- 1025 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ankaralı Şair Zehra, ödülünü Kızılay'da aldı..
Ankaralı Eğitimci Şair, Şiir Yorumcusu, Araştırmacı Yazar, Zehra Serra Hacer Baş’a; 2013, Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü, Ankara Çankaya Kızılay’da tertiplenen 08 Mart Amasyalı Kadınlar Günü etkinlikleri kapsamında; 5 Yıldızlı Amasya Elması tanıtımları ile Ünlü Amasyalı Şair, Şiir Yorumcusu, Amasya Sevdası Kültür Sanat Ekinlikleri Organizatörü, İlesam Üyesi, Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin tarafından verildi.. ’’ 08 Mart Amasyalı Kadınlar Günü ’’ etkinliklerinde ve Ödül töreninde Amasyalılar Zeynep Peder, Şair Şerife Topçu, Pınar Keleşoğlu, Amasya Sevdası Ankara Temsilcisi Canan Cananca, Şiir Yorumcusu Dilek Peder hazır bulundular.. ’’ 2013, Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü şeref serlevhası ile birlikte 1 Adet Türkiye Sevdası, 1 Paket Türk Kahvesi, 1 Paket Karadeniz Yeşil Çayı, 1 Adet Şair Kalemi ile birlikte 9 Adet 5 Yıldızılı Amasya elmasını Zehra Serra Hacer Baş’a telim eden İlesam Üyesi Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin; Amasya Sevdası isimli projeye de önemli katkıları bulunan Amasya Genelgesi Dostu Zehra Serra Hacer Baş’a ödül vermenin mutluluğunu paylaşıyorum dedi.. Ödül tesliminden sonra Amasya ve ilçelerinden yöresel şarkılar türküler şiirler okundu.. Amasya Sevdası yeni basım hazırlıkları konuşuldu.. Amasya Sevdası hayranlarına yoğun ilgileri için teşekkür edildi.. Ödül töreni sırasında Amasyalılar ile tanışan Ankaralı Eğitimci Şair, Şiir Yorumcusu, Araştırmacı Yazar, Zehra Serra Hacer Baş ise Türkiye Sevdası yayın ekibine ve Amasya Sevdası Dostlarına teşekkür ederek; aldığı ödülün bilinciyle, edebiyat tutkusu ile daha çok hizmet üreteceğini, daha çok eser çıkaracağını ve Giresun, Şebinkarahisar ile Kelkit Vadisi üzerinden Amasya’ya mutlaka yeniden gideceğini söyledi..
=
2013, Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü kazanan Zehra Serra Hacer Baş KİMDİR ?
Ankara doğumludur. Samsun, 19 Mayıs Üniversitesi Türk Dili Ve Edebiyatı bölümünden mezun oldu.1980 yılında öğretmenlik mesleğine başladı.
Yurdun değişik illerinde öğretmenlik yaptı. Daha sonra, Ankara’da Etken Test Eğitimi merkezini kurdu.
Ankara Sanat merkezinin açtığı tiyatro yetenek sınavını kazanarak dört yıl eğitim gördü.
Ankara Halk Oyuncuları Tiyatrosu’nda (AHOT) oyuncu olarak oynadı. İzmit Belediyesi Konservatuvarı resim bölümünde dört yıl eğitim aldı.
Şiirleri ve denemeleri değişik dergilerde yayımlandı. Yayıma hazır çocuk öyküleri ve şiirleri bulunmaktadır.
Eserleri :
Deniz Suya Doymaz (Şiir ,1997)
Drama Yöntemiyle Türkçe Eğitimi (İnceleme, 2003)
Hiç/kırık Sezmeler (Şiir , Kurgu Kültür Merkezi Yayınları, Mayıs 2011)
Yürek Zor Bağış (Roman, Kurgu Kültür Merkezi Yayınları, Mayıs 2011)
.....
Kitle İletişim Uzmanı : Hikmet Okuyar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.