- 541 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
yaşamak lazım..
nereden buluyorsunuz bu sözleri?bence biraz doğru ve dürüst ve asil kelimeleri olan sözlere yönelin.
pitigrilli))ilk defa duyuyorum..(kavramak için görmek,görmek için dikkatle bakmak gerek!pitigrilli))
yalan söylemiş.
sözü tartacak olursak hemen çürür..
ben şimdi televizyonun arkasını açtım..içinde bir tabla var.kablolar var..gördüm.ne kadar dikkatle baksamda kavramam imkansız.
ben şimdi adamın yüzünü gördüm ve her şeyine dikkatli baktım.ne düşündüğünü kavramam imkansız.
ben şimdi elime bir yaprak aldım baktım baktım fakat yine onu kavramam imkansız.
ben şimdi bulutlara baktım.bekledim yağmur yağacak diye.yağmadı.o kadar baktığım halde kavrayamadım neden yağmadığını vs..daha milyonlarca bu sözü çürütecek konular bulunabilir.
bu önemli değil..
yalnız bu söz çürük olduğu halde bu sayfaları ziyaret edenlere bu sözü hoş ve doğru sözmüş gibi yazmak reklam etmek eziyetinden ne haz alıyorsunuz acaba?
Bu ÇOOOK büyük ayıp...
Hem bir işi tam kavrayıp anlayabilmek için o işi yaşamak yani hayata tatbik etmek şart..
Bu şart,Hz.ADEM(a.s)’ın günah işlemenin bilincine varması ve bir günahın çoook yüksek acısı ve kederi olmasını hissedip tadması için yani tek günahın sıkıntısını yaşaması için bir sebep olarak Cennet gibi sonsuz bir diyardan önü ve sonu olan bir yere inmesinde saklıdır.
Yani kavramak için yaşamak lazım.sadece görmek aldatıcıdır.istediğiniz kadar bakın suda ki mikrobu göremezsiniz.rüzgarın sesini göremezsiniz.
görmek için sebepleri yaşamalısınız..saygılarımla...
YORUMLAR
adamin birisi de.. ta ta ta.. tari tari.. demis..
onu buraya sirf avrupali..
oldugu icin aliyorlar..
avrupa ise.. daha ustun.. daha zeki cevik ve elittir..
kompleksi ile..
kendilerini.. daha asagi konumlar da gordukleri icin..
mesela..
yuksel ki yerin bu yer degil..
dunyaya gelmek huner degil..
diyen Namik beyi gormez den gelip..
yukselmek asumana ve gulmek ne tayli sey..
diyen tevfik beyi es geciyorlar..
bugun de..
su uyur dusman uyumaz.. tur muadili var iken..
yine carnot adli..
cam kavanoz agizli kurbaga gozlu..
frenk pezetasinin..
bir uyanik adami.. uyuyan binlerceden guclu gibi mesneti olsa bile..
salt frenk olmasi sebebi..
buraya alinip.. aleme
reklam edilecegine..
bizim bir sairimiz.. konup..
uyan ey yareli siri jiyan habi gafletten..
kilabi zulme kalabilir nazen de sahra denebilirdi..
bu hakikat gun isigi cikarir yurekinize saglik..
bu bu..
pig (domuz)
grill ( izgara mangal)
domuz izgarasindan.. bakip sehir uyurken bir takim fitneyi uyanik tutmaya calisir..
bu musluman mahali igrenc koku yayar.. kimseleri bas tac.. heatcrown eder mentaliteleri siddetle kinar.. hakli mucadeleniz de gazaniz mubarek olsun dileklerimle.. ceketi degirmen kanadi kaptirmaksizin.. rahvan rosinant dilerim.. daim olsun mizrak.. saygilat..