabiliniyor ise ; nedeni bir o kadar da hoşgörü ve sabırla donanımlı insanlarımızın varlığındandır !!
**** Manen kuvvetli insanlar; sabır ederken müşkülat çekmezler !!!
**** " Ben yalnızım ! " diyen birini asla merak etmeyin ve üzülmeyin.. Biliniz ki ; o sağlam da ve güven içindedir.
****Şükürler olsun ki ; bıkmadan hala hayaller kurmaya devam ediyorum . Hayallerim hep hayal olsa da !!!
*** Bankaların çok sıkça attıkları " Değerli müşterimiz .... " mesajları var ya ; hep okşayıp durmuştur gururumu.. Sonrası malum; bir tatlı hitaba aldanıp esir olduk !!!
**** " Doğanın yağmalandığı bir ülkede ancak ÇEVRE YASI tutulabilir.." ( Yerel Basın)Kır, geçir, katlet ; sonra cenaze namazına gel , dua et !!! Öldüreceğine, yas tutacağına; yağmalatma, öldürtme !!!
***Bir şaplak ensemde...Zonkluyor başım; sanki taş atıyorlar sağdan soldan .. Göğüs kafesimde dayanılmaz sancı.. Adeta el birliği yapmışlar saldırıyorlar üç beş koldan..Hayırlısı Allah’tan !!!
*** Şimdi bastı ya karanlıklar; el birliği ile dökülür yalnızlıklar !!!
*** Gurbette yüreğim .. Özlüyorum !!
*** Anılarım bir garibanın boynu büküklüğün de asılı kaldılar !!!
*** Mutlulukların bile hüznü kaldı gönlümün tortuların da !!!
*** Herhangi birisin artık; yaşanmış yılların artıkların da !!!
*** Bıraktım sevgimi başı boş !!! Kanatlandı uçtu...Ve gitti baş ucuna kondu !!!
*** Serince bir sessizlik.. Bir masum ve hüzünlü nağmenin fısıltıları yüreğim de.. Ürperiyorum ...Karanlığın siperlerinde medet uman bahtı karalar ..Kim bilir; hangi kapılar aralanır..Faili meçhuller de kalınır !!!!! Ah bu karanlık sırlar !! İnsanı ürpertirler !!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.