- 939 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE DUA YETMEZ
12 senedir miting meydanlarında siyasetçilerin peşinden ayrılmayanlar kalkmışlar bu gün bana siyaset yapma diyor hangi yüzle.
Baş bakanın ağzından dini konular düşmüyor siyaset yapıyor ama dua ederken siyaset yapılmaz diye bi şey varsa bilelim.
O zaman hiç bir cami imamı oy kullanmasın.
Hadi herkes işine baksın üstelik benim siyaset yaptığım filan da yok ben eleştiri yapıyorum ama bunu idarak edemeyenler var lütfen çıksın onlar sayfamdan ben kendi doğrularımı yaşarım kimse bana bu konuda saygısızlık etmesin.
Ben zamanında alınmayan önlemleri ve onca insanın bu yüzden öldüğünü söyleyip protesto edemeyecekmiyim haksızlığa boyun eğen de zalimdir bakın ben demiyorum dinimiz diyor bunu haksızlığa seyirci kalmayın diyor.
Sonra bana çıkıp dua etsene diyorlar nereden biliyorsun etmediğimi.
kendimi sana mı inandıracağım Allaha mı?
Siyaset yaptığımı söylüyorlar 12 senedir siyaset yapanları da gördük yapamadıkları kanunlar yüzünden maden sahibi çıkıp yaşam odası zorunluluğu yok diyor.
Ben bunu eleştirdiğim için siyasetçiysem evet doğrudur ben siyasetçiyim.
Ama bu duruma yine kimsenin karışma hakkı yok çünkü ben halktan toplanan vergilerle maaş karşılığı siyaset yapmıyorum.
Elime kimse PARA da sıkıştırmadığına göre kimse bana laf edemez.
Haydin kalın selametle ama
Sadece kendinizi orada bir baba ve ya evladın yerine koyun;
Alınmayan önlemler yüzünde babanız ya da çocuğunuz ölse düşünmesi bile kötü,
Napalım takdiri ilahi,kader,madenciliğin kanun da var ölmek mi diyeceksin?
Sadece dua etmekle mi yetineceksin?
Sadece dua etmek yetmez, önlemlerin alınması için siyasilere baskı yapmadığımız müddetçe daha çok canlar gider bu ülke de.
MUSTAFA TELLAL
17/05/2014
YORUMLAR
Ben yakın yıkın demiyorum insanların protesto etmesine tomayla copla biber gazıyla karşılık verirsen elbette bir yerler yakılıp yıkilir. İzin vermemek çözüm değil insanlar patlama noktasına getiriliyor versinler izni üst araması yapıp alsınlar mitingler deki gibi insanlar içini dökse ama yok illa devletin dediği olacak otur dedimi oturacak kalk dedimi kalkacak robot değil bunca insan duyguları var fikirleri var acıları var insan psikolojisi nedir bir tane siyasi bir tane polis amiri bilmiyor biliyorsa da işine gelmiyor. İnsanlar artık bu ülkede adalete inanmıyor keşke dediğimiz gibi olsa avukatlar göz altına alınmış onca tutuklanması gereken varken.
Gerçekten güzel öneriler var yazıda.
Çokça doğruya değinilmiş.
Ancak,
bu güzellikler,
kelimeleri etkisi altına alan öfkenin gölgesinde kalmış.
Nedir bu kin, nedir bu haykırış?
Birisi yedi sülalenize mi küfretmiş, nedir?
Evet!...
Kaç gündür acılar içindeydik. Yas içindeydik.
Bu sayfalarda siyaset yapanlara,
madenci kardeşlerimizin hakkını savunuyorum diye,
ülkeyi yakıp yıkanlara çok kızıyor içerliyorduk.
Haklıydık...(Siz aksini düşünüyor olsanız da.)
Bu gün,
hesap sorma günüdür artık.
Soracağız da.
Ama,
sizin üslubunuzla değil.
Bağırarak, çağırarak, yakarak, yıkarak değil.
Kanunla, nizamla...
Olmaz ise, sandıkla.
Doğrusu da bu değil mi zaten?