- 552 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İSLAMIN SULTANI' NA
Belki göremedim hiç,hiç duyamadım sesinizi...Ama sizi hayallerimde yaşatmak, düşlerimde saklamak, ne büyük onurdur benim için.
Evet.Ben de isterdim o dönemde yaşayıp sizinle aynı havayı solumayı, sizinle üşümeyi, ne bileyim sizinle olan her şeyi... Bastığınız toprak olmayı, yürüdüğünüz yol olmayı, üzerinize yağan yağmur, gölgelendiğiniz ağaç olmayı öyle isterdim ki! O gül kokunuzu içime çekmek isterdim saatlerce... Bir kerecik olsa da size sarılmak isterdim Ya Resulullah!
Ey güzel insan!
Ben ne Mekkeliyim, ne Medineli, ne Ebubekirim, ne Ömer, ne Osman, ne Aişe, ne de Ali...Ben sizden ondört asır ötede yüreğini sizinle avutan, ama sizsiz teselli bulamayan, nurunuzla aydınlanan, sözlerinizle yolunu bulmaya çalışan, Allah yolunda savaşan ümmetinizde Mücahide’yim Efendim!
Ey Allah’ın Resulu!
Sizin bir tek sakalınızı,hırkanızın bir parçanızı ve yaşadığınız odanın maketini gördüm sadece. O an hissettiğim duyguyu anlatmak, bunları kelimelerle idrak etmek çok güç Efendim! Çünkü; kelimelrin bile kifayetsiz kalacağı bir duygu o. O an iman ve islam davası uğrunda yaptığınız fedakarlıklar çektiğiniz onca sıkıntılar geliverdi usuma.Yokluklarla, düşmanlıklarla, vefasızlıklarla karşılaştınız. Yorulan , kırılan, darılan olmadınız hiç. Hiç eskimediniz. hiç kapanmadı gönül pencereniz...
Miladı; beşyüzyetmişbir Nisan’ın yirmisi.O gün hayatımıza kalbimize nurla geldiniz.Kirlenen kalpleri arıtmaya geldiniz.O gün islama doğan güneş misali geldiniz. Siz bizleri aydınlatmaya, nurunuzla ümmetinize davet etmeye geldiniz. Hoşgeldiniz Ya Resullulah! Hoşgeldiniz Ya Habiballah!
O gün cennet kokunuzla sardınız odanın her yanını.Temiz cemalinizle aşık ettiniz herkesi kendinize.
Siz bir ay sonra yürüyen, sekiz ay sonra konuşan, gittiğiniz her yerde sevgiye dolanan siz, siz geldiniz işte!
Sizi öyle özledik ki biz. Öyle çok ki yolunuzdan şaşanlar, şeytana uyanlar, günahlarla boğulanlar, islamı yok sayanlar...
Sahip çıkamadık belki kutsal emanetinize.Siz affedin bizi sevgili Muhammed Mustafa...!!!
Rabbim sizi hakkıyla sevenlerden ve görenlerden eylesin inşallah. O sevdayı tadanlardan olmak duasıyla...
MÜCAHİDE KAPLAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.