- 1195 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BAK GEÇİYOR YILLAR....
BAK GEÇİYOR YILLAR
Selam çarşamba günü selam İSTANBUL,selam gelip giden yağmurlar,selam yollar, yolcular,küsler, barışlar,güzeller, iyiler,umutlar ve hayaller koca bir selam size.!
Birde sana selam doğum günü çocuğu...! Hamit arkadaşımız, veznemizin sempatik abisi,zekisi,konuşkanı,çalışkanı iyi yemek yapanı,bir şey unutursam kızma bir yandan çalışıp bir yandan da yazıyorum.
Umarım bu yaşam sana bana hepimize hayırlı gelir umutlarımız çiçek açar hayallerimiz gerçekleşir.
Öyle bir yaşam yaşayalım ki arkamızdan güzel izler bırakalım,bizim en büyük gayemiz bu olsun arkadaşım.
İşte o yüzdem masumiyetimizin üzerine toprak atmayalım ,içimizdeki çocuklarda nefes aldıralım,illa kocaman insan olduk diye hep büyük olmayalım bırakalım çıksın içimizdeki afacanlar güldürsün bizi, mutlu olalım.
İşte bizim Hamit te böyle biri iki gün yoktu veznede gülmeyi ve yemek pişirmeyi unuttuk.
Kimse şarkıda söylemedi...kaldık öyle sinirli abonelerle.
Ece sinirli ben sinirli en kibar arkadaşımız Özkan bile sinirli...en iyisi sen hastalanma ,olur mu arkadaşım.
İyi ki doğdun arkadaş.!
Kimselerde kızmasın şımartıyor demesin, hak ediyor arkadaş.
ECE.. insanın bir barışık bir küs ama en sonunda yaşam gibi barışık olduğu arkadaş aslında olduğu gibi içi dışı bir,bambaşka yerlerde olmalı buralarda eskimemeli sahne ışığı kuvvetli çok zeki ,ve dopdolu biri,belkide ondan çoğu zaman huzursuz.
Hamit bu arada pastanın pudingini Ece pişirdi ,kremasını o sürdü , ben market kısmını yaptım Özkan tenceredeki pudingi yedi.
İşte çocuk olmakta böyle bir şey hani saklambaç oynarken sayarız ya...1. 2.3 4.5. 6 7. 8.9......sonra açarız gözlerimizi.. sobe deriz.
Şimdide yaşamın her anında yakalama korkusu duyarak geçiyoruz yıllarımızı biz sobelenmek istemiyoruz,aslında büyümekte istemiyoruz,ama şu bir gerçek ki yıllar geçecek yaşlanacağız geriye bakacağız,,en arkalara anıları göreceğiz en altlarda bıraktığımız küçük çocuğu ya gözler çok yaşlı olacak büyürken işlediğimiz günahlardan ve hatalardan dolayı ya da gözleri halen parlak olacak onu kirletmediğimiz için mutlu bakacak bize.
Ne kendimizi üzelim nede çevremizdekileri nede nefes aldığımız dünyayı ne de kokladığımız çiçekleri solduralım.
Bindiğimiz dalları kesmeyelim küstürmeyelim yağmurları.
Biz kaliteli büyüyelim en büyük ilacımız iyilik ve sevgimiz olsun.
Empatiyi bırakmayalım,ne ekersek onu biçeceğimizi de unutmayalım.
Birde gülümseyelim arkadaşlar , dostlar gülümsemek güzeldir ,güzelleşir insan,teşekkür edelim,soluduğumuz havayı bile severek teşekkür edelim,gören gözlerimize, okuyan yüreğimize hep minnet duyalım, şükredelim.
Burada mola arkadaşlara döneceğim bizi de az anlatmışsın demesinler, küstürmeyelim vezneyi ;
Özkan , Hamit, ECE VE saygıdeğer Recep Bey ( eşimin adaşı ) çok iyi insanlar.
Arkadaşlar umarım bir gün hepimiz hayal ettiğimiz noktalarda oluruz,ama bunun için içimizdeki çocuğa da ihtiyacımız olacak küstürmeyelim onu yaramazlık yapmak isterse de yapsın gelsin, oda yaşasın bizde, aslında biz onunla seveceğiz yaşamı.
Ece; bir gün sen eminim çok başka bir yerde olacaksın, Hamit sen zaten çok zeki bir arkadaşsın sende burada yaşlanmayacaksın ve inanıyorum bunu başarırsın.
öZKAN Saygıdeğer arkadaşım bence sen gerçekten tam bir İstanbul beyefendisisin bu hayatta kimseyi kırmayacak aşırıya kaçmayacak sınırları ihlal etmeyecek adaletli bir arkadaşsın.bu zamanda gerçekten böyle insanların olması çok güzel.
En sinirli anında bile güzel bakabilen birisin ,inanıyorum sanki bir gün sende hayallerini gerçekleştireceksin.
Bunların hepsi Recep bey içinde geçerli.
Bana gelince ben haksızlıklarla savaşan sevgi mesajları veren umut aşılayan iyi bir kalem iyi bir yazar olmak istiyorum.
Mevsim bahar olunca aşk gönüle dolunca
Sevenler kavuşunca yaşamak ne güzel
Mevsim bahar olunca aşk gönüle dolunca
Sevenler kavuşunca yaşamak ne güzel yaşamak ne güzel
Bu şarkıda doğum günü çocuğuna gitsin , çok seviyor kendisi ama umarım iyileşir bugün çok hasta.
Neyse kalemim yoruldu ...sevgiler herkese hatta batan güneşe bile.
Not: yürekler ve sevgiler yorulmasın gülümsesin yüzler.
Hatice Nilüfer DİRİLEN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.