gitmek te kalmak mı....-- DUA--
gitme ,, ne olur bizi bırakma..yeşil gözlerinin içinden can çıkıp gitmesin ey doğrunun sesi , soluğuna can taşınsın şimdi dualarımız seninle ,,ipekten gülüşlerinde çocuklar oynaşıp dururdu ve sen gofret sokağının sevgi dağıtanıydın...
, sesimi duyuyorsan bak gözlerime ,,senin gözlerinin bıraktığı yerden başlıyorum gülmeye ,,şimdi delindi aklımız içinden çıkarma kendini ,, hayat sonbaharda da güzel ,, içimizin duru çavlanı ve yeşilin
en güzel yankısı haydi yakınlığını ehlileştir ve işit dularımızı,,,
acıların fırçası karartıyor tablomuzu ve sensizliğin rengi mor bir akşam ve yalnızlık sesinden durma çocukluklarımıza ,bakışını sür ne kadar elin varsa dokunsun bize, uzasın elin içimizin yangınına kalbinin göğünü dik ,,senin orda öylece yattığını işitmek ne acı ,, oysa ne kolay derler değil mi çekip gitti diye ,,susma bağır bağırdığın yerden kendini dirilt, usulca ,, sen hepimizin gözüsün elisin kalbisin gitme gitme.....
gitme bizi toprak altında bırakma ,, alışamadık ,şaşkınız, buruğuz daha sen zamanından kalma --çocuğuz-- bizi büyüt öyle git ......
sen ’susma ustasısın’ sustuğunda g-ü-l kokarsın konuştuğunda lalezar... nice uysallıkla severdin bizi, yunusun dilindeki türkçeyle ,, gönlün ne büyükmüş . ,, gitme daha, sus ama gitme ,, sensiz çıldıracağım geliyor adamken çocuk oluyorum ,, meğer ihmalmiş kader ,,
yaşanılanlar hayal...
kuduruyorum şu an nasılsın ne yapıyorlar sana, geziniyorum ama görmüyorsun beni ,, çağırmışsın sormuşsun özlemişsin beni ,, acaba seni son kez öpebilecekmiyim, yüzümü yüzünde sadeleştirebilecekmiyim, sende ben olabilecekmiyim ,, acaba senden sonra --hepimiz-- olabilecekmiyiz hıı söyle ,, sen bestelenmemiş en güzel şarkı, paylaşılmamış en güzel anısın ,,, cevap ver ,gitmek te kalmak mı ........
sensiz artık ,kurumuş , sefil , yağmalanmış bir şehiriz,güneşimiz ısıtmaz , harflerimizi birleştirmez ağzımızı ,, sen sonranın en güzel başlangıcı ve yangının en güzel külüsün ,, hadi akşamları gözlerine bakmamıza izin ver, sürelim toprağına yüzümüzü ,elimizde senden mavili çiçekler ,, ısıtalım sensizleşenlerimizi ,,, sakın gitme tut elimizi ,, şimdi dualar okuyacağım sana tamam mı artır gücünü,bizi sensizleştirecekler senden sonra ve sonra ayıracaklar gölgemizi güneşten ,, yıkacaklar gülüşlerimizi , dedikodularımızı yapacaklar, kıracaklar incitecekler bizi -seni bizden düşürecekler ,, dökecekler bizi tohum diye susuz topraklara ,,, kıracaklar senle beslenen dileklerimizi.... gitme ya.....gitme...
ömür...............istanbuldan adana ya..................