- 649 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER - 14 -****
Yaşam Heybemde Birikenler - 14--
*** " Cennet kadınlarımızın ayağının altındadır !!" .. Oysa biz daha bu dünya’da onlara cehennem yaşatmaktan geri kalmayız !!!
*** " Kadınlarımız başımızın tacıdır !!! " İstatistiki veriler tersini söylüyor oysa ; her sahada !!!
*** Önde ve gözde olan kadını; eşleri taşımakta zorlanırlar !!!
*** Etkili,yetkili ,önde giden kadınlarımızı neden hazmedemeyiz !!!!
*** Hayal kırıklığı yaşamanın, üzülmenin en kestirme yolu hoşgörülü,vicdanlı ve merhametli olmaktır !!!
*** İNSAN YAŞADIKLARINI ASLA UNUTMAZ !!!! UNUTTUĞUNU SANDIKLARI BİLE HAFIZASINA KAYIT OLMUŞTUR;SİLİNMEZ !!!
***"Geçmişi beni ilgilendirmez !!" felsefesine haiz olanların toplumumuz da gittikçe artması; karşı tarafta örf ve ananesinden uzak ahlaksız yığınların doğmasına sebep olmaktadır !!!
*** Ahlaksızların önde gittiği ve prim topladığı bir cemiyette mutluluk hayaldir !!
**** Sonradan " ah,vah !!" edip , ağlamamak için sahip olduklarınıza sımsıkı sarılın !!!
**** Biri harika,diğeri yüz karası; iki insan !!! Biri sefaletler de, diğeri sefahat ta!!! Sanırım; bu ikilemin yanıtını bulamadan, gözüm açık terk-i alem edeceğim !!!
**** Ahlaken iflaslar çoğaldıkça; iyi olanların geleceği zorluklarla dolacaktır !!
**** Vakit daralıyor artık iyiden iyiye ... Yollar çıkmaz sokaklar da !!!
**** Orada kim bilir kimler temaşa da dır; sizin yerinize !!!
**** Bir yer vardır özel...Bir ben gördüm,gezdim sanırsınız.. Oysa kimler gelip geçmiştir. Ve daha niceleri görüp geçecektir !!
**** Kötüler neden yağ bal içindeler ki !!!!
**** İyiler neden layık olduklarını yaşamazlar !!!
**** İyilik ve merhameti düstur edinenler; hüsrana uğramaya mahkumdurlar !!
**** Aman bana ne diyenlerin hayatında KEŞKE yoktur !!!
**** O ne der ; şu ne der diye düşünen adet,örf ve ananelere,yasalara uygun yaşar. Kim ne düşünürse düşünsün diyenler ise kendi kural ve kaidelerine göre yaşarlar..
**** Sabah gözünüzü açtığınızda eşinizi görüyorsanız; ne büyük mutluluktur !! Şükrediniz !!!
**** Dışarıdan müdahale ve katkıyla aile ayakta duramaz !!!
**** Sadece sağladığınız maddi imkanlarla önde gidiyorsanız ; riyakarlar güruhunu sahipsinizdir !!!
****İnsanlar kaderlerini inşa ederlerken; neden iyi niyetli taşeron ve amele kullanıp hitamında işlerine son verirler ki ?
**************************************************************************************
+++++ Her gece saçlarının arasından çekip aldığım özlemler; ertesi geceler de hep çoğalarak doldu avuçlarıma yıllardır !!!!
+++++ Ne ağır yükler taşıdı omuzlarım... Yıllardır bir seni taşımak yormadı beni kadınım !!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.