- 470 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TBMM dekilerden utanan kaç kişiyiz !
Biraz abartılı mı oldu başlık a dostlar ?
Şu anki siyasiler çok seviyesizler malumunuz. Bel altından vuran vurana.. Açıklamayan namerttir, şerefsizdir, odur ve budur diye nara atan atana !
TBMM, yani bizim şerefimiz olan yüce çatı kimlere ev sahipliği yapıyor hepimiz biliyoruz. Küfür, hakaret, argo vb nerede utanç verici hareket varsa maalesef hepsi meclisimizde toplanmış.
Şunu da söyleyeyim bu adamların hepsi meclis dışında eminin sarmaş dolaş yağım balım oluyorlardır.
Meclis oturumlarımız seviyesiz, komisyon toplantılarımız daha seviyesiz...
Ama hepsi okumuş görgülü insanlar.
Velhasıl bu zatı muhteremlerin bana tek faydaları ne biliyor musunuz ?
Televizyondan uzaklaştırdılar farkında olmadan ben ve benim gibileri... Ne haber izliyorum ne açık oturum. İnsanın sinirleri geriliyor. Baktım olmadı geriliyorum. Kapadım Televizyonu haberlere, açık oturumlara. Belki bir film çıkar begendiğim bir aktörün başrol oynadığı, o zaman geçiyorum karşısına; yoksa hep kitap okuyorum. İnanın beni kitaba bu kadar yönelteceklerini rüyamda görsem inanmazdım..
Kendim adıma seviniyorum ama ülkem adına malesef UTANÇ duyuyorum. O meclisler bizim resmimizdir. Orası bizim kalitemizi gösterir. Sokaklarda çok farklı değil aslında, bakıyorsun komşu komşuya, çalışma arkadaşı yan masadaki arkadaşına, kardeş kardeşe siyasi görüşünden dolayı ÖCÜ gibi geliyor. Fikirlerimizi ADAM gibi oturup konuşamıyoruz, hakarete varıyor işin sonu.
Netice olarak meclise de o kişileri sokaktaki bizler gönderiyoruz.. Ortada bir ayna var.. Meclis sokağın, sokak meclisin aynası vesselam !
Biz arkadaşımızla, komşumuzla birbirimizi yerken yukarıdakilerin yıldızını parlatıyoruz. İnanın onlar kendileriyle bizim kadar didişmiyorlar. Kamera önünde birbirine sövüp sayıyorlar, çıkışta kolkola kebapçıya gidiyorlar...
Bol hoşgörü ile kalalım. Sen de haklısın kardeş, dediğin doğru olabilir, ben hiç böyle düşünememiştim demeyi öğrenelim milletçe ..
Hoşça kalın, esen kalın ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.